شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در بوشهر

به اطلاع مردم شریف خطه جنوب کشور می رسانیم سومین نمایندگی شهر کاغذ دیواری در جنوب ایران و در شهر بوشهر افتتاح شد.

نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بوشهر با داشتن انواع محصولات در زمینه دیزاین اعم از انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها،انواع کاغذ دیواری های سه بعدی با تمامی موضوعات و طرح ها با بهترین متریال روز دنیا و قیمت های مصوب شهر کاغذ دیواری اماده خدمات رسانی به شما هم وطنان گرامی می باشد.

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بوشهر لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بوشهر

شماره تماس :

آدرس :


اهمیت و تاثیر کاغذ دیواری در دیزاین

دیوارها دقیقا جایی هستند که باید تغییر دکوراسیون را از آن ها شروع کرد! دیوارهایی که اصلی ترین قسمت یک فضا محسوب میشوند و اگر مرتب و منظم و خوش رنگ و طرح نباشند ، تمامی زحمات و هزینه های شما در سایر قسمت ها ، به چشم نخواهد آمد. پس اگر تصمیمی برای تغییر دکوراسیون گرفته اید درست زده اید وسط خال! یک قلم و کاغذ همراهتان داشته باشید تا همراه با هم مراحل خرید کاغذ دیواری را برشماریم. در واقع تنوع در کاغذ دیواری ها خیلی گسترده تر و وسیع تر از آن چیزیست که ما فکر میکنیم و این تنوع تنها محدود به طرح ها نیست و به اجناس هم مربوط میشود. متریالی که برای ساخت کاغذ دیواری های امروزی به کار میرود سبب شده است ، کاغذ دیواری های جدید بسیار مقاوم تر و با دوام تر باشند. پس اگر بهانه تان برای نخریدن کاغذ دیواری این است که دوام کافی ندارند ، سخت در اشتباهید . در انتخاب کاغذ دیواری به قدری دستتان باز است که ممکن است میان چندراهی بمانید و از انتخاب عاجز شوید! پس حتما به فروشگاهی مراجعه کنید که کادری حرفه ای و با تجربه بتوانند شما را راهنمایی کنند و مناسب ترین گزینه ها را پیش رویتان بگذراند.فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بوشهر همان فروشگاهیست که شما میتوانید با خیال راحت به آنجا مراجعه کنید و نگران هیچ چیزی نباشید. همراه ما باشید تا بیشتر با اصول انتخاب کاغذ دیواری و فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بوشهر آشنا شویم.

فروشگاه کاغذ دیواری در بوشهر

به فروشگاهی برای خرید مراجعه کنید ، که کیفیت و کمیت را با هم برای شما برآورده کند. فروشگاهی که شما را با هزاران طرح و رنگ ایرانی و خارجی مواجه کند که همه ی آن ها از کیفیتی قابل قبول برخوردار باشند. در چنین شرایطی دایره ی انتخابتان گسترده ، و خیالتان از کیفیت راحت خواهد بود. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بوشهر دقیقا این دو عامل مهم را داراست و از همه مهمتر بر اساس به روزترین متد طراحی دکوراسیون شما را راهنمایی خواهد کرد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در بوشهر

