کاغذ دیواری کرم

کاغذ دیواری کرم

کرم تلفیقی از رنگ های زرد و سرخ  و آبی وسفید است که در این رنگ ، سفید به وضوح خود رابه نمایش می گذارد. از آنجایی که این رنگ جز رنگ های روشن به حساب می آید ، معمولا افراد کاغذ دیواری با این تم رنگ را برای نشیمن استفاده میکنند تا فضای باز تر و روشن تری را ایجاد کند . مکمل این رنگ ، رنگ قهوه ای است اما این رنگ جز آن دسته از رنگ هایی است که با تمام رنگ ها خود را سازگار می کند .کاغذ دیواری کرمی ساده برای کسانی مناسب است که اهل سادگی هستند‌. کاغذ دیواری نخودی همان کاغذ دیواری کرمی تیره است که با اکثر کاغذ دیواری ها ست خوبی میشود.این کاغذ دیواری یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها هاست.
کاغذ دیواری کرم باعث میشود محیط منزل دلباز تر و جذاب تر به نظر بیاید.

کاغذ دیواری کرم قهوه ای

کاغذ دیواری زمینه کرم با طرح هندسی و خطوط قهوه ای را بهتراست با کاغذ دیواری ساده ی کرمی یا کاغذ دیواری ساده ی قهوه ای ست و مچ شود.
کاغذ دیواری کرمی به علت سادگی رنگ مناسب برای اکثرمکانهاست.

این ترکیب از رنگ کرم یکی از پر طرفدارترین ترکیب رنگ ها در دیزاین و مخصوصا برای فضاهای کلاسیک محسوب می شود.

کاغذ دیواری کرم قهوه ای به راحتی می تواند با انواع چیدمان و سبک از فضا ست و هماهنگ شود. زمینه قهوه ای و دماسک کرم بیشتر در دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن کلاسیک کاربرد دارد

کاغذ دیواری کرم طلایی

کاغذ دیواری کرم طلایی یکی از پر طرفدارتین ترکیب رنگ ها برای دیزاین های های فاخر و کلاسیک محسوب می شود که در عین روشنایی که به محیط می دهد می تواند سبب زیبایی فضا نیز باشد. در کنار چینن ترکیبی از کاغذ دیواری می تواند وسایل را از تم تیره تر استفاده کنید تا در عین تضادی که ایجاد می کند جلوه بی نظیری را برای فضا رقم خواهد زد.

می توانید در کنار کاغذ دیواری مثلا مبل را هم ترکیب تیره و روشن و برعکس کاغذ دیواری انتخاب کنیدوحتما سعی کنید از رنگ های خنثی در کنار طلایی زیاد بکار ببرید تا اثر خسته کننده رنگ طلایی از بین برود.

Call Now Button