کاغذ دیواری بنفش

کاغذ دیواری بنفش

 بنفش ترکیب شده از دو رنگ آبی و قرمز می باشد . روانشناسان بر این باور هستند که افرادی که از این رنگ استفاده می کنند معمولا افرادی قاطع و البته مهربان و صمیمی هستند . استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل به ویژه کاغذ دیواری اتاق خواب با تم رنگی روشن تری وتم رنگی تیره تری برای نشیمن می تواند پیشنهاد ویژه ای برای شمایی باشد که به دنبال کاغذ رنگی با تم بنفش می باشید.

کاغذ دیواری پوست پیازی

کاغذ دیواری پوست پیازی از جمله کاغذ دیواری های پر طرفدار است. از آنجایی که انتخاب رنگ های تیره کمی ریسک به همراه دارد؛ اکثر مشتری های کاغذ دیواری به رنگهای روشن تر و ملایم تر تمایل دارند. این کاغذ دیواری یکی‌ از همین رنگهاست. رنگهای روشن تر نظیر کرمی‌ و شیری به دلیل سادگی و خنثی بودنشان ست کردن راحت تری هم دارند. این تم از رنگ کاغذ دیواری هم راحت تر از کاغذ دیواری های تند و تیره ست میشود. این کاغذ دیواری را میتوانید در اتاق خواب یا حتی سالن پذیرایی هم نصب کنید. انتخاب کاغذ دیواری امری سلیقه ای و دلخواه است. این کاغذ دیواری هم به حالت کمرنگ تر و هم به حالت کمی سیر تر در آلبوم های کاغذ دیواری موجود است.

کاغذ دیواری بنفش مایل به آبی رنگ

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید در زمینه ی کوجود بودن رنگ ها درکاغذ دیواری میباشد که در جواب باید گفت در کاغذ دیواری بسیار انتخاب و ترکیب رنگ بسیار آسانتر و قابل لمس تر میباشد از این جهت که به صورت کد میتوان هر رنگ دلخواه را به راحتی بر روی کاغذ چاپ کرد،در همین زمینه یکی از رنگ هایی که بسیار جذاب و قشری که به دنبال آرامش و جلوه ی خاص میباشند بنفش مایل به آبی میباشد و استفاده از این رنگ در کاغذ دیواری بسیار زیبا میباشد و بدلیل سختی این رنگ در طراحی به کمک نقاشی بهترین روش و راه استفاده از کاغذدیواری بنفش مایل به آبی میباشد.

کاغذ دیواری یاسی

کاغذ دیواری یاسی از توناژ های رنگ بنفش محسوب میشود.بنابراین این رنگ میتواند برای کسانی که دکوراسیون بنفش در محیط منزل یا اداره اشان استفاده کرده اند مناسب باشد.این کاغذ دیواری به خاطر رنگ ملایم و آرامش بخشی که دارد در تسکین اعصاب مؤثر خواهد بود.این تم رنگ کاغذ دیواری رنگ تند و یا زننده ای ندارد که نیاز ضروری ای به ترکیبش با سایر رنگ ها باشد.

کاغذ دیواری بنفش ارغوانی

کاغذ دیواری ارغوانی رنگی است با تم بنفش و جزو رنگ های خاص و البته علافه مندان خاص ! که میتوان آن را با زرد برای جلوه ی بیشتر همخوانی داد.علاقه مندان به این رنگ میتوانند آن را در محل مورد نظر خود نصب کنند ، اما بیشتر مناسب سالن های آرایش و شرکت ها و دفتر ها میباشد .انواع کاغذ دیواری بنفش با توناژ های متفاوت از بنفش رو شن تا تیره و … را در آلبوم های شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.

Call Now Button