کابینت آشپزخانه کرج

گروه دکوراسیون داخلی آرین آرایه بعد از موفقیت های سریع در عرصه دکوراسیون داخلی و ایجاد شهر کاغذ دیواری، اقدام به اعطای نمایندگی دکوراسیون داخلی به شهرهای مختلف نمود.

اولین نمایندگی دکوراسیون داخلی آرین آرایه برای کابینت کرج افتتاح گردید. عزیزان خوب کرجی می توانند برای سفارش کار طراحی دکوراسیون داخلی و کارهای چوبی از جمله کابینت به این نمایندگی مراجعه نمایند.

مردم کرج از جمله مردمان بسیار به روز در کشور میباشند که همیشه در استفاده از بهترین طرح ها و مدلهای برای زندگی خود پیشتاز بوده اند.

از اینکه مجموعه آرین آرایه را به عنوان خدمتگذار انتخاب نموده اید متشکریم.

بعد از موفقیت بسیار در زمینه کاغذ دیواری، از این پس شما میتوانید کلیه امور دکوراسیون داخلی خود را در شهر کرج به مجموعه ما بسپارید.


اجرای کابینت آشپزخانه در کرج

انتخاب محصول با جزییات خاص خود اولین گام و گام مهم و اساسی بعدی مساله اجرای کابینت آشپزخانه است‌.
در فرایند اجرای کابینت آنچه که اهمیت دارد آن است که کار مربوطه توسط یک فرد مجرب و حرفه ای در نهایت دقت و ظرافت انجام شود چرا که کوچکترین بی دقتی در نصب تجهیزات جهت نگهداری میتواند خسارات بزرگی را ایجاد کند.
در اولین مرحله نصب نصابان و کابینت سازها، برای نصب کابینت ها و نگهدارنده های آن ها علامت گذاری های صحیح و با دقت را انجام میدهند.
مرحله دوم نصب تجهیزات جهت نگهداری و بعد نوبت به آن میرسد که کابینت ها بر روی تجهیزات به صورت صحیح پیچ شوند. نهایتا با نصب درب کابینت ها این مراحل به اتمام میرسد.
ترتیب نصب معمولا به این شکل است که ابتدا کابینت های زمینی و بعد کابینت های بالایی نصب میشوند. استحکام در اجرا به خصوص در کابینت های بالایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بر روی زمین قرار ندارند و وزن بسیار زیادی را متحمل میشوند.
از آنجایی که امروزه وسایلی چون ظرفشویی و به خصوص لباسشویی جزیی از المان های ضروری آشپزخانه ها در نظر گرفته میشوند پیشنهاد میکنیم از قبل و در زمان طراحی کابینت ها حتما جایگاه ویژه ای برای این دو وسیله در نظر بگیرید.

انواع کارهای کابینت کرج اجرا شده در شهر کرج را در این صفحه می توانید مشاهده کنید. عکسهای قبل و بعد از اجرای کابینت آشپزخانه در کرج را مشاهده فرمایید.

اجرای کابینت آشپزخانه کرج

اجرای کابینت آشپزخانه کرج

اجرای کابینت آشپزخانه کرج


کابینت هایگلاس کرج

کابینت های هایگلاس تولید شده از ام دی اف با روکش های براق هستند.
این نوع از کابینت ها به سبب طراحی ویژه ای که دارند مناسب برای سبک های مدرن هستند. اغلب افراد طرح های شلوغ این نوع کابینت را در کنار طرح ساده آن با رنگبندی متضاد استفاده میکنند که میتواند موجب جلوه گری بیشتر فضا شود. از طرفی طراحی خاص کابینت ها به سبب براقیتی که دارند به نحوی خود منبع نور تلقی میشوند‌. کابینت های هایگلاس در کنار تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند به سبب داشتن قیمتی مناسب این روزها یکی از گزینه های اصلی برای انتخاب این محصول به شمار میایند. از طرفی این کابینت ها به سبب داشتن روکش هایی براق و صاف سبب میشوند تا شستشوی این وسیله در محیط چربی چون آشپزخانه براحتی با یک دستمال مرطوب صورت گیرد.

کابینت هایگلاس آشپزخانه کرج

کابینت هایگلاس آشپزخانه کرج

کابینت هایگلاس آشپزخانه کرج


بورس کابینت کرج کجاست

گروه دکوراسیون داخلی آرین آرایه به عنوان بورس دکوراسیون داخلی در شهرهای مختلف از جمله کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

انواع کابینت در سبکهای مختلف، ممبران، هایگلاس، مدرن و کلاسیک و … در این مجموعه بصورت سفارشی پذیرفته میشود.


