جزییاتی از سرویس خواب مدرن

با پیشرفت تکنولوژی، سیر تحولی ویژه ای در دنیای امروز و ابزارهای آن به خصوص در صنعت دیزاین صورت گرفته که سرویس خواب ها هم از این قاعده مستثنی نبوده اند.
این روزها سرویس خواب های کلاسیک جای خود را به سرویس خواب های مدرن با طرح ها و قابلیت های کارامد تری به خصوص برای جوان ها که تطبیق پذیری بیشتری با سلایقشان دارند، داده است.
از دیگر علل تمایل افراد به سبک مدرن به ویژه برای انتخاب سرویس خواب، کمبود فضا جهت جایگیری است، این المان ها با چنین سبکی از طرح های ساده و بعضا با قابلیت هایی چون تاشو بودن تخت موجب میشوند که فضای اتاق دلبازتر دیده شود.
معمولا سرویس خواب هایی با این سبک از جنس چوب و ام دی اف حتی در برخی مواقع از جنس فلز، در کنار دسته ها و پایه های فلزی براق طراحی و ارائه میشوند.
سرویس خواب های مدرن برعکس سبک کلاسیک که با رنگبندی محدودی در نظر گرفته میشوند، از تنوع بینظیری در طیف رنگی( تیره و روشن) که بصورت تکی و حتی ترکیبی طراحی میشوند برخوردار هستند. به طور کل در سبک مدرن هیچ گونه محدودیتی در طرح و رنگ وجود ندارد از این رو دست شما برای انتخاب و دیزاین اتاق با هر شرایط و سلیقه ای باز است‌.

قیمت سرویس خواب مدرن

فاکتور مهم دیگری که علاوه بر طرح، جنس و رنگ برای انتخاب یک سرویس خواب مدرن تاثیر گذار است، قیمت آن میباشد. معمولا افراد با در نظر گرفتن تک تک این فاکتورها تصمیم میگیرند که چه سرویس خوابی میتواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. المان های متعددی میتواند تعیین کننده قیمت سرویس خواب مدرن باشد از جمله:
– تعداد عناصر بکار رفته در سرویس( تعداد پاتختی، وجود یا عدم وجود میز مطالعه، کتابخانه، کمد، میز آرایشی و آینه و…)
– ابعاد تخت خواب
– متریال بکار رفته در سرویس خواب( تمام چوب، ام دی اف، فلز و یا ترکیبی از چوب و ام دی اف)
– طرح و ریز کاری های انجام شده برای مدل سرویس خواب به عنوان نمونه ساده بودن یا لمسه کاری بودن تاج تخت
– و…
تک تک این المان ها میتواند تعیین کننده قیمت یک سرویس خواب باشد و روی این فاکتور تاثیر بسزایی داشته باشند.
پس توصیه ویژه ای که اینجا میتوانیم مطرح کنیم آن است که قبل از آنکه به یک مدل از سرویس خواب علاقه مند شوید از ابتدا ابعاد اتاق خواب را بصورت کامل و دقیق مد نظر قرار دهید و متناسب با این ابعاد تعداد المان ها و حتی رنگ و مدل آن را انتخاب نمایید تا نهایتا در بهینه ترین حالت ممکن هزینه ای معقول را بابت سرویس اتاق خواب بپردازید.

ارائه سرویس خواب در یافت آباد تهران با قیمتی مناسب

معمولا یکی از مناطقی که برای خرید محصولات اعم از مبلمان، میز، سرویس خواب، میز ناهارخوری، آینه و کنسول و… در ذهن افراد قرار دارد مراکز خرید در یافت آباد هستند که به نحوی بورس محصولات چوبی در تهران نیز تلقی میشوند.
شما هم وطنان گرامی میتوانید با مراجعه به این مراکز خرید در این منطقه سرویس خواب مد نظرتان را با قیمتی مناسب و در طرح و رنگبندی های متنوع انتخاب نمایید.
یکی از این مراکز خرید در یافت آباد مجموعه شهر کاغذ دیواری است که بصورت تخصصی مرکزی برای ارائه انواع کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی و رولی در رنگبندی و طرح های بی نظیر قلمداد میشود. از این رو اگر در کنار انتخاب سرویس خواب به کاغذ دیواری متناسب با آن نیز نیازمند بودید میتوانید با مراجعه به شعبه مرکزی شهر کاغذ دیواری از طرح های زیبای کاغذ دیواری ها بازدید نمایید.

