کاغذ دیواری نارنجی

کاغذ دیواری نارنجی

این رنگ مرکب از دو رنگ قرمز و زرد می باشد. عده ای این رنگ را رنگ سپاس گزاری میدانند. نکته ی جالب در مورد این رنگ ، تقویت کننده بودن حس شوخ طبیعی و سرزندگی میباشد و رنگ های روشن تر آن که رنگ هلویی و رنگ زردآلویی هستند در رفع عصبانیت مؤثر هستند. از آنجایی که این رنگ ، رنگ اکثر مرکبات میباشد ، حس سلامتی و تصوری از ویتامین سی را القا میکنند!
نارنجی میل به غذا را بیشتر میکند. برای مثال استفاده از کاغذ دیواری نارنجی در رستوران ها و فست فود ها و ساندویچی ها انتخاب مناسبی میباشد. رنگ نارنجی رنگیست که خستگی و کسالت را از بین میبرد و تقریباً به عنوان رنگ ضد افسردگی شناخته میشود. رنگ نارنجی حسی از صمیمیت را القا میکند و محیط را کوچک تر نشان میدهد.

کاغذ دیواری نارنجی کم رنگ

کاغذ دیواری نارنجی کم رنگ یکی از رنگ های محبوب ودلینشین است که شما میتوانید با خیال راحت از زیبا شدن منزلتان ، آن را در دکوراسیون خانه ی خود به کار ببرید !زیرا این رنگ تندی کاغذ دیواری نارنجی پر رنگ را ندارد !

البته یاز هم جزو رنگ های گرم محسوب میشود و لازم است وقتی آن را در مکانی به کار میبرید ، حتما از رنگ های مکمل آن نیز استفاده کنید تا یک دیگر ر خنثی کنند.

کاغذ دیواری نارنجی پر رنگ

کاغذ دیواری نارنجی پر رنگ رنگی بسیار گرم محسوب می شود . در فضاها گرم مانند فست فود ها از کاغذ دیواری با تم نارنجی پر رنگ و قرمز بیشتر استفاده می شود .
به یک نکته حتما دقت شود در کنار رنگی مثل رنگ کاغذ دیواری نارنجی پر رنگ بهتر است از رنگ های خنثی نیز استفاده شود تا فضای دلپذیر تری را برای شما رقم بزند .

کاغذ دیواری گلبهی

کاغذ دیواری گلبهی از رنگ های بسیار محبوب و ملایم ( به خصوص برای کودکان ) است که میتوان در دکور منزل آن را به کار برد تا فضای خانه را آرامش بخش و لطیف جلوه دهد .

این کاغذ دیواری  که جزو زیر شاخه های رنگ نارنجی محسوب میشود میتواند جایگزین مناسبی برای این رنگ برای علاقه مندان به رنگ نارنجی باشد که دوست ندارند در دکوراسیون خانه اشان به هر علتی به کار ببرند .

نمونه های این تم کاغذ دیواری  و کاغذ دیواری نارنجی را شما میتوانید در شهر کاغذ دیواری ببینید.

Call Now Button