شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در خرمدره

مژده ای دیگر برای شما مردم شریف استان زنجان، شهر کاغذ دیواری در خرمدره ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری های رولی و پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح رسما افتتاح شد.

جستجوی شما در رابطه با کاغذ دیواری و رسیدنتان به این صفحه اتفاقی نبوده است. احتمالا مشکلی در ناحیه دیوارهای خانه یا محل کارتان سبب شده به فکر نصب کاغذ دیواری بی افتید. شاید هم مدتهاست به فکر تغییر دکوراسیون هستید و بعد از انجام تغییرات ریز و درشت تصمیم دارید یک حرکت جسورانه انجام داده و به کل کاغذ دیواری منزلتان را تغییر دهید. اگر هم که دلیلتان برای مراجعه به این صفحه پیدا کردن یک فروشگاه کاغذ دیواری در خرمدره است ، جای خوبی آمدید! چرا که در این مطلب تصمیم داریم اصلی ترین پخشش کننده و فروشنده کاغذ دیواری در سطح کشور را به شما معرفی کنیم. یکی از شعب این فروشگاه کاغذ دیواری در خرمدره واقع شده است که شما را از مراجعه به هر فروشگاه دیگری بی نیاز میکند.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری خرمدره

  • کاغذ دیواری های رولی از معتبرترین برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی از متفاوت ترین طرح
  • پرده های شید، زبرا و هازان
  • آسمان مجازی های زیبا
  • پارکت و لمینت های با کیفیت

نصب کاغذ دیواری در شهر خرمدره

بعد از اتمام خرید نگرانی مشتریان به کل رفع نمیشود و نگران نصب کاغذ دیواریشان میشوند. قیمت نصب کاغذ دیواری تحت تاثیر عوامل متعددی است. متراژ و طول دیوارها، نوع کاغذ دیواری ، میزان شکستگی های دیوار ، نقشه ی کاغذ دیواری و… در قیمت نصب یک کاغذ دیواری موثر خواهند بود. نوع کاغذ دیواری از این جهت در قیمت نصب موثر است که بعضی کاغذ دیواری ها خود به حالت برچسب هستند و چسباندنشان زحمت زیادی ندارد. اما دسته ی دیگری از کاغذ دیواری ها به علت ظرافت و زحمتی که میطلبند هزینه ی بیشتری هم از بابت نصب دارند. برچسب ها یا همان پوسترها کم زحمت ترین و سریع ترین نوع کاغذ دیواری محسوب میشوند. پوسترها در دو نوع سفارشی و چاپ شده موجود بوده و شما میتوانید نمونه های پیاده شده ی آن ها را در کاتالوگ ببینید. حتی اگر طرح خاصی را مدنظر دارید میتوانید آن را سفارش دهید و دقیقا نتیجه ی موردعلاقه خود را شاهد باشید. به عنوان مثال با چاپ یک پوستر سه بعدی طرح چوب و نصب آن در دیوار نزدیک شومینه در قسمت پذیرایی میتوان فضایی گرم و صمیمی حاصل کرد‌ ؛ یا با سفارش و چاپ یک نوع پوستر با طرح اسپرت و ورزشی و نصب آن در اتاق نوجوانان روحیه ی پر انرژی و پویای آن ها را فعال کرد. با نصب یک پوستر سنتی سه بعدی و نصب آن در یک سفره خانه سنتی میتوان فضایی شاعرانه و هنری رقم زد. در واقع این به هنر و سلیقه شما بستگی دارد که چطور با طرح و رنگ ها بازی کنید و نتیجه ای هماهنگ حاصل نمایید .

تمامی کاغذ دیواری ها در نهایت دقت و ظرافت با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن با حرفه ای ترین تیم نصابان در شهر کاغذ دیواری خرمدره نصب خواهد شد.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خرمدره همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در شهر خرمدره لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری خرمدره


شماره تماس :

آدرس :