ارتباط با کارشناسان شهر کاغذ دیواری:
۰۹۰۲۷۰۰۰۹۸۵  – wallpapercity@

شهر کاغذ دیواری در یافت آباد »» تهران،بازار مبل یافت آباد _   ۰۲۱۶۵۸۱۲۳۵۰

سرویس خواب مدرن سفید

این نوع از سرویس خواب معمولا هماهنگی خاصی با سلایق دختران جوان دارد. این رنگ یکی از جذاب ترین تم رنگی برای سبک مدرن در نظر گرفته میشود و مناسب ترین گزینه بخصوص برای اتاق خواب های کوچک با نور کم میباشد. انتخاب این سرویس خواب با چنین رنگی میتواند فضایی با سبک و سیاق امروزی و مینیمال را رقم زند.
همان گونه که میدانید استفاده بیش از حد از یک رنگ به ویژه رنگ خنثی مثل سفید ممکن است به مرور زمان موجب ایجاد احساس کسالت شود از این رو پیشنهاد میکنیم برای جلوگیری از این حس، در صورتی که شرایط اتاق خواب این اجازه را به شما میدهد در کنار این رنگ از رنگ های گرم تری چون نارنجی، قرمز و… استفاده نمایید. البته اگر متراژ اتاق خواب شما کم است سعی کنید از این رنگ ها بصورت محدود و بیشتر در بخش هایی که جلوه بصری بیشتری دارند استفاده نمایید.

سرویس خواب مدرن عروس

خرید وسایل خانه و زیبایی و چیدمان آن در کنار کیفیت برای عروس خانم ها حرف اول را میزند و آن ها تمایل دارند در تک تک بخش های خانه زیبایی و درخشش موج زند.
معمولا سرویس خواب عروس از تخت خواب، پاتختی، پاف، میز آرایشی و آینه و کمد تشکیل شده است که معمولا تخت خواب، کمد و میز آرایشی و آینه جز پر کاربردترین و به نحوی ضروری ترین المان ها تلقی میشود.
معمولا رنگ های در نظر گرفته شده برای سرویس خواب عروس در اتاق خواب کوچک از تناژ رنگ های روشن جهت بزرگ و دلباز دیده شدن اتاق و برای اتاق خواب های بزرگ میتواند ترکیبی از تم تیره و روشن باشد.

سرویس خواب اسپرت جدید

سرویس خواب های اسپرت به طور کل با سبک مدرن طراحی میشوند. اینچنین سرویس خواب هایی معمولا در جزییات گوناگونی همچون وزن هم میتواند نسب به سرویس خواب هایی با سبک کلاسیک( سلطنتی) متفاوت از هم باشند. این سرویس خواب ها بر عکس سرویس خواب های کلاسیک که معمولا از جنس تمام چوب هستند و وزن بالایی دارند میتوانند از متریال های گوناگون دیگری همچون ام دی اف، فلز و… تهیه شوند که به نسبت تمام چوب ها از اندازه و وزن کمتری برخوردار هستند و این نکات میتوانند در جابجایی و نظافت کمک شایانی به شمار روند.
به لحاظ طراحی نیز سرویس خواب های اسپرت جدید امروزه معمولا از طرح های ساده و مینیمال تشکیل شده اند. طیف رنگی پر طرفدار این محصول در چنین شرایطی در حال حاظر بیشتر از تناژ رنگ های قهوه ای قابل ارائه هستند.
سرویس خواب های اسپرت همانند سایر مدل ها بصورت تک نفره و دو نفره قابل نمایش هستند.
معمولا برای نمایش یک دیزاین زیبا و در عین حال شاد از اتاق خوابتان میتوانید در کنار استفاده از این سرویس خواب المان های جانبی دیگر مثل روتختی، کوسن ها و حتی پرده ها را از رنگ های گرم در نظر گیرید و به دین ترتیب جلوه بی نظیری از محیط اطرافتان را به ارمغان آورید.