شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی مشهد شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کانال کاغذ دیواری های قیمت مناسب انبار مشهد شهر کاغذ دیواری ⬅️ @

اینستاگرام مجموعه شهر کاغذ دیواری در مشهد ⬅️ @

کاغذ دیواری در مشهد

شهر کاغذ دیواری اولین فروشگاه زنجیره ای در زمینه دکوراسیون داخلی در ایران می باشد. که دارای یک سری استانداردهای یکسان در تمامی شعب می باشد. اینبار میزبان هموطنان در شهر مشهد می باشد.

هموطنان عزیز مشهدی می توانند با مراجعه به نمایندگی شهر کاغذ دیواری در مشهد از محصولات و تنوع بالای محصولات ما بهرمند شوند.

شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در مشهد

ما برای خانه ی شما نقشه کشیده ایم ! بله درست شنیدید ! ما میخواهیم خانه ی شما را تبدیل به زیباترین و منحصر به فرد ترین فضای ممکن کنیم تا هر بار بعد از ورود به خانه لبخند بزنید.یکی از راه های ایجاد یک تغییر اساسی در خانه نصب کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری سبک و سیاق خانه ی شما را تغییر میدهد و به آن روح میدهد‌. مهم نیست بودجه شما برای تغییر و تحول در دکوراسیون چقدر است چون ما برای هر بودجه ای گزینه هایی روی میز داریم. مهم نیست که با چه سلیقه به ما مراجعه میکنید ؛ ما تمام سلیقه ها را در نظر گرفته ایم. امکان ندارد که به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مشهد برای خرید کاغذ دیواری مراجعه کنید و دست خالی برگردید. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مشهد از صفر تا صد خرید شما را همراهی میکنیم . در فروشگاه شهر کاغذ دیواری مشهد شما با نازل ترین قیمت ها ، شگفت انگیزترین کیفیت ها و فوق العاده ترین تنوع رو به رو خواهید شد. وقتتان را با جستجو در فروشگاه های مختلف تلف نکنید چون هر چیزی که از یک کاغذ دیواری انتظار دارید ، در شهر کاغذ دیواری در مشهد برآورده خواهد شد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری

به طور کلی کاغذ دیواری مزایای زیادی نسبت به سایر پوشش ها دارد. کاغذ دیواری عیوب و نواقص دیوار را خیلی بهتر از سایر دیوارپوش ها میپوشاند و از طرفی نصب بسیار آسانی دارد. تنوع کاغذ دیواری با سایر پوشش ها قابل مقایسه نیست و شما بعد از مراجعه به یک فروشگاه کاغذ دیواری از فرط تنوع زیاد در انتخاب سردرگم خواهید شد. در انتخاب کاغذ دیواری باید بسیاری از نکات را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر کسی هستید که همیشه به مُد تکیه میکنید بهتر است که کاغذ دیواری هایی که طرح های ساده تری دارند انتخاب کنید . چون سادگی همیشه روی بورس است و جذابیت خود را دارد و شما از آن خسته نمیشوید. کاغذ دیواری های ساده معمولا با یک کاغذ دیواری طرح دار هماهنگ میشوند ؛ اما اگر به سادگی مطلق علاقه دارید میتوانید از دو طرح ساده با رنگ متفاوت استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که کاغذ دیواری های ساده ، با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ میشوند.وقتی دو طرح انتخاب میکنید باید به هارمونی رنگ های آن ها توجه کنید .به عنوان مثال انتخاب دو مدل کاغذ دیواری به رنگ خنثی خانه ی شما را بی روح نشان میدهد و در مقابل استفاده از دو رنگ مثل قرمز و نارنجی که حاوی انرژی زیادی هستند باعث سلب آرامش بیننده خواهد شد. سبک های مختلفی از کاغذ دیواری مثل کاغذ دیواری های مدرن،کلاسیک ، سه بعدی ، اسپرت و… موجود است. اما اینکه شما چگونه میتوانید یک انتخاب بی نقص داشته باشید بستگی به رعایت این ریزنکات دارد. ما گوشه ای از این نکات را در این مطلب ذکر میکنیم و شما میتوانید توضیحات تکمیلی را در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مشهد دریافت کنید و در فضایی شیک و آرام راهنمایی شوید.

