جناب آقای …

مدیریت شعبه خرم آباد

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در خرم آباد

مجموعه شهر کاغذ دیواری با افتخار به اطلاع شما هم میهنان لر زبان گرامی می رساند که نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در خرم آباد رسما افتتاح شد.

نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در خرم آباد بازدید نمایید و با بررسی محصولات این مجموعه عظیم بهترین و با کیفیت ترین انواع کاغذ دیواری (رولی،پوستری سه بعدی) با قیمت های مصوب مجموعه را انتخاب و سفارش دهید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خرم آباد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خرم آباد لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خرم آباد

شماره تماس :

آدرس :


مزایای کاغذ دیواری

فرض کنید که وارد یک فضای ساده و سفید شده اید که خالی از هر جزئیاتیست و از شما میخواهند آن را مطابق با سلیقه خودتان دیزاین کنید. از کجا شروع میکنید؟! سریعا فرش و مبلمان میخرید یا از قسمت های اصلی تر شروع میکنید؟ به نظر ما ابتدا بهتر است دیوارها را از حالت خامی و سادگی در بیاورید و کمی رنگ و رو به آن ها بپاشید. با توجه به اینکه رنگ ها چند عیب بزرگ دارند و چندان پیشنهاد هوشمندانه ای نیستند ، ما کاغذ دیواری را به شما پیشنهاد میکنیم. کاغذ دیواری ها نه تنها رنگ های متنوعی را به دیوارها اضافه میکنند ، بلکه طرح های جذابی هم دارند که در صورت نقاشی دیوارها ، نمیتوانستید آن ها را حاصل کنید. کاغذ دیواری یکی از بهترین اتفاقات در صنعت و هنر دکوراسیون محسوب میشود و با اینکه سالهاست از مطرح شدن آن میگذرد ، همه به نصب آن راغب هستند و با دیدن طرح های کاغذ دیواری به وجد می آیند. کاغذ دیواری های قدیمی چندان قابلیت خاصی نداشتند . اما کاغذ دیواری های جدید علاوه بر یک پوشش تزیینی یک پوشش حفاظتی هم هستند. پس اگر وسوسه شده اید کاغذ دیواری نصب کنید ، در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم چطور و از کجا خرید کنید و کوچکترین مشکلی را شاهد نباشید.

فروشگاه کاغذ دیواری در خرم آباد

قطعا همه ی ما حداقل یک بار تجربه ی پشیمانی از خرید داشته ایم. یا اینکه چیزی که خریدیم توقعاتمان را برآورده نکرده و از اعتمادمان به فروشنده پشیمان شده ایم . خرید کاغذ دیواری به نوعیست که خیلی جایی برای پشیمانی ندارد! کاغذ دیواری چیزی نیست که شما بخواهید هر روز از سوپرمارکت سر کوچه تهیه کنید! چه بسا بعد از نصب آن ، پشیمانی بی فایده تر هم خواهد شد. چرا که اغلب کاغذ دیواری ها ، قابلیت کندن و استفاده ی مجدد ندارند که شما بخواهید در صورت نپسندیدن آن ها از روی دیوار  جدایشان کنید و تصمیم به فروششان بگیرید. پس حتما از جایی خرید کنید که به مشتری اهمیت بدهند و فروشندگانی حرفه ای با صبر و حوصله شما را راهنمایی کنند. اگر سابقه ی درخشانی در زمینه فروش و نصب کاغذ دیواری داشته باشند هم که چه بهتر! اعتماد برای شما آسان تر خواهد شد. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در خرم آباد ، یک فروشگاه با سابقه و مطمئن است. مطمئن ، از این نظر که مجموعه شهر کاغذ دیواری یک مجموعه ی بزرگ فروش کاغذ دیواری در سطح کشور میباشد و تمامی شعب تحت نظارت هستند. اغلب افراد تصور میکنند هر چه فروشگاه معروف تر و برندتر باشد قیمت ها بالاتر است.نکته مهم و قابل ذکر این است که با توجه به برند و نام آشنای مجموعه ی شهر کاغذ دیواری ، شما نه تنها هزینه بیشتر پرداخت نمیکنید بلکه منصفانه ترین قیمت های بازار را تنها در شهر کاغذ دیواری خرم آباد پیدا میکنید و همین نکته یک امتیاز بزرگ است.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در خرم آباد