روشی که برای چاپ کاغذ دیواری به کار میرود ، ارتباط زیادی با دوام کاغذ دیواری و ماندگاری طرح های آن دارد. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید برای یک فضای پر تردد مثل یک اداره یا یک مغازه کاغذ دیواری تهیه کنید ، بهتر است نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که با رنگ های سالونت به چاپ رسیده باشد. جوهرهای سالونت مقاومت زیادی در برابر اثرات جوی از خود نشان میدهند و همین ویژگی سبب میشود عمر بیشتری داشته باشند. برای فضاهای معمولی که خیلی در معرض ورود و خروج افراد یا تغییرات محیطی نیستند ، استفاده از کاغذ دیواری هایی که با جوهر اکوسالونت چاپ شده اند کفایت میکند. یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در کیفیت چاپ یک کاغذ دیواری ، رزولوشن آن است. هر چه رزولوشن و وضوح طرح ها بیشتر باشد ، نتیجه نصب روی دیوار زیباتر خواهد بود. روکش روی کاغذ دیواری که برای افزایش عمر آن است در دو نوع موجود است. پی وی سی و پلی اورتان که بعد از پیاده شدن روی کاغذ دیواری ، قابلیت شستشو به آن اضافه میکنند. در کاغذ دیواری های ساده که معمولا طرح خاصی ندارند باید بافت کاغذ دیواری بررسی شود. هر چه بافت کاغذ دیواری ظریف تر باشد ، نتیجه روی دیوار زیباتر خواهد بود. این نوع از کاغذ دیواری مناسب افرادیست که بسیار تنوع طلب هستند و طرح ها زود آن ها را دلزده میکنند. اما اگر فکر میکنید پیاده کردن یک طرح ساده روی تمام دیوارها ، نتیجه دلخواهتان را حاصل نخواهد کرد ، میتوانید روی نقاط کانونی و اصلی خانه ، از کاغذ دیواری های طرحدار استفاده کنید. اما حتما به هماهنگی رنگ ها و هارمونی کاغذ دیواری طرحدار و ساده با هم توجه کنید.در شهر کاغذ دیواری بوشهر ، فروشندگان ما آلبوم های زیادی را به شما نشان خواهند داد و در رابطه با اینکه کدام رنگ و کدام طرح ها را هم میتوانید با هم تطبیق دهید ، شما را راهنمایی خواهند کرد.

خرید کاغذ دیواری را از کجا شروع کنیم؟

خرید کاغذ دیواری بعد از ورود به فروشگاه کاغذ دیواری شروع نمیشود بلکه دقیقا از خانه ی شما شروع میشود! زمانیکه طول و عرض دیوارها ، رنگ کفپوش ، پرده ، مبلمان و سایر جزئیات را بررسی میکنید. در واقع بعد از یک جمع بندی کامل از فضا شما میتوانید بهترین انتخاب کاغذ دیواری را تجربه کنید. در این مرحله شما حتی باید درباره جنس کاغذ دیواری مورد نظرتان نیز به نتایجی رسیده باشید. به عنوان مثال اگر فرزند کوچک دارید باید تصمیم به خرید کاغذ دیواری پی وی سی بگیرید. زیرا احتمال کثیف شدن کاغذ دیواری در چنین محیط هایی بسیار بالاست. اما از طرفی کاغذ دیواری های پی وی سی برای گروه سنی کودکان مضر هستند . پس باید از کاغذ دیواری های ضد آبی استفاده کنید که علاوه بر داشتن قابلیت شستشو ، طبیعی و فاقد مواد شیمیایی هم باشند. اگر در منطقه ای مرطوب زندگی میکنید باید از کاغذ دیواری های ضدآب با دوام بالا استفاده کنید. اگر تردد در فضای مورد نظر بالاست ، باز هم باید به دنبال چنین گزینه ای باشید. چرا که هر چه تردد در فضا بیشتر باشد ، احتمال آسیب دیدن ، ضربه خوردن و لکه شدن کاغذ دیواری ها بیشتر خواهد بود. شهر کاغذ دیواری جاییست که شما را به خوبی در تمام این موارد راهنمایی میکند. اطلاعاتی که در ادامه در اختیارتان قرار میگیرد ، در جهت تاکید بر اهمیت کیفیت فروشگاهیست که از آن خرید میکنید.پس حتما در ادامه این مطلب همراه ما باشید‌.

بورس کاغذ دیواری در بوشهر

فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بوشهر ، فروشگاهیست که شما میتوانید بدون نگرانی از بابت کیفیت ، قیمت و نصب کاغذ دیواری به آن مراجعه کنید. سال ها فعالیت ما در این عرصه ، گویای رضایت مشتریانمان در سال های متمادیست که سبب شده خانواده ی شهر کاغذ دیواری هر روز گسترده تر شود و حرفه ای تر عمل کند. به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بوشهر به عنوان بزرگترین عضو بورس کاغذ دیواری بوشهر اطمینان کنید.

کاغذ دیواری بوشهر اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب بوشهر

کاغذ دیواری اتاق خواب بوشهر

کاغذ دیواری اتاق خواب بوشهر