شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی زابل شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در زابل

مژده به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، شهر کاغذ دیواری به نزدیکی شما آمد. خرسندیم تا به اطلاع شما هموطنان فهیم استان سیستان و بلوچستان برسانیم شهر کاغذ دیواری در زابل افتتاح شد.

محصولات شهر کاغذ دیواری در زابل

  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی
  • کاغذ دیواری های رولی از برندهای معتبر روز دنیا
  • آینه های دکوراتیو
  • پارچه دیواری
  • پرده های شید و زبرا

با شهر کاغذ دیواری در زابل زیباترین فضا را با مناسب ترین قیمت رقم بزنید.

همکاری با شهر کاغذ دیواری در زابل

علاقه مندانی که دارای تخصص در زمینه دیزاین هستند می توانند جهت همکاری درخواست خود را با این مجموعه عظیم در میان بگذارند.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در زابل همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در زابل لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در زابل

اینستاگرلم شهر کاغذ دیواری در زابل

شماره تماس :

آدرس :

شهر کاغذ دیواری در زابل

همانطور که از نام کاغذ دیواری قابل برداشت است ، کاغذ دیواری یک نوع پوشش دیواری است که از کاغذ ساخته شده. کاغذ دیواریها صدها سال پیش توسط چینی ها اختراع شدند . کاغذ متریال اصلی این محصول است اما امروزه مواد تشکیل دهنده کاغذ دیواری ها ، فقط کاغذ ها نیستند . امروزه کاغذ دیواری ها در جنس های مختلف تولید میشوند و کیفیت بسیار بهتری نسبت به اولین کاغذ دیواری ها دارند . در گذشته با توجه به عمر کم کاغذ دیواری ها و البته قیمت بالایشان ، کاغذ دیواری خیلی گزینه ی مقرون به صرفه ای به نظر نمیرسید و از طرفی هر کسی توانایی خرید آن را نداشت. اما امروزه نه تنها انتخاب مقرون به صرفه ای محسوب میشود ، بلکه دوام بسیار بیشتری نسبت به سایر پوشاننده های دیوار مثل رنگ دارد. تنوع در کاغذ دیواری ها بی نهایت است و شما نمیتوانید تک تک آلبوم های کاغذ دیواری موجود در بازار را ببینید . بلکه شما باید با شناخت کامل از فضای مورد نظر و کسب اطلاعات در رابطه با طرح ها ، سبک ها ، اجناس و رنگ ها به فروشگاه کاغذ دیواری مراجعه کنید . در این صورت نه تنها در وقتتان صرفه جویی خواهید کرد ، بلکه یک خرید بی نقص و عالی خواهید داشت. در این مطلب سعی کرده ایم نکاتی را بگنجانیم که در هر فروشگاه کاغذ دیواری ، به شما نخواهند گفت . علاوه بر ذکر نکات مهم ، یک فروشگاه کاغذ دیواری با کیفیت و پر تنوع در زابل نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در زابل

شما نباید به محض تصمیم گرفتن برای نصب کاغذ دیواری شال و کلاه کنید و به نزدیک ترین فروشگاه کاغذ دیواری مراجعه کنید و اولین طرحی که در اولین آلبوم پسندیدید را بخرید. کاغذ دیواری کالای مصرفی نیست که هر روز قصد کنید آن را تغییر دهید و هزینه ی زیادی میطلبد پس بهتر است با چشم باز و بعد از تحقیق کامل کاغذ دیواری بخرید. ابتدا سبک جزئیات خانه را تشخیص دهید تا بتوانید سبک کاغذ دیواری را با فضا هماهنگ کنید . مثلا اگر فرش ایرانی و پرده های کلاسیک طلایی دارید و سقف خانه منقش به گچ بری های ظریف است احتمالا شما باید کاغذ دیواری کلاسیک تهیه کنید . اگر در خانه ی شما سادگی حاکم است و جزئیات خاصی در فضا دیده نمیشود ، احتمالا انتخاب مناسب برای خانه شما کاغذ دیواری های مدرن است . در قدم بعدی باید رنگ های به کار رفته در فضا را بشناسید تا بتوانید رنگ های مکمل آن ها را بیابید . به عنوان مثال اگر رنگ قالب در خانه ی شما طوسی است میتوانید از رنگ های صورتی ، سرخابی و زرد برای ترکیب استفاده کنید. بعد از کسب این اطلاعات فروشنده کاغذ دیواری میتواند بهتر شما را ، راهنمایی کند. حتی جنس کاغذ دیواری که انتخاب میکنید هم به شرایطتان بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال اگر فرزند کوچک دارید ، احتمال کثیف شدن و صدمه دیدن دیوارها بسیار زیاد خواهد بود ، پس بهتر است از کاغذ دیواری های قابل شستشو با پوشش وینیل استفاده کنید که از مقاومت بالایی هم برخوردار هستند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زابل ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که انتخابی متناسب با شرایطتان و مقرون به صرفه داشته باشید.

