جزییات پرده کرکره ای

المانی چون پرده همچون کاغذ دیواری در دکوراسیون تمامی فضاها اعم از تجاری؛ اداری و مسکونی به خصوص در ایران نقش بسزایی را ایفا میکند. از این رو در انتخاب نوع، طرح و رنگ متناسب با سبک فضایتان باید زمان مناسبی را اختصاص دهید.
در اینجا میخواهیم گونه دیگری از پرده، پرده کرکره ای صحبت کنیم. اینگونه پرده در انواع فلزی؛ چوبی و ساده قابل سفارش است.
پرده کرکره ای بیشترین استفاده را در فضاهایی چون آشپزخانه، فضاهای اداری و … دارد. به طور کل برای دیزاین فضای اسپرت و انتخاب پرده، پرده های کرکره ای یکی از بهترین هاست که میتواند مورد توجه تان واقع شود.
پرده کرکره های چوبی از پر طرفدارترین نوع اینگونه پرده بشمار میرود چرا که نوع رنگ و جنس این پرده القا کننده حس آرامش و طبیعت است و طرفی دیگر به سبب رنگ خاصی که دارد میتواند با هرگونه فضایی خود را آداپته نماید.
در زیر میتوانید نمونه هایی از این گونه پرده را مشاهده تا بتوانید بیشتر با این نوع از پرده آشنا شوید.

مظهر زیبایی

جلوه گری خاص

درخشش بی  نهایت

قیمت پرده کرکره ای

معمولا قیمت این پرده کرکره ای به عواملی چون: جنس پرده( فلزی، چوبی و… )، ویژگی های خاصی که دارد، به عنوان مثال نحوه باز و بسته شدن و… و اندازه آن وابسته است.
شما همراهان گرانقدر میتوانید، در مجموعه شهر پرده؛ زیر مجموعه ای از مرکز بزرگ دکوراسیون داخلی آرین آرایه، زیباترین طرح ها و رنگ های این نوع از پرده را با متنوع ترین متریال بررسی کنید و با راهنمایی از مشاوران ما و با در نظر گرفتن سلیقه و سبک فضایتان بهترین انتخاب را داشته باشید.
زیبایی برازنده شماست.

ارتباط با مشاوران 》》
۰۲۱۶۵۸۱۲۲۱۴

۰۲۱۶۵۸۱۲۳۵۰

تنوعی در جنس

تنوعی در رنگ 

تنوعی در طرح 

پرده کرکره ای چوبی

همان طور که در ابتدا عنوان شد، یکی از انواع پرده کرکره ای، چوبی است چرا که تیغه این گونه از پرده ها از چوب ساخته شده است. اغلب به سبب جنسی که دارد قابلیت استحکام بالایی را به خود اختصاص داده است. از مزایای قابل توجه این نوع از پرده قابلیت سریع نظافت و شستشو آن است که براحتی میتوانید با یک دستمال نم دار هر گونه آلودگی را از آن جدا کنید. تنوع در رنگ از طیف روشن تا تیره که قابلیت همگام سازی برای هر گونه دکوری را فراهم میسازد از جمله دیگر ویژگی های بارز این کالا بشمار میرود.
پرده کرکره ای چوبی مناسب برای فضاهای اداری و مسکونی به خصوص آشپزخانه و اتاق کار بسیار مورد استقبال قرار دارد.
در این نوع از پرده با امکاناتی که در خود دارد و بسته به نظر شما میتوانید به عنوان مثال: قابلیت تنظیم نور را به هر اندازه که مد نظر دارید برای فضایتان در نظر گرفته و در کنار آن پرده را با سهولت کاملا جمع یا باز نمایید.

پرده کرکره ای چوبی

پرده چوبی زیبا

پرده چوبی کرکره ای

پرده کرکره ای فلزی

یکی دیگر از انواع پرده کرکره ای که طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده، پرده کرکره ای فلزی است. جنس تیغه های این نوع از‌ پرده از آلومینیوم است و با وزن سبکی که به نسبت دیگر پرده ها دارد به راحتی قابل باز و بسته شدن است. این محصول به آسان قابل نظافت و شستشو است و به راحتی میتوانید هر گونه آلودگی را با یک دستمال نم دار از روی آن بزادایید. از دیگر ویژگی های آن تنظیم نور برای فضا، متناسب با آنچه که شما مد نظر دارید را در خود جای داده و در کنار تنوع در رنگ و طرح و ابعاد گوناگون متناسب برای هر گونه سلیقه ای است. پرده کرکره ای فلزی به سبب ویژگی های خاصی که دارد بیشتر مورد اقبال برای فضای اداری واقع شده چرا که شکیل بودن را در کنار زیبایی میتوان با این نوع المان ها از این فضاها دریافت کرد.
از لحاظ قیمت اینگونه پرده به نسبت سایر پرده های کرکره ای از قیمت مناسب تری برخوردار است و به سبب سبک بودن آن به راحتی قابل باز یا بسته شدن است.

پرده کرکره ای فلزی درخشان

پرده فلزی کرکره ای زیبا

پرده فلزی خوشرنگ

پرده کرکره ای پارچه ای

از دیگر سری این پرده میتوان به پرده کرکره ای پارچه ای اشاره داشت. این نوع پرده با پارچه های ساده و طرح دار در رنگ بندی متنوع قابل دسترسی است. پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بین طرح دار یا ساده بودن، آن است که ابتدا به متراژ فضا، نورگیر بودن و سبک فضایتان دقت کنید. اگر فضای شما از متراژ پایین همراه با نور کمی برخوردار است استفاده از پرده کرکره های پارچه ای طرحدار انتخاب مناسبی نیست چرا که فضا را دلگیرتر و کوچکتر از آنچه که هست نشان میدهد.
برای فضاهای مینیمال مسلما پرده های پارچه ای ساده انتخاب مناسب تری به شمار میرود. از دیگر مزیت های این پرده میتوان به سبک بودن آن به نسبت سایرین اشاره داشت که باز و بسته شدن را به راحتی ممکن میسازد.‌ این اطمینان وجود دارد که شما با در نظر گرفتن شرایط فضا، مد نظر قرار دادن سلیقه تان و با کمک از مشاوران در زمینه دکوراسیون داخلی میتوانید بهترین انتخاب را رقم زنید.

پرده کرکره ای پارچه ای ساده

پرده کرکره ای پارچه ای گل دار

پرده کرکره ای پارچه ای طرحدار

نصب پرده کرکره ای

در کنار خرید نوع؛ جنس و طرح پرده معمولا دغدغه دیگری که افراد با آن رو به رو هستند مساله نصب پرده میباشد. خبر خوب به شما هم وطنان گرامی آن است که شهر پرده با نیروهای حرفه ای خود در این زمینه سعی بر آن دارد تا نصب پرده کرکره ای های منتخب شما را با هر تعداد و هر تنوع جنسی که مد نظر داشته اید را با نهایت کیفیت در سریع ترین زمان ممکن نصب نماید.
جلب رضایت و ارمغان زیبایی فضای شما هدف ما است.

نصب سریع پرده کرکره ای

نصاب پرده کرکره ای 

نصب پرده کرکره ای