جناب آقای…

مدیریت شعبه جهرم

شماره تماس :

آدرس :


برای گفتگو با نمایندگی جهرم شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در جهرم

خرسندیم حضور شما مردم فهیم استان فارس می رساند نمایندگی دیگر از شهر کاغذ دیواری با عنوان شهر کاغذ دیواری در جهرم افتتاح شد.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در جهرم 

  • کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی از متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری با کیفیت بالا
  • آینه های دکوراتیو
  • پرده های شید و زبرا
  • آسمان های مجزایی

بهترین محصولات در زمینه دیزاین را با مناسب ترین قیمت از مجموعه شهر کاغذ دیواری در جهرم بخواهید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در جهرم همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در جهرم لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در جهرم

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در جهرم


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در جهرم

 در خرید و نصب کاغذ دیواری شک دارید ؟ مدت زمان زیادیست که به نصب یا تعویض کاغذ دیواری فکر میکنید ؟ خیلی وقت است که تصمیم به ایجاد یک تغییر در فضای خانه گرفته اید اما نمیدانید نصب کاغذ دیواری ایده ی خوبیست یا نه ؟ اطلاعاتی در رابطه با بودجه ی کافی برای خرید و نصب کاغذ دیواری ندارید ؟ این مطلب نه تنها جواب تمام این سوالات را خواهد داد بلکه شما بعد از مطالعه ی این مطلب یک فروشگاه تمام عیار و فوق العاده را برای خرید کاغذ دیواری خواهید شناخت. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در جهرم یک فروشگاه کاغذ دیواری حرفه ای است و در ارائه ی خدمات مربوط به تغییر دکوراسیون رقیب ندارد. فروشگاه کاغذ دیواری شهر کاغذ دیواری از صفر تا صد این مسیر شما را همراهی میکند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در جهرم

در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در جهرم کارشناسان و فروشندگان ما همیشه سعی داشته اند که محصولاتی مناسب شرایط مشتری معرفی کنند و هیچوقت به خاطر کمی سود بیشتر محصول اشتباه معرفی نمیکنند. در ادامه ی مطلب متوجه خواهید شد که منظورمان چیست؟! در حال حاضر تنوع در کاغذ دیواری ها هر روز در حال بیشتر شدن است و شما بهتر است که قبل از مراجعه به یک فروشگاه کاغذ دیواری برای خرید ، در رابطه با اجناس اطلاعات مختصری داشته باشید . در واقع امروزه پس از مراجعه به یک فروشگاه کاغذ دیواری با دریایی از طرح و رنگ مواجه خواهید شد و مثل گذشته تنوع در کاغذ دیواری محدود به چند طرح نیست. کاغذ دیواری ها از لحاظ جنس در چند دسته قرار میگیرند و هر کدام ویژگی های متفاوت دارند‌. کاغذ دیواری های داخلی معمولا یک لایه هستند و لایه محافظتی ندارند. ولی کاغذ دیواری های خارجی معمولا دو لایه و سه لایه هستند که که لایه های دوم و سوم برای افزایش دوام و مقاومت آن هاست. کاغد دیواری های داخلی که راجع بهشان توضیح دادیم کاغذی هستند و از مزایای آن ها این است که چسب پذیری بالایی دارند ولی قابل شستشو نیستند . از طرفی دیگر استفاده از آن ها در مناطق مرطوب اصلا پیشنهاد نمیشود. بعضی از این کاغذ دیواری های کاغذی از دو لایه کاغذ تشکیل شده اند و وزن بیشتری دارند و قاعدتا مقاومتشان هم بیشتر است اما باز هم در مقایسه با کاغذ دیواری هایی که لایه محافظتی مثل وینیل دارند ، مقاوم محسوب نمیشوند. کاغذ دیواری های پارچه ای هم از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و از طرفی به طور عایق صدا عمل میکنند . به عنوان مثال اگر برای یک آموزشگاه موسیقی قصد خرید کاغذ دیواری دارید ، شاید کاغذ دیواری های پارچه ای گزینه بسیار مناسبی باشند. کاغذ دیواری های پی وی سی یا وینیل یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین کاغذ دیواری ها هستند و اگر برای محیطی مثل آشپزخانه یا رستوران قصد خرید کاغذ دیواری دارید که بسیار در معرض رطوبت ، آلودگی و چربی هستند ، حتما از این نوع کاغذ دیواری تهیه کنید. کاغذ دیواری های بافته نشده یا نان وون هم مقاومت بالایی دارند.کاغذ دیواری های بافته نشده بسیار آسان نصب میشوند چون خودشان چسب دارند و جدای از آن از الیاف طبیعی ساخته شده اند . از این جهت اگر دوستدار محیط زیست هستید ما این دسته از کاغذ دیواری ها را پیشنهاد میکنیم. اجناس دیگری از کاغذ دیواری مثل کاغذ دیواری فلزی ، کاغذ دیواری های فیبری سلولوزی و کاغذ دیواری های طبیعی هم موجود هستند و هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. شما باید تشخیص دهید که با توجه به بودجه و شرایطتان تمایل به خرید کدام یک از آن ها را دارید. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری جهرم شما تمام این اجناس را به طور جامع تر و گسترده تر خواهید شناخت و خریدتان را انجام خواهید داد. کارشناسان ما در شهر کاغذ دیواری جهرم اجازه نخواهند داد که شما به خاطر یک  اشتباه کوچک در خرید دچار یک پشیمانی بزرگ شوید!