کابینت ممبران کرج

کابینت های ممبران تولید شده از چوب طبیعی، ام دی اف با روکش ممبران است. این نوع از کابینت به سبب حکاکی که روی ستون ها و… دارد بیشتر مورد انتخاب برای فضاهایی با سبک کلاسیک هستند. البته این چنین کابینت هایی زمانی که در طرح های ساده و بدون حکاکی در ستون ها و سر ستون ها اجرا میشوند میتوانند براحتی برای آشپزخانه هایی با سبک مدرن نیز بکار روند.
از جمله مزایایی این کابینت ها میتوان به پوشش دهی برای تمامی سبک ها، مرقون به صرفه بودن به نسبت رقیب خود یعنی کابینت های تمام چوب برای استفاده در فضاهای کلاسیک، تنوع در طرح و رنگ، لکه زدایی سریع و راحت و… اشاره داشت.

کابینت ممبران کرج

کابینت ممبران کرج

کابینت ممبران کرج


کابینت چوب کرج

کابینت چوبی، تهیه شده از چوب طبیعی چون بلوط، گردو و… است که دارای دوام و استحکام بسیار بالایی میباشد و به نسبت دیگر محصولات از مقاومت بالایی برخوردار است.
از جمله مزایای این محصولات میتوان به استحکام و مقاومت بالا، طرح های متنوع، زیبایی و ظاهر مناسب را بر شمرد.
برای عنوان نمودن معایب آن میتوان به هزینه بالای این محصول اشاره داشت.
چنین کابینت هایی که جز محصولات لوکس به حساب میایند مناسب برای فضاهای کلاسیک هستند و جلوه ای با شکوه به فضای آشپزخانه شما میبخشند.

کابینت چوب کرج

کابینت چوب کرج

کابینت چوب کرج

کابینت چوب کرج

کابینت چوب کرج

کابینت چوب کرج


کابینت آشپزخانه ممبران کرج

کابینت های آشپزخانه ممبران از روکش های مات و براق چوبی تهیه شده و به نسبت کابینت های تمام چوب از لحاظ اقتصادی مرقون به صرفه تر واقع میشود و از طرفی به لحاظ تنوع در طرح و رنگ به نسبت این چنین کابینت هایی بروز تر هستند. پایه کابینت آشپزخانه ممبران برخلاف کابینت های تمام چوب که از چوب طبیعی است، از ام دی اف تهیه میشود.
تیم مجهز و حرفه ای آرین آرایه در کرج آماده هستند تا با ارائه زیباترین و باکیفیت ترین کابینت های ممبران فضایی لوکس با سبک کلاسیک برای آشپزخانه شما طراحی نمایند.

کابینت آشپزخانه ممبران کرج

کابینت آشپزخانه ممبران کرج

کابینت آشپزخانه ممبران کرج


کابینت مدرن کرج

از مهمترین مشخصه ها و ماندگاری این سبک از کابینت ها میتوان به سادگی آن ها اشاره داشت. این چنین محصولاتی با مد نظر قرار دادن این موضوع به نحوی طراحی و تولید میشوند که سطح آن ها در نهایت صاف و یکنواخت بودن‌ بدون دستگیره یا نهایتا با دستگیره مخفی عنصر اصلی سادگی را در تمام طرح ها لحاظ مینمایند. کابینت های مدرن در کرج در دو نوع مات و براق ارائه میشوند. از جمله کابینت های پر طرفدار برای سبک مدرن در این روزها میتوان به کابینت هایگلاس اشاره داشت.
یکی از المان های تاثیر گذار در این سبک از کابینت ها استفاده از نورپردازی های مناسب است که میتواند به تنهایی درخشش و جلوه گری این محصولات را بیش از بیش به رخ بکشد‌. این کابینت ها جدا از تنوع بسیار بالایی که در انواع تناژ رنگی دارند، که خوب این المان به نوبه خود مزیت بالایی به شمار میاید و از طرفی به نسبت کابینت های کلاسیک از قیمت های مناسب تری برخوردار هستند.

