آقای …

مدیریت نمایندگی بابلسر

شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی بابلسر شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در بابلسر

به این وسیله مجموعه شهر کاغذ دیواری به مردم فهیم استان مازندران اعلام می دارد که چهارمین نمایندگی در استان مازندران با عنوان شهر کاغذ دیواری در بابلسر افتتاح شد.

از شما مردم مازندران و به ویژه شهر بابلسر دعوت به عمل می آوریم تا با مراجعه به شهر کاغذ دیواری در بابلسر از متنوع ترین محصولات مجموعه با بالاترین سطح کیفیت و با قیمت مصوب مجموعه بهترین ها را برای خود رقم زنید.

مجرب ترین تیم متخصصان شهر کاغذ دیواری در بابلسر آماده مشاوره برای داشتن بهترین انتخاب متناسب با سلیقه، سبک فضا و میزان بودجه شما برای ایجاد زیباترین و بروزترین فضا هستند.

آشنایی شما با محصولات شهر کاغذ دیواری در بابلسر

  • کاغذ دیواری های متنوع رولی از تمامی برندها و معتبر ترین کشورهای تولید کننده دنیا
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با بی نهایت طرح و با کیفیت ترین متریال روز دنیا
  • آسمان های مجازی
  • پارکت و لمینت
  • پرده های شید و زبرا
  • آینه های دکوراتیو

برای مشاهده انواع کاغذ دیواری سه بعدی در شهر کاغذ دیواری در بابلسر لطفا کلیک نمایید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بابلسر  همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بابلسر

شماره تماس :

آدرس :


اهمیت کاغذ دیواری در تغییر دکوراسیون

چرا همه دغدغه ی زیباسازی و تغییر دکوراسیون دارند؟ چرا همه بودجه ای هر چند کم یا زیاد صرف این کار میکنند؟ به هر حال مهم ترین خاطرات ما در خانه شکل خواهد گرفت. زمان زیادی از زندگی ما در خانه و محل کارمان صرف خواهد شد. قطعا سبک و سیاق همچین فضایی باید با روحیات و سلیقه ما هماهنگ شود. یکی از اِلِمان های قدیمی اما همچنان پرطرفدار در دکوراسیون ، کاغذ دیواری های دوست داشتنی هستند. کاغذ دیواری ها در انواع طرح و رنگ ، برای همه ی سبک ها و سلیقه ها و برای همه ی فضاها کاربرد دارند . اما شما در صورتی که هوشمندانه خرید کنید ، از نتیجه به دست آمده رضایت خواهید داشت . خرید کاغذ دیواری را ساده نگیرید و بد نیست کمی وسواس به خرج دهید و تحقیق کنید. به دنبال فروشگاهی باشید که بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه کند. ما فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بابلسر را به شما پیشنهاد میکنیم. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بابلسر سعی داریم سبک فضا را با سلیقه ی شما هم سمت و سو سازیم. در این فروشگاه کاغذ دیواری در بابلسر ، با انبوهی از تنوع مواجه خواهید شد ، اما فروشندگان حرفه ای و زبده ی این فروشگاه اجازه نخواهند داد این تنوع شما را در انتخاب ذره ای سردرگم کند. در ادامه ی مطلب همراه ما باشید ، تا نکاتی در رابطه با خرید و انتخاب کاغذ دیواری ذکر کنیم و فروشگاه شهر کاغذ دیواری بابلسر را بیشتر بشناسیم.

نصب کاغذ دیواری در بابلسر

نصب برخی از کاغذ دیواری ها دشوار و زمان بر و نصب برخی از آن ها آسان و سریع است. هرچه کاغذ دیواری نازکتر باشد ، نصب آن مشکل تر است و احتمال چروک شدن و بلند شدن کاغذ دیواری های زخیم بسیار کمتر است. برخی از کاغذ دیواری ها فوری هستند و به حالت برچسب تولید میشوند. مثل کاغذ دیواری های نان وون یا بافته نشده که معمولا با چسب به تولید میرسند. برخی از پوسترها هم به علت یک دست بودن و متراژ کمشان نصب راحت و سریعی دارند. البته اگر نصب کاغذ دیواری شما کم دردسر است ، سعی نکنید به خاطر صرفه جویی در هزینه ها ، نصب آن را خودتان انجام دهید. برای این پروسه به صرفه جویی فک نکنید چرا که در هر صورت نصب کاغذ دیواری نیازمند تخصص و تجربه خواهد بود. برای نصب کاغذ دیواریتان از قدیمی ترین و با تجربه ترین ها کمک بگیرید و مطمئن باشید چنین نیروی متخصصی را تنها در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بابلسر خواهید یافت.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در بابلسر

