کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه کاغذ دیواری ها تنها محدود به طرح های کلاسیک و مدرن و اسپرت نیستند. یکی از طرح های جدید که امروزه بسیار طرفدار دارد ، کاغذ دیواری های سه بعدی هستند. کاغذ دیواری سه بعدی طوری ساخته شده است که به بیننده حس زنده بودن و واقعی بودن را القا میکند. در این نوع از کاغذ دیواری ها طوری سایه سازی صورت گرفته است که شما طرح روی دیوار را از فاصله چهار الی پنج متری کاملا زنده و قابل لمس تصور میکنید. طرح های موجود در این کاغذ دیواری ها متفاوت و متنوع هستند و این به سلیقه و محیط خانه ی شما بستگی دارد که کدامیک را انتخاب کنید. این طرح ها شامل طرح های هندسی ، منظره های طبیعی ، سازه های تاریخی و طرح های ابداعی میشوند که به کار بردن هر کدام آن ها به طور متناسب با فضا نتیجه بسیار خاص و یونیکی ارائه خواهد داد . کاغذ دیواری سه بعدی امروزه یکی از ابزارهای اصلی در تغییر دکوراسیون محسوب میشوند و چون به خانه جنبه ی متفاوت و منحصر به فردی میبخشند ، هواداران زیادی دارند. کاغذ دیواری های سه بعدی در خانه ی شما تبدیل به یک ویژگی خاص میشوند که مهمانان ، خانه ی شما را با آن ویژگی به یاد می آورند.

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلوزیون

اینکه شما کل دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری سه بعدی بپوشانید چندان ایده ی جالبی نیست. طرح های سه بعدی معمولا شلوغ هستند و نصب کاغذ دیواری سه بعدی در تمام دیوارها نه تنها جذاب نیست ، بلکه ممکن است بیننده را کلافه کند. ما پیشنهاد بهتری داریم ! بعضی از نقاط خانه ، نقاط مرکزی محسوب میشوند که بیننده خواه ناخواه توجهش معطوف به آن قسمت است. یکی از این نقاط پشت تلوزیون است. دیوار پشت تلوزیون که معمولا در پذیرایی است ، مرکزی ترین نقطه ی خانه است . به عنوان مثال تصور کنید که شما در یک دورهمی دوستانه ، با میهمانانتان مشغول تماشای یک بازی فوتبال هستید و پشت تلوزیون نمای جذابی از یک منظره وجود دارد که جذابیت فضا را دوچندان کرده است. پوشش هایی که برای پشت تلوزیون به کار میروند ، معمولا یا کاغذ دیواری های سه بعدی هستند یا پوسترهای سه بعدی که هر دوی آن ها تصویر زنده و خاصی دارند. کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تلوزیون به طور چاپ شده از قبل وجود دارند و شما باید با توجه به ابعادتان طرح مورد نظر را انتخاب کنید. ولی پوستر سه بعدی پشت تلوزیونتان را میتوانید متناسب با طرح دلخواهتان سفارش دهید تا چاپ شود. این طرح میتواند عکس فرزندتان یا هر طرح دیگری باشد. کاغذ دیواری های سه بعدی طرح های مختلف و متنوعی دارند و نیاز نیست نگران این باشید که هنگام تماشای تلوزیون ، حواستان معطوف به کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تلوزیون شود. می توانید از بین کاغذ دیواری های سه بعدی ، طرح ساده تری انتخاب کنید تا هم فضایتان شلوغ نشود و هم توجه بیننده کاملا به کاغذ دیواری برای پشت تلوزیون معطوف نشود. در گذشته مشتری ها وقتی به فروشگاه کاغذ دیواری مراجعه میکردند ، قصد خرید یک طرح ساده و یک کاغذ دیواری طرحدار را داشتند تا بدین صورت یک تناسب در فضا ایجاد کنند. یا اینکه کل فضای خانه را با کاغذ دیواری ساده میپوشاندند ؛ اما امروز که کاغذ دیواری ها سه بعدی روی بورس هستند ، شما میتوانید دیوار پشت تلوزیون را با یک کاغذ دیواری سه بعدی مزین کنید و سایر دیوارها را با کاغذ دیواری های ساده بپوشانید. در کاغذ دیواری های سه بعدی معمولا چند رنگ به کار میرود و شما باید در رعایت هارمونی رنگ های موجود در کاغذ دیواری و سایر المان های موجود در فضا بیشتر دقت کنید. نه تنها رنگ ، بلکه به سبک کاغذ دیواری پشت تلوزیون هم باید بسیار توجه شود. شما باید به این توجه کنید که جزئیات اطراف تلوزیون ، میز تلوزیون و کفپوش ها به چه شکل هستند و چه سبکی دارند؟ به عنوان مثال اگر میز تلوزیونتان کلاسیک است و منبت کاری های ظریفی در آن کار شده ، نصب کاغذ دیواری سه بعدی با طرح اسپرت یا اشکال هندسی یک فاجعه در طراحی دکوراسیون است. یا اینکه اگر در اطراف تلوزیون از مجسمه های دکوری مدرن استفاده کرده اید ، نصب کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک با نقشه های شلوغ اصلا انتخاب هوشمندانه ای نیست.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تلوزیون نه تنها بسیار جذاب است بلکه یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک تغییر چشمگیر در دکوراسیون محسوب میشود. کاغذ دیواری سه بعدی در مقایسه با سایر کاغذ دیواری ها جذابیت بیشتری دارد و توجه بیشتری را به خود جلب میکند ؛ از طرفی شما فقط متراژ محدودی که دیوار پشت تلوزیون است را با کاغذ دیواری سه بعدی میپوشانید و مجبور به پرداخت هزینه نصب کاغذ دیواری برای کل دیوارها نیستید.

اگر به طبیعت علاقه مند هستید ، به کمک کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تلوزیون میتوانید یک منظره طبیعی زیبا را وارد خانه ی خود کنید . اگر به طرح های اسپرت تر و جوان پسندانه تر علاقه مند هستید ، میتوانید با نصب کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های هندسی پشت تلوزیون ، یک بعد جذاب و انرژی بخش به فضا ببخشید و علاوه بر تماشای تلوزیون از تماشای دیوار پشت تلوزیون هم لذت ببرید.

شاید با خود تصور کنید که تزیین دیوار پشت تلوزیون چه اهمیتی دارد وقتی تمام توجه معطوف به تلوزیون است ؟! باید بگوییم که دقیقا به همین دلیل باید به دیوار پشت تلوزیون اهمیت بدهید. تلوزیون های امروزی صفحه بزرگی دارند و تمام توجه بیننده را به قسمتی از خانه جلب میکنند . پس وقتی ما توجه بیننده به یک قسمت خاص را داریم ، چرا روی قسمت دیگر تمرکز کنیم؟! شما با یک انتخاب اصولی و جذاب میتوانید یک ویژگی منحصر به فرد و خاص به خانه تان ببخشید . در فروشگاه های شهر کاغذ دیواری میتوانید انواع و اقسام کاغذ دیواری های سه بعدی را بیابید و فروشندگان و کارشناسان ما در انتخاب طرح کاغذ دیواری سه بعدی مناسب فضایتان ، شما را همراهی خواهند کرد.