کاغذ دیواری در ایلام

شماره تماس :

آدرس :


افتتاح شهر کاغذ دیواری در ایلام

مژده به مردم غیور و کرد زبان ایران به خصوص مردم استان ایلام، مفتخریم که به اطلاع شما عزیزان برسانیم دیگر نمایندگی مجموعه عظیم شهر کاغذ دیواری با عنوان شهر کاغذ دیوری در ایلام افتتاح شد.

تیم متخصص در زمینه دیزاین در شهر کاغذ دیواری ایلام

مجرب ترین تیم در زمینه مشاوه، فروش و نصب کاغذ دیواری را از شهر کاغذ دیواری در ایلام بخواهید.

تنوع کاغذ دیواری در ایلام

همانطور که همه ی ما مایل به داشتن لباس هایی زیبا و مرتب هستیم ، خانه ی ما هم به پوششی شیک و نمایی مرتب تر نیاز دارد. اما این ظاهر زیبا در فضای خانه ها چطور پدید خواهد آمد؟ بهتر است از اصلی ترین قسمت های هر خانه شروع کنیم ، یعنی دیوارها. دیوارها با داشتن سطحی صاف و بی نقص ، رنگی مناسب و طرحی چشم نواز به کل شخصیت خانه ی شما را تغییر خواهند داد و این تغییر به وسیله کاغذ دیواری حاصل خواهد شد. اما آیا خرید هر نوع کاغذ دیواری نتیجه ی مطلوب را حاصل میکند؟ آیا همه ی نصابان کاغذ دیواری میتوانند یک نتیجه بی نقص را به شما تحویل دهند؟ قطعا خیر! شما تنها در صورتی از نتیجه ی خرید و نصب کاغذ دیواری رضایت خواهید داشت که از یک فروشگاه مورد اعتماد با کادری باتجربه خرید کنید. شهر کاغذ دیواری تخصصی ترین مجموعه فروش کاغذ دیواری در سطح کشور است که هر روز به تعداد شعب این خانواده ی بزرگ اضافه میشود .یکی از شعب این مجموعه ی بزرگ فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ایلام میباشد. پس اگر از هموطنان ساکن ایلام هستید و از طرفی تصمیم به نصب کاغذ دیواری گرفته اید مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله سعی کرده ایم به طور مفصل این فروشگاه کاغذ دیواری در ایلام را معرفی کنیم.

رضایت از نتیجه نصب کاغذ دیواری تنها در صورت وجود تنوعی بی نهایت ، قیمت هایی مناسب ، فضایی دلچسب برای خرید ، فروشندگان و کارشناسان حرفه ای و نصابان کاغذ دیواری متخصص حاصل خواهد شد که شما میتوانید مجموعه ای از این عوامل را در فروشگاه شهر کاغذ دیواری ایلام مشاهده کنید.

محصولات شهر کاغذ دیواری در ایلام

  • کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری های خوش رنگ
  • آینه های دکوراتیو درخشان
  • پارکت و لمینت های با کیفیت
  • انواع پرده های شید و زبرا

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیوری در ایلام همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیوری در ایلام لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیوری در ایلام

اینستاگرام شهر کاغذ دیوری در ایلام


شماره تماس :

آدرس :


 شهر کاغذ دیواری در ایلام

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کاغذ دیواریتان را از کجا تهیه کنید؟! کدام فروشگاه کاغذ دیواری بیشترین تنوع را دارد؟! کدام فروشگاه خدمات بهتری را به مشتری ارائه میدهد؟! بهترین اطلاعات در رابطه با محصولات را از کجا میتوانید دریافت کنید؟! به کدام فروشگاه کاغذ دیواری میتوانید برای خرید و نصب اطمینان کنید؟! در این مطلب جواب تمام  این سوالات را خواهیم داد.فروشگاه شهر کاغذ دیواری سالهاست که در ارائه خدمات مربوط به فروش و نصب کاغذ دیواری حرف اول را میزند. این ادعایی پوچ نیست چون شهر کاغذ دیواری طی سال های گذشته توانسته است صدها شعبه در اقصی نقاط کشور افتتاح کند و ما با ارائه ی بهترین خدمات و با کیفیت ترین محصولات به این مهم دست یافته ایم. شعبه شهر کاغذ دیواری در ایلام برای جلب رضایت شما با سایر فعالان در بورس کاغذ دیواری ایلام رقابت میکند تا بتواند مانند همیشه حرف اول را در این حوزه بزند. پس در این مطلب ما را همراهی کنید تا بهترین فروشگاه کاغذ دیواری در ایلام را به شما معرفی کنیم‌.

