خانم …

مدیریت شعبه کرمان

شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی کرمان شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در کرمان

شهر کاغذ دیواری با افتخار به شما هم وطنان گرامی اعلام می دارد نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در کرمان برای خدمات رسانی هر چه بیش تر مردم کرمان افتتاح شود.

محصولات نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کرمان را می توان به انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها و کشورهای سازنده ،انواع کاغذ دیواری های سه بعدی از تمامی موضوعات را از جمله طرح های طبیعت،مجسمه،گل،چهره،هندسی و… را می توانید در این نمایندگی یه وضوح بیابید.

همچنین شما هم وطنان کرمانی میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در کرمان از مشاوره متخصصان مجموعه استفاده نمایید.

ساعات کاری مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کرمان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کرمان

چرا برآن شدیم تا یک فروشگاه کاغذ دیواری در کرمان دائر کنیم؟

کاغذ دیواری در کرمان یکی از محصولات مورد نیاز مردم خوب و عزیز این شهرستان هست که روزانه افراد زیادی با مجموعه دفتر مرکزی شهر کاغذ دیواری تماس گرفته و خواستار ایجاد یک نمایندگی از شهر کاغذ دیواری در کرمان بودند، که از این رو برای پاسخ به هموطنان کرمانی، مجموعه شهر کاغذ دیواری تصمیم گرفت تا در این شهر بزرگ و پرجمعیت کشور نیز اقدام به تاسیس یک نمایندگی از محصولات خود نماید، که در سال 99 و به لطف خداوند و دلگرمی شما عزیزان موفق به تاسیس اولین شعبه کاغذ دیواری در کرمان شدیم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیاز این عده از هموطنان عزیزمان باشیم.
شهر کاغذ دیواری در کرمان در نظر دارد تا با ارائه پکیجی از محصولات خود از جمله کاغذ دیواری، پوستر های سه بعدی، پارچه دیواری های سه بعدی و یا پوستری و نیز محصولات دیگری از جمله لمینت و پارکت، آینه های دکوراتیو و کاشی استیل، گام مثبتی در مرتفع کردن نیازهای این قشر عزیز کشور بردارد. امیدواریم با انتخاب مجموعه شهر کاغذ دیواری به عنوان خدمتگزار خود ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایید.
مجموعه شهر کاغذ دیواری در کرمان با مدیریت خانم مهندس قاضی زاده در خدمت شما عزیزان می باشد.
با سپاس از حسن توجه شما سروران
مجموعه شهر کاغذ دیواری

شماره تماس :

آدرس :


مزایای انتخاب کاغذ دیواری

از آخرین باری که تغییری در خانه ایجاد کردید چه مدت میگذرد؟ آخرین باری که یک وسیله یا شیء دکوری به خانه اضافه کردید کی بود؟ اگر به تازگی تابلویی روی دیوار نصب کردید یا چند گلدان گوشه و کنار خانه چیده اید و به نظرتان چندان در تغییر دکوراسیون کارساز نبوده اند باید به فکر تغییری اساسی تر باشید! از آنجایی که در خانه تا چشم میچرخانید با دیوارها برخورد میکنید ، میتوانید روی دیوارها تمرکز کنید. یک راه آسان و کارآمد نصب کاغذ دیواری است که علاوه بر تاثیر چشم گیر در فضا ، میتوان به قابلیت های مهم آن نیز اشاره کرد. کاغذ دیواری میتواند جو خانه ی شما را به کل تغییر دهد و فضا را از یک محیط بی روح و کسل کننده ، به محلی سرشار از انرژی مثبت تبدیل کند. کاغذ دیواری شاید خیلی راه نوین و خاصی به نظر نرسد اما یک انتخاب اصولی و صحیح ، نه تنها باعث تکراری شدن خانه ی شما نمیشود ، بلکه میتواند نقاط قوت خانه ی شما را پر رنگ تر کند و پوشاننده ی نقاط ضعف خانه باشد. حال اگر فکر تغییر دکوراسیون و نصب کاغذ دیواری در سر دارید ، این مطلب را از دست ندهید تا شما را با یک فروشگاه کاغذ دیواری در کرمان آشنا کنیم.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در کرمان

