پرده زبرا آشپزخانه و ویژگی های آن

پرده زبرا آشپزخانه پر کابردترین پرده مورد استفاده در آشپزخانه میباشد. این پرده به دلیل سهولت در استفاده و کارایی بالا، همچنین زیبایی بسیار زیاد در کنار کاغذ دیواری طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

انواع رنگهای پرده زبرا برای آشپزخانه وجود دارد که شما میتوانید بر اساس دکوراسیون و رنگ کابینت ها آنها را ست کنید.

در ادامه چندین طرح زیبای پرده زبرا برای آشپزخانه مشاهده میکنید.

پرده زبرای آشپزخانه سبز رنگ

استفاده از رنگ سبز برای پرده زبرای آشپزخانه به سبب ذات این رنگ که نمایانگر تازگی، طراوت و آرامش است میتواند حس زندگی را در محیط آشپزخانه شما ایجاد نماید. استفاده از این رنگ موجب روشن نشان دادن بیشتر فضای اطراف شما میشود از این رو برای محیطی همچون آشپزخانه که بیشترین ساعات روز افراد به ویژه خانم ها درگیر کارهای منزل هستند مزیت بسیار مهمی تلقی میشود. استفاده از این این رنگ برای پرده زبرا برای فضاهای مینیمال با همراه کردن رنگ سفید برای عنصر دیگری که در این محیط مورد توجه واقع میشود همچون کابینت ها میتواند محیط زیبا و آرامش بخش ساده و جذابی را خلق نماید.

برای خرید پرده زبرا آشپزخانه سبز رنگ تماس بگیرید.

 »»  50 23 81 65 -021 

پرده زبرا برای آشپزخانه سفید رنگ

همان گونه که مطلع هستید از مهمترین دلایل استفاده از رنگ سفید خاصیت هماهنگی آن با سایر طیف های رنگی بشمار میرود. این رنگ نمادی از پاکی و معصومیت شناخته میشود و با خاصیت خنثی بودن و ملایمتی که دارد القا کننده حس تمیزی است از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهایی با سبک مدرن تلقی میشود. از جهتی دیگر ذات این رنگ برای پرده سبب میشود که فضای آشپزخانه شما دلباز تر دیده شود. از آنجایی که عنوان داشتیم این تم رنگ براحتی با هر رنگی هماهنگی دارد پس میتوان گف با انتخاب این رنگ برای پرده آشپرخانه یکی از کم ریسک ترین تناژ رنگی را مد نظر قرار داده و به آسانی میتوانید از هر رنگی که مطابق با سلایقتان است برای استفاده از سایر المان ها از جمله کابینت ها در نظر داشته باشید.

برای خرید پرده زبرای آشپزخانه بنفش رنگ تماس بگیرید.

»»  14 81 22 65 – 021

انواع مدلهای پرده زبرا برای آشپزخانه در شهر پرده


نمایی از فروشگاه ما در شهرک غرب (سعادت آباد)