شاید با فروشگاه های متعددی تحت عنوان محل فروش کاغذ دیواری در ایلام آشنایی داشته باشید. این مراکز فروش کاغذ دیواری در ایلام میتوانند تنها یک مغازه فروش کاغذ دیواری معمولی در سطح شهر باشند که توسط افراد غیرمتخصص در زمینه دکوراسیون اداره میشوند ؛ یا اینکه یک نمایندگی کاغذ دیواری ایلام باشند که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند و با افراد حرفه ای و با تجربه در شاخه ی طراحی دکوراسیون همکاری دارند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ایلام از دسته ی دوم میباشد و قطعا در انتهای کار نتیجه ای مطابق با سلیقه شما و هنر طراحی دکوراسیون داخلی پدید می آورد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در ایلام

اگر در خانه هستید همین الان به اطرافتان نگاه کنید. مبل هایتان ساده و به قول معروف راحتی هستند؟ پرده ها چطور ؟ خبری از نقش و نگار های سلطنتی و والان های پر چین نیست؟! اگر اجزای خانه به این شکل بود باید بگوییم که احتمالا شما باید کاغذ دیواری مدرن خریداری کنید. کاغذ دیواری مدرن طرح های به نسبت ساده تری دارند و در آن ها نقش و نگارهای شلوغ پیدا نمیکنید. این سبک از دکوراسیون مناسب افراد تنوع طلبی است که زود از طرح های شلوغ زده میشوند. ولی سبک کلاسیک برعکس است.کاغذ دیواری های سبک کلاسیک به قول معروف حالت تجملاتی تر و با شکوه تری دارند و معمولا مناسب خانه های کوچک نیستند. کاغذ دیواری های اسپرت مناسب فضای اتاق خواب ها هستند چون غیر رسمی ترند و البته حس راحتی به بیننده القا میکنند. امروزه در کافه ها و فست فود ها خیلی از کاغذ دیواری های طرح اسپرت استفاده میشود. و اما طرح های سه بعدی!کاغذ دیواری های با طرح های سه بعدی بسیار زنده هستند و گاهی اوقات به حدی طبیعی هستند که بیننده را به اشتباه می اندازند. شناسایی انواع کاغذ دیواری پنجاه درصد از پروسه خرید را تشکیل میدهد و پنجاه درصد بعدی بستگی به ویژگی های خانه ی شما و البته سلیقه شما دارد.ما در شهر کاغذ دیواری در ایلام در تمام مراحل همراه شما خواهیم بود.

