گستردگی کاغذ دیواری ها

صنعت کاغذ دیواری امروزه با رشد و توسعه ی چشمگیری مواجه شده است. این به این معناست که کاغذ دیواری هایی که امروزه تولید میشوند؛ از نظر جنس و طرح دارای تنوع بسیار بالا و همچنین کشور های تولید کننده ی کاغذ دیواری در یک رقابت با یکدیگر قرار گرفته اند تا محصول‌بهتر و با کیفیت تری را ارائه بدهند.

کدام کشور کاغذ دیواری های با کیفیت تری تولید میکند؟

پاسخ به این سوال کمی مشکل خواهد بود. به این دلیل که خرید کاغذ دیواری به عوامل مختلفی بستگی دارد و مثل هر چیز دیگری نسبی است. نمیتوانیم محصولات یک کشور و یا یک کمپانی را قطع به یقیین بهترین کاغذ دیواری بدانیم و یا به عنوان مثال محصولات و کاغذ دیواری چینی را صرف آن که کالای چینی دید بدی برایمان ایجاد کرده بد بدانیم.
شاید به اصطلاح عامیانه تر بتوان گفت ” به همان اندازه که پول بدهی آش میبری!” پس اگر قصد خرید کاغذ دیواری قیمت بالا دارید توصیه ی ما کاغذ دیواری بلژیکی؛ کاغذ دیواری فرانسوی و کاغذ دیواری آلمانی است. اما بهتر است بدانید، بسیاری از کاغذ دیواری ها؛ تحت لیسانس کشور چین هستند. با همان کیفیت و باهمان مرغوبیت اما ساخت کشور چین و به درخواست کشورهای دیگر.
خرید کاغذ دیواری قیمت پایین هم به همین شکل می باشد.

انواع کاغذ دیواری ها از نظر محیط و مکان مناسب

گستردگی کاغذ دیواری امروزه آنقدری زیاد است که تقریبا میتوانیم برای هر محیطی کاغذ دیواری مناسب و متناسب با آن محیط را اجرا کنیم.

تقسیم بندی کاغذ دیوارها از نظر محیط و مکان مناسب
آن قدری زیاد و نا متناهی می باشد که ذکر تمام این دسته بندی ها در یک مقاله ممکن نخواهد بود.
کاغذ دیواری اتاق خواب کودک یکی از این دسته بندی هاست که خود دارای تنوع بسیار زیاد و نامحدودی می باشد. برای مثال کاغذ دیواری اتاق کودک هم دارای طرح دخترانه و هم پسرانه می باشد.
علاوه بر کاغذ دیواری؛ امروزه از پوستر دیواری برای اتاق کودک نیز استفاده می شود.