فروشگاه کاغذ دیواری در زابل

اینکه کاغذ دیواریتان را از کدام فروشگاه تهیه میکنید و نصب آن را به چه کسی میسپارید بسیار مهم است. کاغذ دیواری ها از لحاظ کیفیت درجه های مختلفی دارند و این که شما بخواهید کدامیک را خریداری کنید بستگی به بودجه و شرایطتان دارد. گاهی اوقات مشتریان خیلی به کیفیت کاغذ دیواری اهمیت نمیدهند و تنها به نما و زیبایی کاغذ دیواری توجه میکنند. به عنوان مثال اگر مستاجر هستید و به زیبایی خانه و دکوراسیونتان اهمیت میدهید و از طرفی نمیخواهید بودجه زیادی صرف کنید ، شاید کیفیت کاغذ دیواری خیلی برایتان اهمیت پیدا نکند. در هر صورت با هر شرایطی که دارید ، میتوانید بهترین خرید عمرتان را در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زابل تجربه کنید . فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زابل بیشترین تنوع ، بالاترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکند.

نصب کاغذ دیواری در زابل

نصب کاغذ دیواری معمولا از چند مرحله تشکیل میشود و هر مرحله دقت و تخصص میطلبد. در مرحله اول یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای باید دقیق تشخیص دهد که شما چند رول کاغذ دیواری احتیاج دارید. در صورت عدم تشخیص درست ، مشتری متحمل ضرر خواهد شد . در مرحله دوم نصاب کاغذ دیواری باید دیوارها را بررسی کند که رطوبت ، ناهمواری یا مشکلی در سطح دیوار وجود نداشته باشد. در صورت وجود هر مشکلی در سطح دیوار ، نباید سعی کنید که با کاغذ دیواری آن را بپوشانید ؛ بلکه باید سعی کنید مشکل را از منشا حل کنید. حتی اگر قصد تعویض کاغذ دیواری ها را دارید ، بعد از کندن کاغذ دیواری های قبلی نیاز به یه زیرسازی سطحی خواهید داشت تا چسب های خشک شده روی دیوار ، باعث نامرتب و ناهموار دیده شدن کاغذ دیواری های جدید نشود. یکی دیگر از نکات مهم در نصب ، رعایت نقشه ی کاغذ دیواری و ایجاد هماهنگی است . به عنوان مثال هنگام نصب کاغذ دیواری های گلدار ، اگر دقت لازم صورت نگیرد و طبق نقشه ی کاغذ دیواری نصب نشود ، نتیجه بسیار نامرتب و ناخوشایند خواهد بود. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زابل ، هیچ نگرانی بابت نتیجه کار نداشته باشید چون نصب کاغذ دیواری شما توسط زبده تربن و حرفه ای ترین نصاب های کاغذ دیواری صورت میگیرد.

بورس کاغذ دیواری در زابل

در فروشگاه شهر کاغذ دیواری زابل رضایت مشتریان ، حرف اول را میزند . این فروشگاه کیفیت و قیمت مناسب را با هم به شما عرضه میکند .در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زابل سعی داریم بهترین خدمات را به مشریان عزیز ارائه کنیم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری قطعا قابل اعتماد ترین و حرفه ای ترین فروشگاه کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری زابل است.

شماره تماس :

آدرس :

تأثیر اقلیم گرم بر معماری و طراحی داخلی در شهر زابل :

اقلیم در فرهنگ لغت ‌نامه دهخدا به معنی انحنا خمیدگی و به معنای قسمتی از زمین که انحنا و خمیدگی خاصی نسبت به خورشید دارد. پس انواع اقلیم نسبت به اینکه در چه انحنایی از خورشید واقع‌شده‌ اند دارای آب ‌و هوای ویژه ‌ای هستند در مناطق گرم و خشک مثل شهر زابل، این مناطق بر اساس گرمی هوا و وجود باد های گرم بایستی دارای معماری ویژه ‌ای می ‌بودند چرا که در گذشته وسایل گرمایش و سرمایشی پیشرفته‌ ای وجود نداشته بنابراین خانه‌هایی با گل و خاک در معماری گذشته استفاده می‌شد. خشت گرما را با تأخیر هفت الی نه ساعته انتقال می‌دهد؛ بنابراین در مناطق گرم، گرمای بیرون را در طول روز نگه‌ داشته و در طول شب که دمای هوا بسیار پایین می‌آید باعث گرمی مطبوع در طول شب می‌شود.

