رنگ سفید و طلایی

رنگ سفید به همراه رنگ طلایی در دکوراسیون منزل و آشپزخانه شما احساس لوکس بودن فضا را القا می کند. اما حتما در مورد استفاده از رنگ طلایی به این نکته توجه کنید که استفاده از این رنگ ظرافت های خاصی دارد و رنگ دیوارهای اطراف نیز اهمیت خاصی دارد. مثلا اگر رنگ دیوارهای اطراف کاملا با رنگ سفید پوشانده شود، با رنگ طلایی ترکیب خوبی از کار درمیاید. در سبک های جهانی و طرح های مدرن، رنگ طلایی را برای دستگیره ها، شیر آلات و المان های ظریف به کار میبرن. دلیل اینکه انسان به طور ناخواسته رنگ طلایی را دوست دارد این است که بشر طی هزاران سال عادت کرده است که قطعات زیبای طلا را بر دست و گردن خود بیاویزد و لذت ببرد.

کابینت سفید طلایی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که دیدید کابینت رنگ سفید از هر نظر رنگ مناسبی است و در هر سبک و طرحی به خوبی خود را نمایش می دهد و بسیار محبوب می باشد. حال تصور کنید که ترکیب این رنگ با رنگی مانند طلایی تا چه حد می تواند خاص و متفاوت باشد. کابینت سفید طلایی اگر به خوبی ترکیب شود مثلا بدین صورت که رنگ اصلی سفید و لوازم جانبی مانند دستگیره ها طلایی باشد خود به تنهایی سبک و طرح جدیدی به حساب می آید که بسیار لاکچری و لوکس تر از هر ترکیب ، سبک و طرح دیگری است. کابینت سفید طلایی در هر سبک و طرحی از کلاسیک تا مدرن و ممبران و های گلاس کار شود با به کار بردن سلیقه و حوصله ی کافی کابنیت سفید طلایی میتواند بهترین طرح ها و لاکچری ترین کابینت ها را پدید بیاورد.

مدل کابینت با ترکیب رنگ سفید و طلایی

طراحی داخلی آشپزخانه شما با استفاده از کابینت های متنوع در رنگ های مختلف، جلوه بیشتری میابد. به خصوص که در مدل های امروزه به دلیل اپن بودن و داشتن جزیره و بیشتر نمایان شدن کابینت ها، انتخاب طرح و رنگ آن ها اهمیت ویژه ای یافته است. البته شما باید علاوه بر انتخاب نوع مدل، حتما به رنگ آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید. امروزه یکی از رنگ های جذاب و پرطرفدار رنگ سفید است که این رنگ خاصیت خنثی بودن دارد و می تواند با بقیه رنگ ها ترکیب شود و فضایی زیبا را ایجاد نماید. ترکیب شدن رنگ های سفید و طلایی در کابینت ها و سپس آشپزخانه شما ترکیب رنگی ایده آل و زیبا است. اغلب استفاده از ترکیب رنگ های طلایی و سفید در سبک کلاسیک فضای آشپزخانه ها است و جدا از این، رنگ طلایی رنگی اشرافی و بی نظیری است و هنگامی که با رنگ سفید ترکیب می شود فضای آشپزخانه شما را باکلاس و بی نظیر می سازد.

سبک کلاسیک با رنگ سفید و طلایی

رنگ های روشن به دلیل ویژگی هایی که دارد، محبوب افراد زیادی است و در دکوراسیون داخلی منازلشان استفاده می شود. رنگ سفید نیز به دلیل خنثی بودن به راحتی با تمامی رنگ ها ترکیب و هماهنگ می شود و البته زمانی که با رنگ طلایی تلفیق و ترکیب شود فضایی جذاب تر و باشکوه تر را ایجاد می نماید. امروزه کابینت ممبران سفید طلایی را به روزترین و جذاب ترین ترکیب رنگ در ایجاد سبک کلاسیک می دانند. این ترکیب زیبا به راحتی حس لوکس بودن و اشرافیت را القا می کند و همچنین ظرافت ها و محدودیت های خاص خود را دارد. به این نحو که نمی تواند با هر نوع رنگی ترکیب شود. ترکیب رنگ سفید و طلایی یکی از انواع بهترین ترکیب ها است و این رنگ طلایی است که به دلیل نداشتن تناسب نمی تواند با بقیه رنگ ها ترکیب شود.

کابینت با رنگ سفید

رنگ سفید برای انواع دکوراسیون ها و مدل های کابینت کاربرد دارد و می تواند برای همه آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده شود و فضایی زیبا و دلباز را ایجاد نماید. همچنین این رنگ به دلیل خنثی بودن می تواند با رنگ دلخواه شما ترکیب شود و مدلی زیبا طبق سلیقه خودتان ایجاد کند. برای مثال ترکیب رنگ سفید و طلایی، قرمز، نارنجی، آبی، سیاه و غیره که در فضای منزل و آشپزخانه تان تنوع و شادی می آورد. البته انتخاب هر رنگ برای ترکیب شدن با رنگ سفید، باید با دکور کل منزل نیز هماهنگی و هارمونی داشته باشد زیرا در غیر این صورت باعث ایجاد خستگی در روحیه بیننده می شود. رنگ سفید در ترکیب شدن با رنگ های دیگر در ایجاد دکوراسیون های مختلف، متفاوت است، بنابراین برای انتخاب رنگ ترکیبی حتما باید حواستان به این قضیه باشد.

کابینت ممبران سفید و طلایی

در ترکیب سفید و طلایی کابینت های ممبران، رنگ اصلی اسکلت آن سفید است و برای تزﺋین نمودن و متنوع کردن آن از رنگ طلایی استفاده می کنند. استفاده از مقدار رنگ طلایی در تزﺋین کردن فضای شما نیز کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. این رنگ طلایی در کابینت های ممبران می تواند در سرستون ها، تاج ها، زهوار های هود و شیرآلات به کار برود و زیبایی جذابی را بسازد. در ترکیب رنگ طلایی و سفید اگر سلیقه شما رنگ طلایی بیشتری را می پسندد می توانید از این رنگ در دستگیره ها، روشنایی ها، برخی وسیله ها و حتی سایر جاهایی که مورد پسند و سلیقه شما است، استفاده نمایید.

جدیدترین سبک کلاسیک، کابینت ممبران سفید طلایی

به روزترین سبک کلاسیک همان کابینت ممبران سفید طلایی است. رنگ طلایی نیز حس لوکس بودن و اشرافیت را به بیننده القا می کند اما دارای محدودیت ها و ظرافت های ویژه خود است که نمی شود آن را با هر رنگی ترکیب کرد. رنگ طلایی به دلیل عدم داشتن تناسب نمی تواند با همه رنگ ها ترکیب و تلفیق شود اما با رنگ خنثی و زیبای سفید ترکیب جذاب و فوق العاده ای را ایجاد می کند. رنگ های روشن بسیار مورد توجه افراد مختلف برای ایجاد دیزاین منزلشان است. رنگ سفید نیز در این میان محبوبیت و کارایی خاصی دارد. اگر در رنگ مبلمان و سایر وسایل چوبی منزل شما رنگ طلایی وجود دارد، پس بهترین انتخاب شما برای آشپزخانه کابینت ممبران سفید طلایی است. ترکیب رنگ های سفید و طلایی در کابینت های ممبران، بهترین انتخاب جوانان امروزی است که بقیه دکوراسیون، وسایل و همچنین رنگ کاغذ دیواری ها را با آن ها هماهنگ می کنند.