کابینت مدرن کرج

کابینت مدرن کرج

کابینت مدرن کرج


کابینت کلاسیک کرج

از مزایای قابل توجه این چنین کابینت هایی میتوان به جادار و عمق دار بودن فضا داخلی اشاره داشت که نقش مهمی در بهینه سازی فضای آشپزخانه دارد. از دیگر ویژگی های کابینت کلاسیک کرج میتوان به نوع طراحی آن اشاره داشت که در کنار کارایی به نحوی ارائه میشود که قابلیت تزیینی و زیباسازی خاصی را برای فضای اطراف شما مهیا سازد. استفاده از این نوع کابینت ها که با در نظر داشتن بستر اصلی محصول یعنی چوب طبیعی یاداور فضایی نوستالژیک و گرم است و بهتر است در محیط هایی با متراژ بالا مورد استفاده واقع شود.
نظافت کابینت های کلاسیک به سبب منبت کاری های صورت گرفته بر روی سطح و ستون ها به نسبت کابینت های مدرن قابلیت سخت تر صورت میگیرد.

کابینت کلاسیک کرج

کابینت کلاسیک کرج

کابینت کلاسیک کرج


کابینت سفید کرج

همان گونه که مطلع هستید از قابلیت های رنگ سفید میتوان به روشن کنندگی در کنار بزرگ تر و دلباز تر دیده شدن فضای اطراف اشاره داشت.
به خصوص در سبک های مدرن یکی از پر طرفدارترین تم رنگی، رنگ سفید است.
کابینت ها یکی از المان های تاثیر گذار در دیزاین به شمار میایند و معمولا این روزها که بیشتر طراحی ها بر مبنای سبک مدرن صورت میگیرد استفاده از کابینت های سفید به صورت تگ رنگ و ترکیبی چون سفید مشکی، سفید طوسی، سفید قهوه ای و… به صورت تیره و روشن یکی از اولین تم رنگی مد نظر مشتریان محسوب میشود.

کابینت سفید کرج

کابینت سفید کرج

کابینت سفید کرج


کابینت سازی کرج

کابینت سازی های کرج همچون مجموعه آرین آرایه ارائه دهنده انواع کابینت های مدرن و کلاسیک از هایگلاس، ام دی اف گرفته تا فلزی، ممبران و تمام چوب در طرح ها و رنگبندی های متنوع و در محیطی آرام و در کنار افرادی ماهر آماده خدمات رسانی به شما هم وطنان گرامی میباشد.
برای داشتن بهترین انتخاب مطابق با سلیقه و شرایط خود و محیط اطرافتان میتوانید با راهنمایی و کمک از متخصصین این مجموعه که افرادی متبحر در زمینه دکوراسیون داخلی هستند بهترین محصول را با سهولت برگزینید.

بخش کابینت سازی در کرج گروه دکوراسیون آرین آرایه همینک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. آرین آرایه با بیش از 15 نمایندگی در ایران بزرگترین سیستم فروشگاهی زنجیره ای در زمینه دکوراسیون داخلی در ایران بوده است.

ارتباط با مشاوران مجموعه:

آرین آرایه ارائه دهنده انواع کابینت کرج »» هاشمى رفسنجانى , ابتداى بلوار سرداران _ ۰۲۶۳۴۹۹۰۸۲۵


نمونه اجرا شده کابینت در کرج

نمونه اجرا شده کابینتها در کرج

نمونه اجرا شده کابینتها در کرج

نمونه اجرا شده کابینتها در کرج


کابینت ساز خوب در کرج

اگر به دنبال کابینت سازی خوب در کرج می گردید، آرین آرایه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

یک کابینت ساز خوب علاوه بر این که بایستی محصولی در نهایت کیفیت و زیبایی ارائه دهد، باید ایده دهنده مناسبی متناسب با شرایط آشپزخانه شما به لحاظ رنگ، جنس و…باشد و در نهایت محصولی با اندازه گیری دقیق و در کنار آن با در نظر داشتن نظریات شما و در جهت رضایتمندی شما مشتریان گرامی تولید نماید.
یکی از معتبرترین کابینت سازان در شهر کرج، نمایندگی ویژه مجموعه آرین آرایه میباشد، که با طراحان ماهر و کار بلد خود بهترین محصول را در زمان مشخص و به موقع به شما تحویل میدهند.


بررسی چند مدل کابینت کرج

چند مدل از کابینت کرج

چند مدل از کابینت ها در کرج

چند مدل از کابینت کرج

کابینت کرج به صورت قسطی

کابینت ممبران کرج

قیمت کابینت ممبران کرج

کارگاه کابینت سازی در کرج

کابینت کرج ارزان قیمت

محل فروش کابینت دسته دوم کرج