کاغذ دیواری طوسی

کاغذ دیواری طوسی

کاغذ دیواری طوسی و یا کاغذ دیواری خاکستری جزو رنگها خنثی می باشد که در دکوراسیون داخلی در ترکییب با سایر رنگها جزو پرطرفدارترین رنگها می باشد. این رنگ هم با رنگ سفید و هم با رنگ مشکی قابلیت ست شدن را دارد. در دکوراسیون مدرن استفاده از کاغذ دیواری طوسی هم بصورت کاغذ دیواری طوسی طرح دار و هم بصورت کاغذ دیواری طوسی ساده رواج زیادی دارد. در این سایت می توانید انواع کاغذ دیواری طوسی طرح دار و ساده را مشاهده کنید.

کاغذ دیواری دلفینی

گاهی اوقات برای آنکه منظورمان را در مورد یک نوع رنگ به فرد دیگری برسانیم به دنبال شئ و یا چیزی هستیم که شاخص آن رنگ باشد.
مثلاً برای رنگ متنوعی مثل طوسی؛ از اصطلاحاتی نظیر :
دلفینی، فیلی ، نوک مدادی ، خاکستری و… استفاده میکنیم. استفاده از کاغذ دیواری دلفینی یک انتخاب تقریباً کلاسیک است. به این معنا که این رنگ شکیل و شیک مناسب محیط هایی نظیر اداره جات و شرکت های بزرگ و معتبر است. رنگ خاص و لاکچری ای که کمی خنثی و سرد و در عین حال جذاب است.
رنگ دلفینی ترکیب خوبی با رنگ لیمویی و یا نارنجی خواهد بود.
رنگ دلفینی از آن دسته از رنگهایی است ست کردنش با اکثر رنگها امکان پذیر است. یکی از خصوصیات جالب دلفینی همین است. حتی رنگ صورتی هم با کاغذ دیواری دلفینی ترکیب ست زیبایی میشود.

کاغذ دیواری فیلی

رنگ طوسی طیف های زیادی دارد. از تیره تا روشن که هر کدام را با نام های مخصوصی نامگذاری کرده اند.
مثلاً مثل اکثر رنگ ها که تنها از دو لفظ تیره و روشن برای بیانشان استفاده میکنیم، نیست. رنگ طوسی معمولاً با تشبیه به اشیا و یا موجوداتی که درطبیعت به آن رنگ دیده شده اند نامگذاری میشود.
مثلا رنگ دلفینی، رنگ خاکستری، رنگ نوک مدادی و فیلی.
رنگ فیلی را میتوان همان طوسی روشن دانست. کاغذ دیواری فیلی برای محیط هایی مناسب است که دلمان میخواهد تم کلاسیک و سنگین و لاکچری در آن حاکم باشد. کاغذ دیواری فیلی با کاغذ دیواری زرد و نارنجی ترکیب بسیار زیبایی ایجاد میکند. یک رنگ خنثی مثل رنگ فیلی در کنار رنگهای پرانرژی و شاد بسیار جذاب به نظر خواهد رسید.

کاغذ دیواری نوک مدادی

کاغذ دیواری نوک مدادی یکی دیگر از طیف رنگ های طوسی محسوب می شود که به صورت تم پر رنگی از آن محسوب می شود.کاغذ دیواری نوک مدادی بهتر است در کنار رنگ های روشنی همچون سفید،شیری و کرم قرار گیرد تا علاوه بر آن که ترکیب سیاه و سفیدی ایجاد می کند سبب شود تا فضا دل باز تر و روشن تر دیده شود.این تم رنگ در این سال ها بسیار مورد توجه دیزاینرها واقع شده چرا که سبک متفاوتی و لاکچری را از فضا به نمایش می گذارد.از دیگر تم رنگ هایی که مورد استفاده در کنار این ترکیب است می توان از رنگ صورتی ملایم نیز استفاده کرد.

کاغذ دیواری خاکستری

کاغذ دیواری خاکستری رنگ زیبایی از درجه ی خیلی کم رنگ طوسی میباشد که یه سفیدی میزند!

این رنگ ها کاغذ دیواری طوسی معمولا در محیط های اداری کاربرد دارد اما بازهم بسته به نوع دکوراسیون همه جا قابل اجرا میباشد.

این تم رنگ کاغذ دیواری از رنگ های خنثی میباشد و میتواند با اکثر رنگ ها مانند صورتی ، آبی ، زرد و … ست شود.

تمونه های این رنگ از کاغذ دیواری  را در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.

Call Now Button