 تنوع در این نمایندگی فروش کاغذ دیواری ایلام محدودیت نمیشناسد. در واقع تنوع در کاغذ دیواری نقاط مختلفی را نشانه میگیرد. خانه هایی با متراژها و میزان نور متفاوت ، مشتریانی با سلیقه های مختلف ، رنگ های گوناگون در فضای خانه ها ، میزان بودجه های متفاوت و حتی آب و هواهای گوناگون باعث میشوند که تنوع عجیبی در کاغذ دیواری ها وجود داشته باشد. به عنوان مثال گاهی اوقات در فروشگاه شهر کاغذ دیواری ایلام مشتریانی به ما مراجعه میکنند که تنها ملاکشان برای خرید ارزان قیمت بودن است. در چنین موقعیتی ما میتوانیم صدها طرح و مدل کاغذ دیواری با قیمت مناسب به آن ها معرفی کنیم. گاهی اوقات اولین ملاک مشتریان دوام و کیفیت است که قاعدتا وجود این عوامل در کاغذ دیواری قیمت را افزایش خواهد داد. در این مرکز فروش کاغذ دیواری در ایلام گاهاً با مشتریانی مواجه میشویم که حساسیت بسیار بالایی در رابطه با رنگ ها و تطبیق آن ها با فضای خانه شان به خرج میدهند. در این گونه موارد ، تنوع کاغذ دیواری بیشتر از همیشه به کار خواهد آمد. سبک های متفاوتی از چیدمان و طراحی داخلی وجود دارد. ممکن است یک مشتری با خانه ای به سبک کلاسیک به شهر کاغذ دیواری در شهر ایلام مراجعه کند و مشتری دیگری برای فضای یک کافه به دنبال کاغذ دیواری اسپرت باشد. در صورت وجود از این دست تفاوت ها ، تنوع تنها راه حل خواهد بود. گاهی اوقات به دلیل وجود رطوبت در هوا باید از کاغذ دیواری با دوام و ضدآب استفاده شود و در صورت عدم توجه به این نکته نتیجه رضایت بخش نخواهد بود. در واقع منظور ما از تاثیر آب هوا در انتخاب کاغذ دیواری این بود که واکنش کاغذ دیواری هایی با الیاف متنوع در برابر آب و هوا متفاوت است . نکته ای که از موارد ذکر شده دریافت میشود این است که برای انتخاب یک مرکز فروش کاغذ دیواری ایلام تنوع محصولات را در اولویت قرار دهید .

قیمت نصب کاغذ دیواری در ایلام

قیمت کاغذ دیواری ها در ایران معمولا همیشه در حال نوسان و افزایش هستند.هزینه نصب کاغذ دیواری معمولا طبق متراژ محاسبه میشود اما عوامل مختلفی هم در محاسبه قیمت نصب دخیل هستند‌.نوع کاغذ دیواری و سطح مورد نظر در قیمت نصب موثرند. طبیعتا نصب برخی از کاغذ دیواری ها مثل کاغذ دیواری هایی که خودشان چسب دارند به علت زحمت کمشان ، کم قیمت تر است.قیمت نصب کاغذ دیواری بسته به سطحی که کاغذ دیواری روی آن چسبانده میشود،برش هایی که انجام میشود و زیرسازی هایی که صورت میگیرد متغیر است. ولی یقین داشته باشید که در شهر کاغذ دیواری در ایلام شما در ازای دریافت بهترین خدمات مربوط به نصب کاغذ دیواری ، مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت را پرداخت خواهید کرد.

نصب کاغذ دیواری در ایلام

نیازمندی های یک خرید بی نقص همینجا تمام نمیشود و به یک نصب عالی هم احتیاج است. شاید افراد زیادی را به عنوان نصاب کاغذ دیواری در ایلام بشناسید اما بد نیست با پروسه نصب کاغذ دیواری توسط نصابان شهر کاغذ دیواری ایلام هم آشنا شوید. پس از اینکه راهنمایی های لازم را از فروشندگان ما دریافت کردید و خرید خود را انجام دادید ، یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای در موعد مقرر به منزل یا محل کار شما اعزام میشود .ابتدای کار دیوارها به طور ریزبینانه ای بررسی میشوند و در صورت وجود ریختگی دیوار ، تورفتگی یا برآمدگی آن و رطوبت ، نسبت به رفع آن ها اقدام میشوند. نصب کاغذ دیواری بر روی چنین نواقصی درست نیست و نتیجه ی خوب را در انتها سلب میکند. بعد از انجام اقدامات لازم و زیرسازی ، کاغذ دیواری خریداری شده با استفاده از چسب مرغوب چسبانده میشود. پس از نصب کاغذ دیواری توسط نصابان کاغذ دیواری ما در ایلام شما شاهد مشکلاتی نظیر جمع شدن هوا زیر سطح کاغذ دیواری ، بلند شدن کاغذ دیواری از روی دیوار ، چروک چسبانده شدن کاغذ دیواری ، عدم رعایت نقشه کاغذ دیواری و نفوذ رطوبت به آن نخواهید بود .