ابتدا باید بدانید که برای کجا کاغذ دیواری میخرید‌ و آن محیط باید چه جوی داشته باشد؟ اگر میخواهید برای یک خانه کاغذ دیواری تهیه کنید ، در همین ابتدای کار ، کاغذ دیواری های رسمی و اداری از دور خارج میشوند . اگر خانه تان کوچک و کم نور است ، کاغذ دیواری های تیره و مات هیچ جایی در خانه ی شما ندارند. اگر بودجه تان کم و محدود است ، برند های ایتالیایی ، فرانسوی و آلمانی ، مناسب جیب شما نیستند. در واقع شما باید در رابطه با همه چیز به شناختی نسبی رسیده باشید و در مورد آن با فروشنده کاغذ دیواری صحبت کنید تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. هر قسمت از خانه اصول خاصی برای انتخاب کاغذ دیواری دارد. برای اتاق خواب ها باید بعد آرامش بخشی را افزایش دهید و برای قسمت پذیرایی باید روی صمیمی و گرم بودن فضا تمرکز کنید. به عنوان مثال برای اتاق خواب ها ، استفاده از کاغذ دیواری هایی با رنگ های ملایم مثل آبی روشن یا یاسی را پیشنهاد میکنیم. برای اتاق خواب کودکان ، میتوانید از طرح های کودکانه و کارتنی استفاده کنید . برای اتاق کودکان از شلوغ کردن بیش از حد دیوارها خودداری کنید. زیرا کودکان هم نیازمند آرامش هستند و از آنجایی که اتاق خواب آن ها زود به زود نا مرتب میشود ، شلوغی بیش از حد دیوارها ، بی نظمی را بیشتر نشان میدهد. برای فضای پذیرایی که محل میزبانی از مهمانانتان است ، باید یک محل گرم و صمیمی بسازید و یک هماهنگی بین محیط و کاغذ دیواری ها ایجاد کنید . به عنوان مثال استفاده از یک کاغذ دیواری سه بعدی از تیره های چوبی در کنار شومینه ، یک فضای دوست داشتنی و جذاب حاصل میکند. برای فضاهای دیگر مثل حمام یا دستشویی ، نصب کاغذ دیواری را پیشنهاد نمیکنیم. زیرا ممکن است به علت رطوبت بعد از مدتی کنده شوند . اما اگر تصمیمتان را گرفته اید ، از فروشنده مقاوم ترین کاغذ دیواری ها را درخواست کنید. محصولاتی مثل کاغذ دیواری با وینیل جامد و سخت یا کاغذ دیواری های وینیل فابریک بک ، انتخاب مناسبی هستند. اگر میخواهید راهروها یا راه پله هایتان را هم با کاغذ دیواری بپوشانید ،  کاغذ دیواری هایی با چسب پذیری بالا تهیه کنید. از آنجایی که فضای راهرو فضایی عمومیست ، از خرید کاغذ دیواری های خیلی غیر رسمی خودداری کنید و کاغذ دیواری ساده تری را برگزینید. با تمام این تفاسیر ، اگر تصمیم به خرید کاغذ دیواری گرفته اید یا اینکه برای انجام نصب کاغذ دیواری مصمم شدید ، ادامه ی مطلب را نخوانده رها نکنید.

بورس کاغذ دیواری در خرم آباد

به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در خرم آباد، به عنوان بهترین نمایندگی فروش کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری خرم آباد اعتماد کنید. این مجموعه با ارائه ی محصولاتی فوق العاده و با کیفیت ، فروشندگانی نمونه و با اخلاق و محیطی منظم و آرام ، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیزان است . در فروشگاه شهر کاغذ دیواری خرم آباد ، منتظرتان هستیم.

کاغذ دیواری خرم آباد اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب خرم آباد

کاغذ دیواری اتاق خواب خرم آباد

کاغذ دیواری اتاق خواب خرم آباد