کاغذ دیواری آشپزخانه

کاغذ دیواری آشپزخانه کاغذ دیواری آشپزخانه معمولاٌ یا ساده هستند و یا دارای طرح های ساده هستند و یا دارای اشکال خاص مخصوص آشپزخانه مثل طرح غذا

کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی در انواع مختلف و طرحهای بسیار متنوع برای همه نوع سلیقه و تنوع قیمت . ایده های زیبا برای دیزاین سالن پذیرایی با کاغذ دیواری های مخصوص و ست کردن مبلمان

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک باید با دقت و حساسیت خاصی انتخاب شود.چرا که باید با روحیات کودک هماهنگ باشد و موجب آزار وی نشود.
کاغذ دیواری زرد

کاغذ دیواری زرد

کاغذ دیواری زرد بصورت ساده و طرح دار و در ترکیب با رنگهای مشکی، بنفش، نارنجی، سبز جلوه زیبایی دارد. طرح های راه راه، گل درشت برای پشت تی وی، کهربایی و بژ
کاغذ دیواری سرخابی

کاغذ دیواری سرخابی

کاغذ دیواری سرخابی یکی از رنگ های بسیار زیبا و پرطرف دار میباشد که شما میتوانید کاغذ دیواری سرخ آبی را از شهر کاغذ دیواری خریداری کنید
کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری خطوط افقی

کاغذ دیواری خطوط افقی برای افرادی مناسب است که به اشکال هندسی علاقه مند هستند . این نوع کاغذ دیواری بهتر است درکنار کاغذ دیواری ساده استفاده شود .

کاغذ دیواری طرح ابر و باد

کاغذ دیواری طرح ابر و باد کاغذ دیواری های دارای این طرح هستند که بیشتر برای اتاق خواب و یا فضاهای لابی استفاده می شوند و و رنگ غالب آن آبی است .

کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری گلدار با گل های درشت و ریز، با زمینه های سرمه ای، کرم، سفید و گل های قرمز، صورتی، بنفش، سفید و آبی می تواند درکنار کاغذ دیواری ساده استفاده شود .

کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذ دیواری طرح چوب به سبب طرح خاص خود بیشتر مورد استفاده برای کافی شاپ های با فضاهایی مثلا شبیه به کلبه و ملا فضاهایی که با چوب دیزاین شده اند مناسب است .

کاغذ دیواری طرح اسلیمی

کاغذ دیواری طرح اسلیمی جز طرح های کاغذ دیواری سه بعدی و پوستری است که با توجه به ظرح کار مناسب برای فضاهای سنتی مانند قهوه خانه ها بسیار مناسب است.
کاغذ دیواری طرح آبرنگ

کاغذ دیواری طرح آبرنگ

کاغذ دیواری طرح آبرنگ به علت آنکه تشکیل شده از طرح های کاملا شاد و فانتزی است و از سبک مدرن پیروی می کند بیشتر مورد استفاده برای فضاهایی همچون اتاق خواب است

کاغذ دیواری طرح آنتیک

کاغذ دیواری طرح آتیک یکی دیگر از طرخ های جذاب کاغذ دیواری است که جز دسته کاغذ دیواری های طرح سنگ قرار میگیرد و مناسب برای فضاهایی همچون پشت TVو...است.

کاغذ دیواری طرح ام دی اف

کاغذ دیواری طرح ام دی اف جز موارد خاص و با طرح چوب است . یکی از موارد کاربری آن برای چسیاندن این کاغذ دیواری بر روی کابینت می باشد .

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه به سبب طرح ویژه ای که دارد برای محیط هایی با سبک خاص اسنفاده از این نوع کاغذ دیواری در سبک های کلاسیک طرفداران بیشتری دارد .

کاغذ دیواری طرح سنتی

کاغذ دیواری طرح سنتی با پیروی از سبک سنتی مناسب برای انواع فضاهای سنتی همانند سفره خانه ها قهوه خانه ها ، رستوران های سنتی و ... می باشد .

کاغذ دیواری طرح پارکت

کاغذ دیواری طرح پارکت به سبب طرح های خاص هود برای منازل مناسب نیست و این طرح بیشتر در فروشپاه ها مورد استفاده قرار می گیرد .

کاغذ دیواری کارتونی

کاغذ دیواری کارتونی یکی دیگر از طرح های کاغذ دیواری است که بسیار پر طرفدار است و برای فضاهایی همچون اتاق خواب های مودکان شما بسیار مناسب است .

کاغذ دیواری برجسته

کاغذ دیواری برجسته و طرح برجسته، مخمل و پی وی سی با طرح های گلدار،داماسک، راه راه در سبک مدرن،کلاسیک با تم قهوه ای، کرم طلایی، آبی، مشکی، سفید، بنفش، قرمز

کاغذ دیواری نوشته انگلیسی

کاغذ دیواری نوشته انگلیسی با سبک اسپرتی که در ذات خود دارد مناسب برای انواع فضاهایی هماهنگ با این سبک از جمله رستوران ها،کافی شاپ ها،فست فودها می باشد.

کاغذ دیواری عکس دلار

کاغذ دیواری عکس دلار به علت اینکه سبک فانتزی را در خود جای داده است مناسب برای فضاهایی همچون اتاق خواب های نوجوانان و فضاهایی مرتبط مثل صرافی ها می باشد .

کاغذ دیواری با اشکال هندسی

کاغذ دیواری با اشکال هندسی که تشکیل شده ازاشکالی همچون مربع و دایره است سبب ایجاد حس هیجان در فرد می شود این طرح از کاغذ دیواری مناسب برای انواغ فضاها است.

کاغذ دیواری طرح بتمن

کاغذ دیواری بتمن کاغذ دیواری کارتونی ، کاغذ دیواری کودک شخصیت های کارتونی ، کاغذ دیواری باب اسفنجی و غیره چندین طرح از طرح های مورد استقبال کودکان می باشد .

کاغذ دیواری طرح باربی

کاغذ دیواری طرح باربی به لحاظ اینکه تشکیل شده ازشخصیت محبوب کودکان است به خصوص برای دختران شما میتوانید با انتخاب این کاغذ دیواری بهترین هدیه را رقم بزنید.

کاغذ دیواری طرح باران

کاغذ دیواری طرح باران برای فضاهایی همچون منزل و فضاهای کویری به علت رفع دلتنگی برای باران و آرامشی که از آن ساطح می شود میتواند بسیار پر کابرد باشد .

کاغذ دیواری طرح سنگ

کاغذ دیواری طرح سنگ به سبب اینکه طرح آن ازاعماق طبیعت بوجود آمده همانند سایر طرح ها طرفداران زیادی دارد و برای فضاهایی همچون رستوران ها می تواند بهترین باشد

آلبوم کاغذ دیواری هپی گرل

آلبوم هپی گرل کودک دارای اشکال ستاره ، خال خالی ، ابر، راه راه و تصاویر شاد و زیبا برای کودکان. استفاده از رنگهای صورتی، لیمویی، فسفری، زرد و آبی