شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در بندر ماهشهر

مژده ای دیگر برای مردم خونگرم استان خوزستان، نمایندگی بعدی ما در استان خوزستان و با عنوان شهر کاغذ دیواری در بندر ماهشهر افتتاح شد.

میزبانی شما مردم خوزستان افتخاری است برای ما، منتظر شما در شهر کاغذ دیواری در بندر ماهشهر هستیم.

ایجاد یک تغییر مثبت تغییرات مثبت دیگری را در پی دارد. این تغییر میتواند در دکوراسیون منزل یا محل کار شما باشد. به عنوان مثال وقتی که فردی در یک اتاق خواب مرتب با دیوارهایی زیبا چشم باز کند، با انرژی بیشتری روزش را شروع خواهد کرد ،تا کسی که در یک اتاق بی رنگ و رو چشم باز میکند و از همان ابتدا با یک تصویر ناامید کننده رو به رو میشود. یا دفتری را تصور کنید که مشتری به محض ورود به آنجا با دیدن ظاهر شیک و مرتب دفتر، احساس بهتری پیدا میکند. اما از کجا باید شروع کرد؟ استارت تغییرات از کجا زده میشود؟ چرا از دیوارها شروع نکنیم؟!بله دیوارها! دیوارها نقطه ی شروع تغییر دکوراسیون محسوب میشوند. پس قبل از انتخاب مبلمان ، فرش ، پرده و… فکری به حال دیوارها بکنید. اولین فکری که معمولا برای دیوارها به ذهن میرسد رنگ آمیزی است که تا حدودی از محبوبیت آن کاسته شده. رنگ ها بوی نامطبوعی دارند، زود نمای اولیه شان را از دست میدهند ، نمیتوان از آن ها توقع تغییر زیاد داشت چرا که خبری از طرح نیست و از همه مهم تر پروسه ی انجام آن هم طولانیست. ما راه بهتری سراغ داریم به نام کاغذ دیواری. کاغذ دیواری ها با نصب آسان و سریع، طرح ها و قیمت های متنوع و دوام بالا سال های زیادیست که در دل مشتریان جا باز کرده اند. البته در گذشته که کاغذ دیواری ها قابل شستشو نبودند و زود نیاز به تعویض پیدا میکردند ، برتری خاصی نسبت به رنگ نداشتند. اما امروزه ورق برگشته است و کاغذ دیواری ها تبدیل به محبوب ترین اِلِمان موجود در تغییر دکوراسیون شده اند. در ادامه هم تصمیم داریم بیشتر به این پوشاننده دیواری دوست داشتنی بپردازیم و از همه مهم تر با یک فروشگاه کاغذ دیواری با کیفیت در بندر ماهشهر هم آشنا شویم.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بندر ماهشهر همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بندر ماهشهر لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بندر ماهشهر


شماره تماس :

آدرس :


نصب کاغذ دیواری در بندر ماهشهر

مراحل نصب کاغذ دیواری ها با توجه به نوعشان تفاوت دارد. گاهی اوقات کاغذ دیواری ها خود به حالت بر چسب هستند و نیازی به استفاده از چسب نیست. اما در اکثر مواقع به استفاده از چسب هنگام نصب نیاز است و چسبی هم که مورد استفاده قرار میگیرد باید شرایطی داشته باشد. در صورتیکه چسب کهنه باشد خوب عمل نمیکند و کاغذ دیواری ،بی نقص پیاده نمیشود. در نتیجه نصاب باید از چسبی استفاده کند که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد. اما یک مورد که در چسباندن هر نوع کاغذ دیواری مشترک است ،تمیز بودن سطح کار است. قبل از چسباندن کاغذ دیواری ،باید گرد و غبار دیوار گرفته شود . البته در صورت لزوم باید نواقص دیوار هم رفع شوند. این نواقص میتوانند نم و رطوبت ،ریختگی دیوار ،فرو رفتگی یا برآمدگی باشند که نتیجه کار را خراب کنند. پس زیرسازی هم از ملزومات نصب کاغذ دیواری است. گاهی اوقات کاغذ دیواری به حالت پوستر است و یک پوستر بزرگ در سایز یک دیوار به چاپ میرسد. در اینطور مواقع باید سایز پوستر دقیقا با دیوار برابر باشد ،چرا که اگر گوشه های دیوار خالی بماند ، صحنه ی چندان جالبی رقم نمیخورد. گاهی اوقات هم کاغذ دیواری ها به صورت رولی استفاده میشوند و به علت طرح روی آن ها یک نقشه ی خاص دارند که اگر نصاب کاغذ دیواری طبق نقشه پیش نرود ،نتیجه ی کار نامرتب و درهم و برهم از آب در می آید. پس به فروشگاهی برای نصب کاغذ دیواریتان مراجعه کنید که با افرادی زُبده و چیره دست در این حرفه همکاری داشته باشد. فروشگاه شهر کاغذ دیواری بندر ماهشهر با بهترین ها در این عرصه همکاری دارد و شما میتوانید با خیال راحت صفر تا صد کار را به آن ها بسپارید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در بندر ماهشهر

