شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی یزد شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در یزد

اهالی محترم شهر یزد مفتخریم به اطلاعتان برسانیم دومین نمایندگی شهر کاغذ دیواری در منطقه کویری ایران اینبار در شهر یزد افتتاح شد.

نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یزد دارای انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طرح هایی همچون طرح طبیعت،طرح مجسمه،طرح گل،و…

کاغذ دیواری های رولی از بهترین برندها همچون والرین،روستر،راش و… از تمامی کشورهای تولید کننده و… با تمامی رنگ بندی را دارا می باشد.

نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یزد اعلام می دارد همکارن ما بابت همکاری می توانند با مراجعه حضوری به این نمایندگی درخواست همکاری خود را اعلام نمایند تا در خصوص نیاز بتوان با آن ها همکاری نمود.

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یزد لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یزد

شماره تماس :

آدرس :


تاثیر کاغذ دیواری در دیزاین

تا به حال برای شما پیش آمده که بلافاصله بعد از ورود به جایی شروع به تجزیه و تحلیل فضا کنید و دکوراسیون را برانداز کنید؟ و سریعا به نکاتی درباره صاحب خانه پی ببرید؟ مثلا اگر دکوراسیون فضا نامرتب و ناهماهنگ بود ، ناخود آگاه به این نتیجه برسید که آن فرد روحیه آشفته و نا بسامانی دارد؟ قطعا همه بعد از آمدن به خانه یا محل کار ما ، شروع به دریافت سیگنال هایی در رابطه با خودمان میکنند و چه خوب که ما بتوانیم بهترین نسخه از خودمان را در فضا ارائه کنیم! میتوانیم از دیوارها استارت سر و سامان دادن به خانه یا محیط کار را بزنیم . یکی از کالاهای به شدت پر کاربرد برای مرتب سازی و زیبا ساختن دیوارها ، کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری یکی از قدیمی ترین پوشش های دیواریست که هنوز در هنر طراحی دکوراسیون به کار میرود. از این رو باید به سلیقه ی سازنده ی آن آفرین گفت. اما قطعا کاغذ دیواری های جدید ، هم از لحاظ طرح و هم از لحاظ ساختار و قابلیت ها ، با اولین کاغذ دیواری ها متفاوت هستند. اگر میخواهید بدانید کاغذ دیواری های جدید چه پوئن های مثبتی دارند ، این مطلب برای شما آماده شده. شناخت یک فروشگاه کاغذ دیواری در یزد هم شما را از تحقیق زیاد و گشتن فروشگاه های کاغذ دیواری مختلف ، بی نیاز خواهد کرد ؛ پس ، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

فروشگاه کاغذ دیواری در یزد

اگر اولین بار است که تصمیم به خرید کاغذ دیواری گرفته اید ، ممکن است اعتماد برایتان سخت باشد و به دلایلی تردید داشته باشید. حال بیایید چند نمونه از ویژگی های جذاب کاغذ دیواری را برشماریم تا به دلتان تردید راه ندهید. کاغذ دیواری عمر دیوارها را افرایش میدهد. اما چطور؟! حتما دیده اید که دیوارهای رنگ شده ، بر اثر برخورد با شیئی سریعا آسیب میبینند و جای ضربه روی دیوار ما را ناراحت میکند. بعد از گذشت مدتی این نقاط زیاد میشوند و دیوارها نمایی نامرتب پیدا میکنند. اما کاغذ دیواری ها این مشکل را حل کرده اند. به عنوان مثال کاغذ دیواری های با پوشش وینیل سخت ، مقاومت بالایی دارند و از به وجود آمدن جای زخم و تو رفتگی روی دیوار جلوگیری میکنند. رنگ ها به علت نتیجه ی ساده ای که حاصل می آورند ، خیلی تغییری در ابعاد به وجود نمی آورند . اما کاغذ دیواری های طرحدار ، راه راه ، سه بعدی و براق میتوانند تغییرات چشمگیری حاصل کنند. برخی معتقد هستند پوشش رنگ به علت براق بودن ، نور را بازتاب میدهد و فضا را روشنتر میکند . اما امروزه کاغذ دیواری های براق و شاین دار هم تولید میشوند که این قابلیت را دارند. قطعا تا به الان با شناخت کاغذ دیواری مجاب به خرید کاغذ دیواری شده اید.میتوانید با چشمان بسته به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در یزد ، اعتماد کنید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری یزد ، فروشگاهی بی نظیر است که همواره سعی کرده با ارائه ی خدماتی نوین ، رضایت شما را جلب کند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در یزد

