کاغذ دیواری اسپرت

کاغد دیواری اسپرت دارای طرح ها و رنگ های شاد و خاص تشکیل میشود طرح های این سبک از کاغذ دیواری اغلب از اشکال هندسی تشکیل شده اند.

کاغذ دیواری آشپزخانه

کاغذ دیواری آشپزخانه کاغذ دیواری آشپزخانه معمولاٌ یا ساده هستند و یا دارای طرح های ساده هستند و یا دارای اشکال خاص مخصوص آشپزخانه مثل طرح غذا

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک باید با دقت و حساسیت خاصی انتخاب شود.چرا که باید با روحیات کودک هماهنگ باشد و موجب آزار وی نشود.

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری دارای طرح هایی متناسب با محیط کار می باشد مانند ترکیب طرح های ساده با سبک مدرن و استفاده از طرح های خطوط افقی و عمودی و... است .

کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری لاکچری برای فضاهایی بسیار فاخر و به عبارتی سلطنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.این کاغذ دیواری ها از اجناس گران قیمت تشکیل شده است .

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن با طراحی مدرن و قابلیت به روز شده از جمله قابلیت شستشو و..را دارا می باشد.این نوع از سبک کاغذ دیواری به دلیل دوام بالا طرفداران بالایی دارد

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک شامل کاغذ دیواری های با طراح های همه پسند و مناسب برای اغلب فضاها اعم از اداری و تمام نقاط منازل من جمله اتاق خواب ها و... می باشد.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب اتاق خواب کودک، نوجوان، بچه ، دختر بچه و پسر بچه ، نوجوان ، عروس در طرح های گل دار ، سه بعدی و پوستری با رنگهای ساده و شاد مثل صورتی و