فروشگاه کاغذ دیواری در مشهد

این که خانه ی شما یک ویژگی خاص و متمایز کننده نسبت به سایر خانه ها داشته باشد بسیار جذاب است. یک ویژگی خاص که همه خانه ی شما را با آن ویژگی به خاطر بیاورند. این ویژگی خاص میتواند یک کاغذ دیواری متفاوت و زیبا باشد.جدیدترین و خاص ترین طرح ها در فروشگاه شهر کاغذ دیواری موجود هستند. برخی از طرح ها از برندهای خارجی در تعداد محدودی تولید میشوند و از این جهت قیمت بالایی دارند.اگر به دنبال یک طرح متفاوت هستید که نمونه اش را در هیچ جا نبینید و از طرفی بالا بودن قیمت هم برایتان مهم نیست شاید این طرح ها گزینه های جذابی باشند. اما اگر هم به یک طرح متفاوت علاقه مند هستید و هم بودجه تان محدود است شاید چاپ پوستر طرح اختصاصی خودتان ایده ی جالبی باشد. ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مشهد آماده ایم که خواسته هایتان را به زیبایی برآورده کنیم.

قیمت کاغذ دیواری در مشهد

از آنجایی که تنوع بی نظیری در کاغذ دیواری وجود دارد قیمت ها هم بسیار متنوع هستند. قیمت کاغذ دیواری که تهیه میکنید بسته به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد متفاوت است. ماندگاری بالا یکی از ویژگی هایی است که در قیمت کاغذ دیواری موثر است. کاغذ دیواری هایی که ماندگاری و دوام بالایی دارند معمولا دارای دو الی سه لایه محافظتی هستند که آن ها را در برابر آب، خط و خش و ضربه مقاوم میکند. این کاغذ دیواری ها به سادگی پاره نمیشوند ؛ برعکس کاغذ دیواری های کاغذی که با کوچکترین ضربه ها حالت و فرمشان تغییر میکند. یکی دیگر از دلایل گران بودن برخی از کاغذ دیواری ها طرح آن هاست. برخی از کاغذ دیواری ها جنبه یک اثر هنری را دارند و زمان زیادی صرف طراحی آن ها شده است. هرچند تنوع در کاغذ دیواری تمام نشدنی است و شما میتوانید با هزینه کمتر انتخابی خاص داشته باشید ؛ اما اگر به خانه ی خود مثل یک اثر هنری نگاه میکنید و به دنبال یک انتخاب لاکچری هستید این دسته از کاغذ دیواری ها پیشنهاد جذابی خواهند بود. یکی دیگر از ویژگی های موثر در قیمت ، میزان چسب پذیری کاغذ دیواری است . هرچقدر میزان چسب پذیری کاغذ دیواری بیشتر باشد ، نصب آن راحت تر خواهد بود و علاوه بر آن به راحتی هم کنده نخواهد شد. اگر بخواهیم قیمت گذاری را از لحاظ برند و کشور تولیدکننده بررسی کنیم ، در میان کاغذ دیواری های خارجی ، کاغذ دیواری های چینی ، ارزان ترین و کاغذ دیواری های ایتالیایی ، آلمانی و آمریکایی گران قیمت ترین ها هستند.در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مشهد انواع کاغذ دیواری های باکیفیت در قیمت های مختلف و مناسب موجود است و ما متناسب هر بودجه و سلیقه ای صدها گزینه برای پیشنهاد داریم.

بورس کاغذ دیواری در مشهد

فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مشهد تلاش میکند تا مشتریان ، با هر بودجه و سلیقه ای با رضایتمندی و خشنودی فروشگاه کاغذ دیواری را ترک کنند. فروشگاه کاغذ دیواری مشهد با کمک و همراهی شما به موثرترین و بهترین فروشگاه در بورس کاغذ دیواری در مشهد تبدیل خواهد شد.

کاغذ دیواری اتاق خواب مشهد

کاغذ دیواری اتاق خواب در مشهد

کاغذ دیواری اتاق خواب در مشهد

کاغذ دیواری اتاق خواب در مشهد

کاغذ دیواری اتاق خواب در مشهد

کاغذ دیواری اتاق خواب در مشهد

کاغذ دیواری اتاق خواب در مشهد