خرید کاغذ دیواری به این شکل نیست که وارد فروشگاه کاغذ دیواری شوید و بعد از دیدن چند طرح که فروشنده نشانتان میدهد ، انتخاب کنید و بعد هم شما رو به خیر و ما را به سلامت! خرید کاغذ دیواری یک پروسه ی چند مرحله ای است که عجله به آن راهی ندارد. ابتدا باید فضایتان را بشناسید . اگر هیچ شناختی از دکوراسیون ندارید ، جای نگرانی نیست. کافیست یک نقشه از فضا و چیدمان آن برای فروشنده ترسیم کنید. به عنوان مثال بگویید سقف ها کوتاه یا بلند هستند. یا اینکه مبلمان و پرده ها کرم رنگ می باشند . فرش ها ایرانی اند و طرح های سنتی دارند. نور فضا کم است و میخواهید کمی آن را از دلگیر بودن دور کنید. بعد از در میان گذاشتن این نکات ، فروشنده میتواند سبک خانه را شناسایی ، و بهتر شما را راهنمایی کند. هر کاغذ دیواری نقاط قوت و ضعفی دارد. به عنوان مثال کاغذ دیواری های چرمی یا ابریشمی ، شاید خیلی لوکس به نظر برسند و در خانه هر کسی پیدا نشوند ، اما نمیتوان انتظار زیادی از دوام آن ها داشت. در واقع این نوع کاغذ دیواری ها ، بیشتر جنبه ی زیبایی دارند. کاغذ دیواری های با پوشش وینیل ، امتیازشان این است که قابل شستشو هستند و با دوام ، اما ممکن است به علت مواد شیمیایی موجود در آن ها ، برای برخی افراد مضر باشند. کاغذ دیواری های گلدار ، جذابیت خاصی دارند ، اما ممکن است فضاهای کوچک را ، کوچک تر نشان دهند . کاغذ دیواری های راه راه عمودی ، طول دیوارها را بیشتر از اندازه واقعی نمایش میدهند ، اما برای فضاهای با متراژ کم مناسب نیستند و خانه ای کوچکتر به شما تحویل خواهند داد. کاغذ دیواری های سه بعدی ، بسیار واقعی هستند و شما گاهی اوقات اجسام را در آن ها بسیار نزدیک به خود میبینید و گاهی اوقات هم به وسیله آن ها ، فضا را بزرگتر نشان میدهید . اما شاید برای افراد تنوع طلب انتخاب مناسبی نباشند و بعد از مدتی شما را دلزده کنند. احتمالا تا به حال متوجه شده اید که نمیتوان به یک نوع کاغذ دیواری عنوان بهترین داد!در واقع خریدار باید تشخیص دهد خرید کدام نوع کاغذ دیواری برایش بهتر و به صرفه تر است. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری ما از الف تا ی هر محصول را شرح میدهیم و کوچکترین نکته ای را از قلم نمی اندازیم. پس اگر به فکر خرید و نصب کاغذ دیواری هستید ، ادامه ی مطلب را بخوانید تا شما را بیشتر با فروشگاه شهر کاغذ دیواری در یزد آشنا کنیم.

بورس کاغذ دیواری در یزد

کوچکترین دست آوردهای شهر کاغذ دیواری ، با همراهی و اعتماد شما حاصل آمد. امروز فروشگاه شهر کاغذ دیواری در یزد ، به عنوان بهترین و اصلی ترین فعال در بورس کاغذ دیواری یزد مشغول به فعالیت است . شهر کاغذ دیواری یزد با قیمت هایی باور نکردنی و خدماتی فوق العاده در خدمت شماست.

کاغذ دیواری یزد اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

کاغذ دیواری اتاق خواب یزد

شماره تماس :

آدرس :