شاید با خود بگویید که چرا باید اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید ، در صورتیکه رنگ هم همان نتیجه را حاصل میکند؟! رنگ در شرایطی انتخاب خوبی محسوب میشود که شما دیوارهای سالم و بی عیبی داشته باشید و تنها بخواهید یک یا نهایتا دو رنگ ساده را در فضا به کار ببرید . اما اگر خط و خطوط روی دیوار برایتان آزار دهنده است و به نحوی سعی در محو کردنشان دارید و از طرفی عاشق طرح ها و بافت های متنوع هستید ، کاغذ دیواری ها گزینه ی مناسبی هستند. کاغذ دیواری ها به علت ضخامتی که دارند روی دیوار به شکل یک لایه پوشاننده و حتی محافظتی عمل میکنند و علاوه بر پوشاندن عیب و ایرادها ، از به وجود آمدن آسیب های احتمالی به دیوار در اثر ضربه هم جلوگیری میکنند. تنوع عظیمی که در سال های اخیر در دنیای کاغذ دیواری ها به وجود آمده ، انتخاب را برای شما راحت کرده است. حال به اختصار به معرفی هر کدام از سبک ها میپردازیم . کاغذ دیواری های کلاسیک که جنبه ای تجملاتی و اشرافی دارند و منشا طرح های آن ها سبکی شاهانه است ، در دو نوع کلاسیک ایرانی و اروپایی موجود هستند. کاغذ دیواری های کلاسیک ایرانی ، همان طرح های سنتی هستند که همگی با آن ها آشنایی داریم. کاغذ دیواری های کلاسیک اروپایی نیز ، الهام گرفته از طرح های به کار رفته در معماری های اروپایی هستند. معمولا در کاغذ دیواری های کلاسیک ، نوعی شلوغی و زیاده روی در طرح و رنگ دیده میشود که شاید با هر فضا و سلیقه ای همخوانی نداشته باشد. از این رو برای فضاهای کوچکتر و افراد های ساده پسند ، کاغذ دیواری های مدرن را پیشنهاد میکنیم. در کاغذ دیواری های مدرن ، طرح ها بسیار ساده هستند و بیشتر روی بافت آن ها تمرکز میشود. کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک که از آن ها نام بردیم ، بیشتر برای فضاهای رسمی و یا خانه کاربرد دارند . استفاده از کاغذ دیواری کلاسیک یا مدرن ، برای اتاق خواب یک نوجوان یا یک کافه فست فود غیر رسمی چندان ایده ی جالبی به نظر نمیرسد. برای چنین فضاهایی میتوانید از کاغذ دیواری های اسپرت یا سه بعدی استفاده کنید که به علت نوع طراحیشان ، بیشتر احساس راحتی و غیر رسمی بودن را به بیننده القا میکنند. از بحث طرح و سبک که بگذریم به رنگ میرسیم. رنگ ها هر کدام دارای یک شخصیت هستند و یک جنبه را در محیط پرورش میدهند. به عنوان مثال رنگ های سرد مثل آبی و سبز ، به بیننده آرامش میبخشند. به عنوان مثال برای فضای یک مطب یا یک فضای آموزشی ، استفاده از این رنگ ها پیشنهاد میشود . کاغذ دیواری هایی با رنگ های گرم مثل زرد ، نارنجی و قرمز نماد انرژی و پویایی ذهن هستند. استفاده از چنین رنگ کاغذ دیواری هایی برای تمام دیوارها ممکن است دید بیننده را آزار دهد. از این رو بهتر است تنها برای قسمت هایی از دیوارها به کار بروند و با یک رنگ ملایم تر ترکیب شوند. کاغذ دیواری هایی به رنگ سفید ، مشکی و طوسی و رنگ هایی در این طیف ، جزء رنگ های خنثی هستند و ویژگی مثبت آن ها این است که با اکثر رنگ ها به راحتی هماهنگ میشوند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کرمان ، شما در رابطه با رنگ ها و طرح اطلاعات کامل تری دریاف خواهید کرد. البته قبل از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری به یک جمع بندی نسبی از ویژگی های کاغذ دیواری مورد نظرتان برسید تا بهتر راهنمایی شوید.

فروشگاه کاغذ دیواری در کرمان

قطعا اینکه از کدام فروشگاه کاغذ دیواری ، کاغذ دیواریتان را خریداری میکنید بسیار مهم است. در صورت خرید از یک فروشگاه کاغذ دیواری مطمئن ، شما نگران کیفیت محصول و نصب نخواهید بود. کاغذ دیواری ها با ضمانت و گارانتی معتبر به شما فروخته خواهند شد و شما با مشکلاتی از قبیل تقلبی بودن یا وجود نقص و ایراد در محصول مواجه نخواهید شد. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کرمان ، میتوانید شاهد سابقه ای درخشان در ارائه خدمات به مشتریان و نمونه کارهایی بی نظیر باشید.

بورس کاغذ دیواری در کرمان

اگر با تمامی توضیحاتی که ارائه کردیم تصمیم به خرید کاغذ دیواری گرفته اید ، اما هنوز در رابطه با اینکه از کدام فروشگاه کاغذ دیواری خرید کنید ، به نتیجه ای نرسیدید ،کافیست یک بار به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کرمان مراجعه کنید تا ما شما را با تنوعی بی نظیر ، کادری با تجربه و خوش برخورد و محصولاتی با کیفیت و جدید ، شگفت زده کنیم . فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کرمان ، خریدی لذتبخش همراه با آرامش خاطر برای شما آرزومند است.

کاغذ دیواری کرمان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب کرمان

کاغذ دیواری اتاق خواب کرمان

کاغذ دیواری اتاق خواب کرمان