همانطور که گفتیم طراحی دکوراسیون هر فضا میتواند دریچه ای به شخصیت صاحب آن فضا باشد. انتخاب کاغذ دیواری هم گاهی اوقات به سن و سلیقه بر میگردد. شما بلافاصله بعد از دیدن کاغذ دیواری های فوتبالی یا کارتنی اتاق یک پسربچه به ذهنتان خطور میکند ، بعد از دیدن کاغذ دیواری های صورتی ، پرنسس های دیزنی یا طرح های گدار ، یک اتاق دخترانه تصور میکنید. طرح های ساده تر و مینیمال تر را به اتاق بزرگسالان ربط میدهید و طرح های اسپرت و شلوغ را به اتاق یک نوجوان. پس سعی کنید هنگام انتخاب کاغذ دیواری روحیاتتان را دخیل کنید تا در انتها بیشترین رضایت را داشته باشید. از بحث طرح کاغذ دیواری ها بگذریم و به کاغذ دیواری ها از لحاظ کشور تولید کنندشان بپردازیم. اگر بخواهیم یک درجه بندی از لحاظ کیفیت داشته باشیم ، کاغذ دیواری های اروپایی در راس جدول ، کاغذ دیواری های چینی در رده ی دوم و در پایان جدول هم کاغذ دیواری های ایرانی قرار دارند. حال شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد که این دسته بندی بر چه اساسیست؟! هرساله به کاغذ دیواری ها قابلیت های جذاب تری اضافه میشود ؛ مثل قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر آب ، ضد ضربه بودن ، عایق صدا بودن که از ورود و خروج صدا به فضا جلوگیری میکند ، ضد زلزله بودن که یک امتیاز مهم است و … . تمام این ویژگی ها در کیفیت یک کاغذ دیواری موثر هستند. کاغذ دیواری های اروپایی علاوه بر تمام این ویژگی های کیفی ، از لحاظ زیبایی هم بی نظیر هستند. مانند کاغذ دیواری های ایتالیایی که به علت طرح های چشم نواز و فوق العاده از قیمت بالایی هم برخوردارند. شاید با شنیدن نام محصول چینی فقط کیفیت کم به ذهنتان خطور کند اما کاغذ دیواری های چینی با توجه به کیفیتشان قیمت بسیار مناسبی دارند. ارزان ترین کاغذ دیواری های قابل شستشو چینی هستند و قطعا ضدآب بودن یک ویژگی بسیار مهم و حائز اهمیت است. کاغذ دیواری های ایرانی شاید قابلیت هایی که ذکر شد را نداشته باشند ، اما جهت استفاده برای مدت زمان کم یا در فضاهای کم تردد انتخاب بدی نیستند.

فروشگاه کاغذ دیواری در بابلسر

نگرانی اغلب مشتری ها عدم تطابق کاغذ دیواری با خانه شان است که همین انتخاب را کمی مشکل میکند. اما این نگرانی در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بابلسر جایی ندارد. کاتالوگ ها و نمونه کارهای این فروشگاه بی شمار است و شما میتوانید نتیجه ی نهایی کار را مشاهده کنید و سپس با صبر و حوصله تصمیم بگیرید. نتیجه ی کار دقیقا همان چیزی خواهد بود که شما در ذهنتان ترسیم کردید. یک فروشگاه کاغذ دیواری خوب ، نگرانی شما را از بابت انتخاب کاغذ دیواری درک میکند و با تیمی حرفه ای در جهت رفع هر گونه مشکلی تلاش میکند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بابلسر کاغذ دیواری های لوکس یا معمولی ، ایرانی یا خارجی ، اسپرت یا ساده ، کلاسیک و یا مدرن یافت میشود و این فروشگاه جاییست برای تمام سلیقه ها.

بورس کاغذ دیواری در بابلسر

 همه ی ما قبل از خرید هر چیزی به دنبال ضمانت و گارانتی هستیم و هرچه هزینه ای که صرف میکنیم بیشتر باشد حساسیت بیشتری به خرج میدهیم. اگر بخواهیم یک ضمانت مهم برای فروشگاه شهر کاغذ دیواری بابلسر نام ببریم ، قطعا به تعداد شعب و مدیریت قوی اشاره میکنیم.بی شک تا به حال متوجه این موضوع شده اید که کیفیت فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری بابلسر تضمین شده است و بهترین خدمات تنها در این فروشگاه کاغذ دیواری ارائه خواهد شد ؛ پس در این فروشگاه منتظرتان هستیم‌.

کاغذ دیواری بابلسر اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب بابلسر

کاغذ دیواری اتاق خواب بابلسر

کاغذ دیواری اتاق خواب بابلسر

کاغذ دیواری اتاق خواب بابلسر

کاغذ دیواری اتاق خواب بابلسر

کاغذ دیواری اتاق خواب بابلسر