شماره تماس : 02333330531

02333330532

09021272021

آدرس : سمنان- میدان مشاهیر- ابتدای باغ فردوس- ساختمان تجاری فردوس- طبقه دوم- واحد سه (طبقه فوقانی شهر صندل)

برای گفتگو با نمایندگی سمنان شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در سمنان

اهالی محترم و مهربان شهر سمنان شهر کاغذ دیواری به نزدیکی شما آمد.

مجموعه عظیم شهر کاغذ دیواری مفتخر است اینبار افتتاح نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در سمنان را به اطلاع شما هم میهنان گرامی برساند.

به طور رسمی از شما هم هم وطنان گرامی دعوت می نمایم تا با بازدید از مجموعه و محصولات منحصر به فرد آن ما را همراهی نمایید امیدواریم میزبانی خوبی را برای شما هم وطنان گرامی رقم زنیم.

معرفی محصولات نمایندگی شهر کاغذ دیواری در سمنان 

انواع کاغذ دیواری رولی از تمامی برندها و کشورهای تولید کننده

انواع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی از تمامی طرح ها و موضوعات

ساعت بازدید : همه روزه از ساعت صبح 9:30 تا 13 – عصر 17 تا 22

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در سمنان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در سمنان

برای سفارش محصولات از شهر کاغذ دیواری سمنان کلیک بفرمایید.


شماره تماس : 02333330531

02333330532

09021272021

آدرس : سمنان- میدان مشاهیر- ابتدای باغ فردوس- ساختمان تجاری فردوس- طبقه دوم- واحد سه (طبقه فوقانی شهر صندل)


نقش کاغذ دیواری در تغییر دکوراسیون

ما فقط یک بار فرصت زندگی کردن داریم. برای همین یک بار ، به یک خانه  ی زیبا نیازمندیم. خانه ای که اتاق خواب هایش مامن آرامش تنهایی اعضای خانواده باشد‌ . پذیرایی آن به میهمانی ها و دورهمی ها ، گرما و صمیمیت ببخشد و آشپزخانه آن مانند یک قلب تپنده ، شور و حال زندگی  القا کند . به وجود آمدن همچین خانه ای مستلزم به کار بردن ذوق و سلیقه در قسمت های مختلف خانه است. یکی از این قسمت ها ، دیوارها هستند. دیوارها از اصلی ترین و موثرترین عوامل در زیبایی دکوراسیون محسوب میشوند. کاغذ دیواری ها میتوانند وظیفه زیباسازی این قسمت را به عهده بگیرند . کاغذ دیواری یک پوشش کاغذی ساده نیست و از عهده نگهداری از دیوارها هم به خوبی برمی آید. کاغذ دیواری میتواند با نقشی زیبا ، شما را از هر تابلو یا نقاشی دیگری بی نیاز ، و خانه ی شما را تبدیل به یک اثر هنری کند. در پروسه ی خرید کاغذ دیواری حتما از یک شخص با تجربه کمک بگیرید تا بعد از نصب کاغذ دیواری همه چیز در بهترین حالت خود باشد. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان ، یک فروشگاه کاغذ دیواری مطمئن در سمنان است که تنوع بالا ، قیمت مناسب و نصب بی عیب و نقص را برای شما تضمین میکند. در ادامه بیشتر از نقاط قوت یک فروشگاه کاغذ دیواری صحبت خواهیم کرد و اشاره ای هم به تنوع اجناس در شهر کاغذ دیواری سمنان خواهیم داشت.

نصب کاغذ دیواری در سمنان

برای نصب کاغذ دیواری ، به هر کسی اعتماد نکنید . فکر نکنید که اگر شخصی در دور و اطرافتان در کارهای فنی یا هنری دستی دارد میتواند نصب کاغذ دیواری شما را انجام دهد. به هر حال نصب کاغذ دیواری آخرین مرحله از این پروسه است و اگر بخواهید در این مرحله خساست به خرج دهید ، ممکن است یکی دو رول از کاغذ دیواری نازنینتان را در این راه از دست بدهید و مجبور به پرداخت ضرر و زیان شوید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان بهترین و مطمئن ترین نصاب های کاغذ دیواری را به شما معرفی خواهد کرد و نصب کاغذ دیواری شما در زمان کوتاهی انجام خواهد شد. قابل ذکر است ، قیمتی که شما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری سمنان ، در ازای نصب کاغذ دیواری پرداخت میکنید کاملا منصفانه است و به دلیل نظارت بر تمام شعب شهر کاغذ دیواری ، قیمت مناسب نصب در فروشگاه شهر کاغذ دیواری سمنان تضمین شده میباشد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در سمنان

