شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی نهاوند شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در نهاوند

خوشحالیم که به اطلاع شما مردم شریف استان همدان برسانیم، دومین نمایندگی شهر کاغذ دیواری اینبار در شهر نهاوند افتتاح شد.

از شما مردم شریف استان همدان بخصوص شهر نهاوند دعوت میکنیم تا با بازدید از شهر کاغذ دیواری در نهاوند و محصولات متنوع آن از جمله کاغذ دیواری های رولی از تمام برندها، کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با تمامی طرح ها، آسمان های مجازی و… بازدید نمایید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در نهاوند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در نهاوند لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در نهاوند

شماره تماس :

آدرس :


اهمیت کاغذ دیواری

کمتر کسی را میشناسیم که از تغییر دکوراسیون و زیباسازی فضای خانه یا محل کار بدش بیاید‌‌! اما به هرحال این کار هزینه ی بالایی دارد. در واقع کالاهای ساختمانی گسترده و متنوع هستند و بودجه ی ما محدود! در نتیجه هر کس سعی دارد طوری هزینه کند که در نهایت بیشترین تغییر را شاهد باشد. اگر به دنبال همچین تغییری هستید باید نقاط کانونی و مهم خانه را پیدا کنید. روی نقاطی که بیشترین قسمت از خانه ی شما را تشکیل میدهند تمرکز کنید. دیوارها بی شک یکی از مهم ترین قسمت هایی هستند که باید هنگام تغییر دکوراسیون به آن ها اهمیت زیادی داده شود. پیشنهاد ما این است که آن ها را سفید و ساده رها نکنید و سلیقه به خرج دهید! کاغذ دیواری ها معجزه میکنند و جدا از جنبه ی زیباسازیشان ، یک پوشش محافظتی مقاوم و بادوام هستند. کاغذ دیواری همان راه مقرون به صرفه ای است که بعد از نصب آن بیشترین تغییر را شاهد خواهید بود. پس این مطلب را نخوانده رها نکنید ؛ چرا که در این مطلب سعی کرده ایم علاوه بر ارائه ی نکات مفید در رابطه با کاغذ دیواری ، یک فروشگاه بی نظیر کاغذ دیواری در نهاوند نیز به شما معرفی کنیم.

نصب کاغذ دیواری در نهاوند

بر فرض که کاغذ دیواری ایده آلتان را انتخاب کردید و خریدید! اما همچنان در تکاپویید ؛ چرا که مرحله ی آخر یعنی نصب کاغذ دیواری هنوز تمام نشده! به هر حال در چنین وضعیتی سوال هایی پیش خواهد آمد. چسب مرغوب برای نصب کاغذ دیواری چه نوع چسبی است؟ نصب کاغذ دیواری چه مدت زمان میبرد؟ زیرسازی و آماده سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری چقدر مهم است؟ نصب کاغذ دیواری باید چگونه انجام شود تا در پایان شاهد حباب های هوا زیر کاغذ دیواری یا چروک چسبیده شدن کاغذ دیواری نباشیم؟! تمام این سوالات و نگرانی ها به نصابی برمیگردد که شما نصب کاغذ دیواری خود را به او میسپارید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در نهاوند هیچ نگرانی از این بابت باقی نگذاشته ، زیرا ما در این فروشگاه کاغذ دیواری در نهاوند با بهترین و کاربلدترین نصاب های کاغذ دیواری همکاری میکنیم.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در نهاوند