شماره تماس :

آدرس :


بورس کاغذ دیواری در ایلام

در این محل فروش کاغذ دیواری در ایلام شما نهایت کیفیت را چه از لحاظ محصولات و چه از لحاظ خدمات دریافت خواهید کرد. پس اگر مدتهاست در جستجوی یک مدل کاغذ دیواری در ایلام هستید و همچنین میخواهید از مورد اطمینان ترین مرکز فروش کاغذ دیواری در ایلام و موفق ترین مجموعه در بورس کاغذ دیواری ایلام خرید نمایید ، به ما افتخار میزبانی از خودتان را هدیه کنید.

خرید کاغذ دیواری متفاوت در ایلام!

ما معتقدیم همیشه باید یک ویژگی خاص در هر خانه وجود داشته باشد که آن خانه را نسبت به سایر خانه ها متفاوت کند.خب اگر شما هم با ما موافق هستید چه ایده ای بهتر از کاغذ دیواری؟ کاغذ دیواری ها تنوع بی نظیری دارند و شما می توانید ساعت ها ژورنال ها و کاتالوگ های کاغذ دیواری ما را تماشا کنید و تمام نشوند . اما نکته اینجاست که چطور میتوانید منحصر به فرد باشید و طرحی خریداری کنید که نمونه آن را در هیچ جای دیگر نبینید؟! راه های زیادی برای ایجاد تفاوت وجود دارد.معمولا مشتری ها یک کاغذ دیواری طرح دار را با یک کاغذ دیواری ساده انتخاب میکنند.شما میتوانید با یک ترکیب متفاوت خانه تان را خاص کنید و ترکیبی مشابه آن را هیچ کجای دیگر پیدا نکنید.یا اینکه می توانید از پوستر ها کمک بگیرید.در شهر کاغذ دیواری در ایلام ما طرح سفارشی و دلخواهتان را با ابعادی که شما تعیین میکنید چاپ میکنیم.این طرح میتواند عکس خودتان یا فرزندانتان،عکس یک منظره زیبا یا هر طرح دیگری باشد. فقط به سلیقه شما بستگی دارد. پس کاغذ دیواری یک راه بسیار راحت و کاربردی برای متمایز ساختن خانه ی شماست. ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ایلام از خانه یا محل کار شما یک فضای خاص و منحصر به فرد خواهیم ساخت.

رنگ کاغذ دیواری

رنگ ها شخصیت خانه ی شما را میسازند. رنگ ها به خانه ی شما جان میبخشند.پس سعی نکنید با یک انتخاب سرسری و بدون دقت خودتان را از یک فضای فوق العاده محروم کنید. هر رنگ پیامی دارد. به عنوان مثال رنگ های سبز و آبی پیام آور دوستی و اعتماد هستند. ما اغلب برای مطب ها و مراکز درمانی از کاغذ دیواری هایی در این طیف رنگ استفاده میکنیم. رنگ های قرمز و نارنجی رنگ های هیجان آور هستند و در شما انرژی ایجاد میکنند. اگر دوست دارید محیط خانه تان به شما هیجان و انرژی القا کند استفاده از این رنگ ها را به شما پیشنهاد میکنیم. البته این رنگ کاغذ دیواری ها بهتر است به طور مکمل با رنگی دیگر استفاده شوند تا چشم بیننده را آزار ندهند. کاربری فضای مورد نظر و شرایط آن در انتخاب کاغذ دیواری تاثیر به سزایی دارد. به عنوان مثال انتخاب رنگ های تیره برای اتاق خواب کودک ها جالب نیست و بهتر است از رنگ هایی که نماد تفریح ، شادی و سرگرمی هستند استفاده کنید ؛ مثل نارنجی،بنفش، زرد و قرمز.عوامل دیگری مثل نور محیط هم در انتخاب رنگ موثر هستند. شما باید یک هماهنگی و تعادل میان نور محیط و رنگ کاغذ دیواری ایجاد کنید. به عنوان مثال استفاده از کاغذ دیواری های رنگ گرم مثل زرد، نارنجی و قرمز مناسب محیط های نورگیر نیست .ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ایلام ابتدا تمامی نکات موثر در انتخاب رنگ و ویژگی های خانه شما را بررسی میکنیم و سپس به کمک هم بهترین تصمیم را میگیریم.

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام

کاغذ دیواری پذیرایی در ایلام