کاغذ دیواری مشکی

کاغذ دیواری مشکی

رنگ مشکی جزو رنگ های پرطرفداری است که تقریبا با رنگ های بسیاری به راحتی ست میشود. رنگ مشکی را میتوان در دسته ی رنگهای کلاسیک در نظر گرفت. کاغذ دیواری هایی که امروزه تولید و اجرا میشود تنوع و طراحی های گوناگون و متنوعی دارد و این طراحی و تنوع در کاغذ دیواری مشکی بسیار دیدنی و جذاب است. مثلا استفاده از طرحهای طلایی رنگ در این تم رنگ کاغذ دیواری نمای بسیار زیبا و جذابی را به وجود می آورد. همانطور که گفته شد؛ رنگ مشکی قابل تلفیق با انواع رنگهاست و این بستگی به سلیقه و دلخواه مشتری است.

کاغذ دیواری سفید مشکی

کاغذ دیواری سفید  مشکی در سبکهای دکوراسیون داخلی به سبک مدرن کابرد زیادی دارد. این دو رنگ متضاد هم به دلیل کننتراستی که ایجاد می کنند جزو تم های پرطرفدار هستند. بسته به طرحی که این کاغذ دیواری ها ایجاد می کنند می توانند برای محیط های داخلی منزل مثل پذیرایی و اتاق خواب کاربرد داشته باشند. طرح های راه راه برای راه روها و یا طرح های شطرنجی و نقوش دیگر برای مکانهای اداری در تم رنگ کاغذ دیواری  استفاده می شوند.

کاغذ دیواری مشکی طلایی

کاغذ دیواری با رنگ مشکی طلایی یکی دیگر دیگز از ترکیبات کاغذ دیواری مشکی محسوب می شود.این ترکیب از بهترین رنگ های فاخر برای کاغذ دیواری و مناسب برای انواع فضاهای کلاسیک همچون سالن پذیرایی و… محسوب می شود.در کنار این تم رنگ بهتر است باقی وسایل را با رنگ های ختثی هم مانند کرم ،سفید،شیری تکمیل نمایید تا هم بتوانید در نوردهی فضاها که ممکن است این تم از کاغذ دیواری کمی از آن بکاهد کمک کنید و هم سبب بزرگتر جلوه نموندن فضا شوید.

Call Now Button