قبل از خرید کاغذ دیواری یک کاغذ و قلم بردارید و تک تک نکاتی که در انتخاب کاغذ دیواری شما موثر هستند را یادداشت کنید. اگر دیوارها عیب و ایراد خاصی دارند و باید تعمیر شوند ، این نکته را در لیست خود وارد کنید. رنگ کفپوش ها ، پرده ها ، مبلمان و سایر قسمت های خانه را بنویسید تا هنگام انتخاب کاغذ دیواری ، با دیدن رنگ ها به وجد نیایید و دقیقا همان رنگی را انتخاب کنید که مد نظرتان است. درباره رنگ و طرح کاغذ دیواری هم به یک نتیجه نهایی برسید و آن را با محیط تطبیق دهید . امروزه برندهای زیادی ، کاغذ دیواری ها را در اجناس مختلف تولید میکنند و هر جنس نقاط قوت و ضعفی دارد. به عنوان مثال کاغذ دیواری های پارچه ای جلوه ی بسیار جذابی دارند اما خیلی دوام و مقاومت زیادی در برابر آب و رطوبت از خود نشان نمیدهند و برعکس ، کاغذ دیواری های با روکش وینیل در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند اما ممکن است به علت مواد شیمیایی به کار رفته در آن ها ، در برخی افراد به خصوص کودکان حساسیت ایجاد کنند. کاغذ دیواری های کاغذی دوام بالایی ندارند و قابل شستشو هم نیستند اما اگر برای مدت زمان کم در جایی سکونت دارید و هزینه ی زیادی برای این کار در نظر نگرفته اید ، کاغذ دیواری های کاغذی یا پوسترها ، گزینه ی مناسبی به شمار می روند. در واقع کاری که شما باید انجام دهید این است که بفهمید کدام یک از کاغذ دیواری ها ، با شرایط شما مطابقت بیشتری دارند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان میتوانید اطلاعات کامل تری درباره جنس هر کاغذ دیواری دریافت کنید.

فروشگاه کاغذ دیواری در سمنان

همه ی افراد به نوعی سعی در خاص بودن و پرورش یک ویژگی منحصر به فرد در خانه ی خود دارند. یک نفر با توجه به بودجه اش ، یک تابلو فرش زیبا و نفیس نصب میکند و شخصی دیگر با استفاده از گل و گیاه خانه ای پر انرژی و زیبا میسازد. قطعا شما اولین کسی که کاغذ دیواری نصب میکنید نیستید و آخرینش هم نخواهید بود. پس حتما سعی کنید انتخابی درست و اصولی داشته باشید تا نتیجه ای خاص و متفاوت از بقیه تحویل بگیرید . در واقع نباید یک نسخه را برای همه ی خانه ها پیچید و همه را به خرید یک نوع کاغذ دیواری سوق داد. هر خانه به یک بررسی و تحلیل جداگانه نیاز دارد تا بعد از نصب کاغذ دیواری ، به همان نتیجه ی ایده آل منتهی شود‌. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان ما برای حاصل آمدن این نتیجه ی منحصر به فرد تلاش میکنیم.

بورس کاغذ دیواری در سمنان

شاید شما اولین بارتان باشد که کاغذ دیواری نصب میکنید اما فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان سال ها در این حرفه در حال فعالیت است و ما در این مجموعه همچنان به هر مشتری مانند اولین مشتری خود نگاه میکنیم و سعی در جلب رضایت او داریم. در اولین برخوردتان با پرسنل کارآزموده ی این فروشگاه کاغذ دیواری ، خیالتان از ذوق ، دانش و تجربه ی عوامل راحت خواهد شد و همراهی در انتخاب را به این تیم خواهید سپرد. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان در بورس کاغذ دیواری سمنان حرف ها برای گفتن دارد و همواره در جهت جلب رضایت شما عزیزان تلاش میکند . شک و تردید را برای خرید و نصب کاغذ دیواری کنار بگذارید و در اولین فرصت مهمان ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سمنان شوید.

کاغذ دیواری سمنان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب سمنان

کاغذ دیواری اتاق خواب سمنان

کاغذ دیواری اتاق خواب سمنان