از نظر طراحان داخلی هر خانه دارای نقاط قوت و نقاط ضعف است و کار طراح این است که نقاط ضعف را بپوشاند و نقاط قوت را پر رنگ تر کند. به عنوان مثال خانه ای بسیار نورگیر است اما متراژ آن کم میباشد. در اینجا با خرید یک کاغذ دیواری سه بعدی میتوان فضا را کمی بزرگتر نشان داد و این نقطه ضعف یعنی متراژ کم را پوشاند. حال اگر این کاغذ دیواری کمی براق باشد ،نور موجود در فضا را بازتاب میدهد و فضای دلنشین تری حاصل می آید. حال فضایی را تصور کنید که دیوارهای کوتاهی دارد اما متراژ بالایی دارد. در اینجا میتوان با نصب یک کاغذ دیواری با خطوط عمودی ،ضعف دیوارهای کوتاه را پوشاند و جلوه ی جذابتری به خانه بخشید. تمامی این تغییرات حاصل انتخاب های صحیح و به جا هستند که با راهنمایی های یک شخص با تجربه در زمینه ی کاغذ دیواری رقم میخورند. تنوع موجود در کاغذ دیواری ها معمولا انتخاب را برای افراد سخت میکند و در این مواقع نیاز به یک فرد کاربلد در این امر احساس میشود تا در رابطه با هر نوع کاغذ دیواری شما را راهنمایی کند و در نهایت مناسب ترین گزینه ها را با توجه به بودجه تان ارائه دهد. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بندر ماهشهر ، فروشندگان و کارشناسان ما در این امر به طور جامع ،کامل و بی نقص شما را در مورد انبوه کاغذ دیواری های موجود در فروشگاه راهنمایی میکنند تا انتخابی راحت تر و خریدی لذتبخش تر را تجربه نمایید.

فروشگاه کاغذ دیواری در بندر ماهشهر

یک فروشگاه کاغذ دیواری تمام عیار در بندرماهشهر با کادری حرفه ای و محصولاتی بی نقص و باکیفیت در خدمت شماست تا هر رویایی که درباره ی خانه تان در سر سر میپرورانید برآورده کند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بندر ماهشهر تمامی محصولات ایرانی،چینی و اروپایی را میتوانید پیدا کنید و یک تنوع گسترده برای انتخاب داشته باشید.

بورس کاغذ دیواری بندر ماهشهر

کیفیت اتفاقی نیست و صدها شعبه در سطح کشور بدون دلیل دایر نمیشوند.تمام موفقیت ها حاصل اعتماد و رضایت مشتریان ماست که از کیفیت بی بدیل و خدمات بی دریغ کادر شهر کاغذ دیواری نشات میگیرد. شما هم میتوانید با مناسب ترین قیمت صاحب یک فضای زیبا باشید و با هربار تماشای آن غرق لذت شوید. پس فرصت را غنیمت شمرده و به فروشگاه شهر کاغذ دیواری که بورس کاغذ دیواری در بندر ماهشهر است مراجعه کنید .

کاغذ دیواری بندر ماهشهر اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب بندر ماهشهر

کاغذ دیواری اتاق خواب بندر ماهشهر

کاغذ دیواری اتاق خواب بندر ماهشهر