فروشگاه کاغذ دیواری در خرمدره

 وقتی شما به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در خرمدره مراجعه میکنید ، فروشنده بعد از پرسیدن چند سوال ده ها کاتالوگ با صدها طرح برای شما ردیف میکند. فروشنده ی خوب شما را به حال خود رها نکرده و انتخاب را صد درصد به خود مشتری نمیسپارد. بلکه در تمامی مراحل انتخاب کاملا بی طرفانه و بدون در نظر گرفتن نفع شخصی شما را راهنمایی کرده و اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار میدهد تا با این تنوع انبوه سردرگم تر نشوید! شهر کاغذ دیواری خرمدره نمونه بارز یک فروشگاه بی نقص و فوق العاده است. اهمیتی ندارد که کاربری فضایتان چیست؟! میخواهید برای اتاق خواب کودکتان کاغذ دیواری تهیه کنید یا پذیرایی منزلتان؟! قصد دارید محل کارتان را سروسامان دهید یا دستی به سر و گوش اتاق خواب خود بکشید؟! قصد دارید برای یک مطب کاغذ دیواری تهیه کنید یا یک سالن آرایشی؟! در هر صورت شهر کاغذ دیواری خرمدره صدها گزینه برای پیشنهاد خواهد داشت. به عنوان مثال برای اتاق خوابتان یک نوع کاغذ دیواری آرامش بخش انتخاب کنید و از استراحت در آن  لذت ببرید. برای اتاق کودکان از یک کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده کنید تا با دیدن اثر هنری کودکتان روی کاغذ دیواری حساس نشوید و به راحتی آن را پاک کنید! برای محل کارتان که یک محیط اداریست یک نوع کاغذ دیواری رسمی و ساده را با یک کاغذ دیواری طرحدار اما ظریف ترکیب کرده و حتما از قابل شستشو بودن آن اطمینان حاصل نمایید ؛ چرا که عموما رفت و آمد در محیط های اداری زیاد است و احتمال کثیف شدن کاغذ دیواری ها زیادتر! در هر صورت با هر موقعیتی میتوانید در شهر کاغذ دیواری خرمدره بهترین خرید را تجربه کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در شهر خرمدره

 اگر بخواهیم ساده ترین و پیش پا افتاده ترین تعریف برای کاغذ دیواری را ذکر کنیم کاغذ دیواری ها یک نوع پوشش دیواری هستند و همانطور که از نامشان بر می آید از کاغذ ساخته میشوند. اما کاغذ دیواری های امروزی چیزی فراتر از این تعریف ساده تولید میشوند و با اولین کاغذ دیواری های تولیدی بسیار فرق دارند. کاغذ دیواری های ضدآب با پوشش وینیل ، کاغذ دیواری های وینیل فابریک بک ، کاغذ دیواری های پارچه ای ، کاغذ دیواری های فلزی و… تنها چند مورد از صدها مواردی هستند که پس از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری با آن ها آشنا میشوید. اما سوالی که برای اکثر مشتریان بعد از دیدن این حجم از تنوع پیش می آید این است که کدامیک از این کاغذ دیواری ها بهترین است؟ در واقع نمیتوان جوابی به این سوال داد! هر فضا طبق طراحی ،نوع کاربری ، بودجه ‌و سلیقه صاحب آن طراحی میشود و باید دید کدام محصول بیشتر به صلاح مشتریست! به عنوان مثال نمیتوان یک نوع کاغذ دیواری پارچه ای کلاسیک را به خانه ای با طراحی مدرن قالب کرد! یک نوع کاغذ دیواری فلزی را به علت قیمت بالا نباید بهترین دانست و در فضاهای پر از رطوبت به کار برد! انتخاب کاغذ دیواری کمی پیچیده تر از آن چیزیست که شما فکر میکنید و ممکن است با دیدن تنوع محصولات بیشمار پیچیده تر هم بشود.

بورس کاغذ دیواری در خرمدره

ما هم در فروشگاه شهر کاغذ دیواری خرمدره سعی میکنیم طبق دانش و تجربه خود بهترین پیشنهادها را ارائه کنیم. پس اگر قصد خرید و نصب کاغذ دیواری دارید یا مدتهاست که در فروشگاه های کاغذ دیواری مشغول جستجو هستید در اسرع وقت به فروشگاه شهر کاغذ دیواری خرمدره که معروف ترین فروشگاه در بورس کاغذ دیواری در شهرستان خرمدره میباشد مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت ، بالاترین کیفیت را صاحب شوید. ضمانت ما بیشترین تعداد شعب در سطح کشور میباشد و این کیفیت در اولین مراجعه تان به شهر کاغذ دیواری در شهر خرمدره نمود پیدا خواهد کرد.

کاغذ دیواری خرمدره اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب خرمدره

کاغذ دیواری اتاق خواب خرمدره

کاغذ دیواری اتاق خواب خرمدره