قیمت کاغذ دیواری در جهرم

در قسمت قبل متوجه شدید که کاغذ دیواری ها با توجه به ویژگی هایشان مزایا و معایبی هم دارند. این ویژگی ها در قیمت کاغذ دیواری ها هم تاثیرگذار هستند . کاغذ دیواری هاپی وی سی با توجه به اینکه مقاومت بالایی دارند و قابل شستشو هستند قیمت بیشتری دارند. ولی بعضی از کاغذ دیواری ها با اینکه قابل شتسشو نیستند ، به خاطر برند و کشور تولید کننده شان قیمت بالایی دارند. مثل کاغذ دیواری های مخمل ایتالیایی. در هر صورت یقین داشته باشید که در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در جهرم شما مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت ها را خواهید یافت و در این فروشگاه بهترین کیفیت را در ازای پرداخت مناسب ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

نصب کاغذ دیواری در جهرم

یکی از مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ این است که نصب آسان تر و سریع تری دارد. بعد از رنگ آمیزی دیوارها ، شما تا مدت زیادی از بوی بد رنگ اذیت خواهید شد اما در رابطه با کاغذ دیواری اینطور نیست. ترکیب چسب کاغذ دیواری با آب هیچ بوی آزاردهنده ای ندارد و شما بلافاصله میتوانید در محیط مورد نظر اقامت داشته باشید. یک نصب بی نقص و تمیز حاصل یک زیر سازی اصولی و تخصصی است. اگر دیوارها نم داشته باشند بهتر است ابتدا منشاء نم را پیدا کنید و آن را حل کنید و بعد از آن رطوبت دیوار را از بین ببرید. بعد از به انجام رساندن این مراحل کاغذ دیواری نصب خواهد شد.در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در جهرم ، نصب کاغذ دیواری به طور بی نقص و اصولی انجام میشود .

بورس کاغذ دیواری در جهرم

تا اینجای مطلب نکات زیادی در رابطه با خرید و نصب اصولی کاغذ دیواری یا گرفتید . یقین داشته باشید که فروشگاه شهر کاغذ دیواری مطمئن ترین و حرفه ای ترین فروشگاه کاغذ دیواری در جهرم است و آماده ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مردم عزیز جهرم میباشد. ما سال هاست که در این عرصه در حال رقابت هستیم و شک نکنید که در بورس کاغذ دیواری جهرم هم حرف اول را خواهیم زد .

کاغذ دیواری جهرم اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب جهرم

کاغذ دیواری اتاق خواب جهرم

کاغذ دیواری اتاق خواب جهرم