به کاغذ دیواری تنها به عنوان یک پوشاننده عیوب نگاه نکنید که کل دیوارها را به وسیله آن بپوشانید و به گمان خودتان تغییر مثبت ایجاد کرده باشید! بهتر است قبل از نصب کاغذ دیواری ، مکان های مناسب و نامناسب برای نصب کاغذ دیواری را شناسایی کنید. از نصب کاغذ دیواری روی دیوارهای ناهموار اجتناب کنید. نتیجه ی نصب کاغذ دیواری روی دیوار کهنه و پر از عیب و ایراد ، ظاهری نامرتب و زشت خواهد بود. همچنین از نصب کاغذ دیواری روی دیواری که رطوبت دارد یا فضایی که در معرض رطوبت است خودداری کنید ؛ چرا که رطوبت از دوام و مقاومت کاغذ دیواری میکاهد و عملا نصب کاغذ دیواری در چنین فضایی بیهوده است. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری در فضایی مثل حمام چندان پیشنهاد نمیشود. حال که موقعیت های نامناسب برای نصب کاغذ دیواری را شناسایی کردیم ، بهتر است فضاهای مناسب نصب کاغذ دیواری را نیز بشناسیم. کاغذ دیواری ها طرح های بسیار متنوعی دارند که هر کدام یک ویژگی را در خانه ی شما پر رنگ میسازند. به عنوان مثال کاغذ دیواری هایی با خطوط افقی فضا را وسیعتر نشان میدهند و در مقابل خطوط عمودی دیوارهای طویل و بلند حاصل میکنند و دیوار بلند یک ویژگی مثبت و امتیاز مهم برای هر خانه ای است. افزایش ارتفاع و طول دیوارها مستلزم تغییرات اساسی است ، اما شما میتوانید تنها با نصب یک کاغذ دیواری با خطوط عمودی این امر را محقق کنید. اگر دوست دارید یک جو صمیمانه در خانه ی خود به وجود بیاورید ، نصب یک کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های طبیعی به شدت پیشنهاد میشود! اما باید یک دیوار اصلی که معمولا بزرگترین دیوار خانه است را برای نصب این کاغذ دیواری در نظر بگیرید. این نوع از کاغذ دیواری های سه بعدی به علت نوع خاص چاپشان از فاصله چند متری بسیار واقعی جلوه میکنند ، پس نصب آن ها در فضاهای کوچک که دیوارها به هم نزدیک هستند جالب نیست. از این رو ، ما نصب کاغذ دیواری های سه بعدی را در پذیرایی پیشنهاد میکنیم. البته کیفیت های مختلفی در چاپ این نوع کاغذ دیواری وجود دارد و میزان وضوح آن ها متفاوت است. بدیهیست که انتخاب کاغذ دیواری امری کاملا سلیقه ای است ؛ اما برای فضایی مثل اتاق خواب بهتر است خیلی شلوغش نکنید! به هر حال اتاق خواب محل استراحت و آسایش است و طرح های شلوغ و پر نقش و نگار ، از جنبه ی آرامش بخشی محیط میکاهند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت ، تنها بخش کوچکی از اصول انتخاب کاغذ دیواری بود ، اما جای نگرانی نیست ؛ چرا که کارشناسان فروشگاه شهر کاغذ دیواری در نهاوند با صبر و حوصله شما را ، راهنمایی خواهند کرد.

فروشگاه کاغذ دیواری در نهاوند

شاید در حال حاضر میان انتخاب فروشگاه شهر کاغذ دیواری نهاوند یا فروشگاه دیگر دو به شک باشید . پس بیایید همراه با هم امتیازات فروشگاه شهر کاغذ دیواری نهاوند را برشماریم. مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری سالهاست که در این حرفه مشغول فعالیت هستند و از قواعد خاصی در ارائه ی خدمات به مشتری پیروی میکنند .از این رو خیال شما از بابت رعایت حقوق مشتری راحت باشد ! تنوع ، کیفیت محصولات و خدمات به مشتری در این فروشگاه بی نظیر است و هر چیزی که شما توقع دارید در فروشگاه شهر کاغذ دیواری نهاوند فراهم شده.

بورس کاغذ دیواری در نهاوند

سال ها سابقه در این حرفه و صدها شعب در سطح کشور ، محکم ترین ضمانتی است که میتوانیم به مشتریان خود ارائه کنیم. تمام شعب شهر کاغذ دیواری در هر استان در بورس کاغذ دیواری آن منطقه حرف اول را میزنند و فروشگاه شهر کاغذ دیواری در نهاوند نیز از این قاعده مستثنی نیست. بورس کاغذ دیواری در نهاوند در اختیار این فروشگاه است ؛ پس با خیال راحت به تیم شهر کاغذ دیواری نهاوند اطمینان کنید.

کاغذ دیواری نهاوند اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب نهاوند

کاغذ دیواری اتاق خواب نهاوند

کاغذ دیواری اتاق خواب نهاوند

کاغذ دیواری اتاق خواب نهاوند

کاغذ دیواری اتاق خواب نهاوند

کاغذ دیواری اتاق خواب نهاوند