کاغذ دیواری قهوه ای

کاغذ دیواری قهوه ای

کاغذ دیواری قهوه ای پر استفاده ترین کاغذ دیواری به لحاظ رنگ می باشد. این موضوع چند دلیل می تواند داشته باشد.

یکی اینکه رنگ قهوه ای رنگی گرم بوده و با طبع ایرانیان از نظر فرهنگی همخوانی دارد و دلیل دیگر هارمونی آسان آن با دیگر رنگهای هم خانواده است که تنوع خوبی دارند.

کاغذ دیواری قهوه ای را می توان با رنگهای کرمی، کرم شکلاتی، شکلاتی، زرد ، قهوه ای سوخته و تیره ست کرد.

همچنین با رنگهای خنثی نظیر سفید و طوسی هم هارمونی و یا تضاد خوبی ایجاد می کند. از آنجا که بیشتر لوازم منزل و لوازم دکوری از رنگ قهوه ای بیشتر استفاده می کنند،

بنابراین برای ایجاد هارمونی بین وسایل خانه کاغذ دیواری قهوه ای کاربرد زیادی پیدا کرده است.

این تم رنگی گرم معمولاً سبب ایجاد یک محیط آرام و دلنشین و لاکچری خواهد بود.

کاغذ دیواری عسلی

کاغذ دیواری عسلی مناسب محیط هایی با تم گرم است چرا که رنگ عسلی از دسته ی رنگ های گرم است.

رنگ عسلی میتواند از توناژ های سیرو تیره شروع شود تا توناژ های روشن تری که به زرد یا کهربایی بزند.

کاغذ دیواری عسلی میتواند ترکیب خوبی با رنگ های بژ و کرم و روشن باشد.

با این حال اگر از رنگ های روشن تر کاغذ دیواری عسلی استفاده کنید نیاز چندانی به ترکیب کردنش با کاغذ دیواری با رنگ و مدلهای دیگر نیست.

کاغذ دیواری عسلی ترجیحاً مناسب اتاق های سردی است که سیستم گرمایی زیای ندارند و درفصولی از سال سرمای آزار دهنده ای دارند.

رنگ های گرم برای پوشش دیوار ها و کف زمین تا حد بسیار زیادی روی حال و احوال روحی و درونی شما مؤثراست.

کاغذ دیواری فندقی

کاغذ دیواری فندقی میتواند رنگی بسیار جذاب در دکوراسیون منزلتان باشد . به طور کل رنگ هایی با توناژ قهوه ای میتواند بسیار محیط خانه را کلاسیک و لاکچری جلوه دهد.

کاغذ دیواری فندقی هم همانطور که از اسمش پیداست به قهوه ای  به رنگ فندق است و طرفداران بسیاری دارد.

شمام میتوانید این رنگ کاغذ دیواری را در هر جایی از خانه که علاقه دارید به کار ببرید ، علاوه بر این ، رنگ فندقی رنگ بسیار مناسبی برای ایجاد فضای دلچسب برای کافی شاپ ها نیز میتواند باشد !

نمونه های این کاغذ دیواری  را در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.

کاغذ دیواری شکلاتی

کاغذ دیواری شکلاتی از جمله رنگهای گرمیست که در دکوراسیون هایی با تم گرم و قهوه ای مورد استفاده قرار میگیرد.این کاغذ دیواری را میتوان ترکیبی از رنگ قهوه ای و کرم دانست.این رنگ کاغذ دیواری به علت ترکیب رنگ نسبتاً سنگین و تیره ی خود از دسته ی رنگهای لاکچری و کلاسیک به حساب می آید.
این طیف رنگ کاغذ دیواری بسته به سلیقه ی مشتری میتواند مورد استفاده در هرمکانی قرار بگیرد.این کاغذ دیواری همچنین میتواند با یک سری از رنگ ها ست مناسبی باشد.مثلاً کاغذ دیواری شیری رنگ یا کاغذ دیواری بژ و یا کاغذ دیواری شتری رنگ های گرم و زیبایی هستند که هارمونی جالبی با این کاغذ دیواری به وجود می آورند.
مسئله ای که لازم به ذکر میباشد این است که کاغذ دیواری با این رنگ خود به انواع تناژ های تیره تا روشن تقسیم میشود.

کاغذ دیواری قهوه ای سوخته

کاغذ دیواری قهوه ای سوخته رنگی منحصر به فرد و کلاسیک میباشد که معمولا در دکوراسیون های لاکچری مورد استفاده قرار میگیرد . این کاغذ دیواری معمولا چرکی را به دلیل تیرگی نشان نمیدهند و به همین جهت میتواند در مکان هایی مانند هتل ها و یا سینما ها یا رستوران ها و مکان ها پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد.این تم رنگ کاغذ دیواری  همانطور که از اسمش پیداست میتوان گفت تیره ترین رنگ کاغذ دیواری قهوه ای میباشد که به سیاه مایل است! انواع این تناژ رنگ از کاغذ دیواری  را در ادامه مشاهده کنید.

کاغذ دیواری قهوه ای روشن

کاغذ دیواری قهوه ای روشن حالتی زیبا از رنگ قهوه ای است که البته نباید با رنگ های دیگر مثل  بژ با شتری و.. اشتباه گرفته شود.

این رنگ کاغذ دیواری در دکوراسیون جلوه ی بسیار زیبا و کلاسیکی دارد به خصوص اینکه با کاغذ دیواری قهوه ای سوخته ترکیب شود زیرا این تم رنگ کاغذ دیواری خودش به تنهایی در زیبایی فضا نقش بسزایی دارد و ترکیب این دو رنگ تاثیر آن را نیز دو چندان میکند. این دو رنگ با کاغذ دیواری کرم هم ست میباشند.

انواع این رنگ کاغذ دیواری  را در ادامه مشاهده کنید

کاغذ دیواری نسکافه ای

کاغذ دیواری نسکافه ای رنگی ما بین رنگ قهوه ای و شکلاتی است.این رنگ رنگی بسیار پر طرفدار بین مشتریان می باشد.بیشترین فضای مورد استفاده از این رنگ در سالن های پذیرایی و کلا فضاهای کلاسیک می باشد.شما هم وطنان گرامی که این رنگ مورد استقبال و پذیرای شما واقع می شود می توانید این رنگ را با تم رنگ کرم تکمیل نمایید تا روشنایی فضای خود را نیز تکمیل کنید.

کاغذ دیواری شتری

کاغذ دیواری شتری از آن دسته از رنگ هاییست که گرمای خاصی به نگاه میدهد. این گرما نه فقط به نگاهتان بلکه روی محیط هم تأثیر گذار است.

بنا براین میتوان این رنگ کاغذدیواری را در محیط هایی که نیاز به کمی گرما و حرارت دارد مورد استفاده قرار داد.

این تم رنگ کاغذ دیواری با رنگ هایی نظیر کاغذ دیواری زیتونی و کاغذ دیواری ارغوانی ترکیب جالبی خواهد شود.
کاغذ دیواری شتری به آسانی قابل ست شدن با اشیا وسایر وسایل محیط اداره یا منزل شما میباشد چرا که این رنگ رنگی شناخته شده و قابل دسترس است.

به این معنا که خیلی از وسایل خانه یا اداره نظیر مبل و میز و صندلی ممکن است به رنگ شتری در توناژ های سیرتا روشن تولید شود.

کاغذ دیواری خاکی

کاغذ دیواری خاکی از دسته ی رنگ های گرم می باشد. رنگ های گرمی در خانواده ی قهوه ای.
این رنگ متواند از طیف تیره باشد تا طیف روشن. تصورتان از این کاغذ دیواری چیست؟
مسلماً هر کسی رنگ خاک را یک جور تصور میکند. این رنگ گاهی میتواند تحت عنوان کاغذ دیواری به رنگ خاک کویر باشد که کمی به زردی میزند. گاهاً میتواند به رنگ خاک رس و …
نگران انتخاب خود نباشد. در آلبوم های متعدد و متنوعی که در شرکت شهر کاغذ دیواری موجود است؛ تقریباً میتوان گفت کاغذ دیواری مد نظر شما به راحتی یافت میشود.
این تم رنگ کاغذ دیواری را میتوان در مکان های متفاوتی بسته به دلخواهتان مورد استفاده قرار بدهید.
این تم رنگ کاغذ دیواری همچنین میتواند با رنگهایی نظیر شیری و یا کاغذ دیواری نباتی ست جالبی را ایجاد کند.

Call Now Button