شهرستان زابل با مساحت 344 کیلومترمربع، مسافت شهرستان زابل تا تهران  1548 کیلومتر و ارتفاع از سطح دریا 480 متر هست. آب ‌و هوای شهر زابل بیابانی و گرم و خشک هست. حداکثر دما در این شهر بالای 45 درجه هست. در مناطق گرم و خشک وجود باد های گرم نقش اصلی در معماری و طراحی خانه‌ها و بافت مسکونی دارد. بادهای 120 روزه که حاصل توده‌ای گرمای غربی هست که در فصل تابستان به سمت شهر زابل می ‌وزند همچنین حداکثر بادها به‌شدت صد کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. کهن‌ ترین نام تاریخی استفاده ‌شده برای شهر زابل هیرمند هست. البته به سرزمین نیمروز نیز معروف است. معماری خانه‌ های قدیمی دستاوردی خاص برای خانه ‌های کویری ایجاد کرده تا محیطی مطلوب برای زیستن در شرایط خاص با بادهای بسیار گرم می‌باشند و در واقع این سبک معماری باعث شده است تا تمامی فضا های زیستی این مناطق از این شرایط جوی بد و بادهای آزاردهنده حفظ‌ شده‌اند.

معماری خانه و بافت شهری مناسب برای آرامش و آسایش هر انسان است. شرایط اقلیمی و آب هوایی، تأثیر مستقیمی بر ایجاد و تأمین حس آسایش در هر اقلیم آب و هوایی دارد. کنترل ورود و خروج سرما و گرما از فضای داخلی ساختمان‌ ها در فصول مختلف سال و در مناطق آب‌ و هوایی مختلف هنر یک معمار زبردست است.

عامل مهم دیگر در انتقال گرما و سرمای بیرون انتخاب رنگ‌ های مناسب با همان اقلیم آب ‌و هوایی است. امروزه دیگر مصالح خشتی به کار نمی ‌رود ولی استفاده از مصالحی به رنگ روشن در نمای بیرونی ساختمان ها در این مناطق، باعث می‌شود تا سطوحی صیقلی ‌تر و صاف ‌تر داشته باشند و نور خورشید را منعکس کنند. سطوح نمای خارجی نیز به رنگ روشن انتخاب می‌شوند تا حرارت ناشی از تابش آفتاب کمتر جذب دیوار شود. استفاده از رنگ ‌های روشن در طراحی داخلی نیز بی‌تأثیر نخواهد بود. کاغذ دیواری‌ هایی به رنگ روشن در شهر زابل از سایت شهر کاغذ دیواری زابل می‌توان انتخاب کرد تا این امر محقق شود. واضح است که رنگ‌ های گرم و روشن مناسب مناطق آب‌ و هوایی گرم هستند. چرا که نور خورشید از حرارت این رنگ ‌ها می‌کاهد. برای انتخاب رنگ‌ های مناسب بایستی از طبیعت الهام گرفت بنا به پوشش مناطق گرم و خشک، تم رنگ‌ های موجود در محیط این نوع اقلیم مناسب است.

آب نیز دارای ظرفیت گرمایی بسیار بالایی است؛ بنابراین معماران در گذشته از راه‌ حل ‌هایی برای آوردن آب به فضای داخلی خانه استفاده می‌کردند. تا به کمک آن بتوانند مقداری به تعدیل دمای هوا کمک کنند. وجود آب در فضای داخلی باعث خنک ‌تر شدن محیط می‌شود. همچنین در گذشته آب ‌انبار هایی که ساخته می‌شد به علت وجود آب مکان‌ هایی خنک بودند. امروزه با صنعتی شدن و آپارتمانی شدن زندگی ‌ها دیگر امکان استفاده از آب در فضای منزل ایده مناسبی به نظر نمی ‌رسد ولی در طراحی رستوران ‌ها و تالار ها می‌تواند کار آمد باشد. طراحی‌ های امروزی با استفاده از مصالح رنگ روشن و صیقلی در معماری بیرونی و استفاده از رنگ‌های روشن و پرده‌ ها و کاغذ دیواری مناسب می‌ تواند به این مهم دست یافت. بورس کاغذ دیواری زابل با سایتی با عنوان شهر کاغذ دیواری در زابل فعال در این شهر با انواع کاغذ دیواری و پرده‌ های پانچی کمک به انتخاب مناسب طراحی داخلی مناسب و زیبا خواهد بود. مغازه کاغذ دیواری زابل با ارائه نمونه‌ های مختلف در فروشگاه کاغذ دیواری زابل افتخار خدمت ‌رسانی به مردم شهر عزیز زابل را دارد.

عناصر مهمی در معماری زمان ‌های قدیم ساخت گنبد، بادگیر، سرداب، ایوان، حیاط مرکزی، سایبان و عناصری همانند این‌ ها دارای عملکرد قابل‌ توجهی در تعدیل هوای محیطی داشتند؛ و همچنین نیاز انسان را تا حد زیادی به سوخت ‌های سنتی کم می‌کردند. امروزه تغییر زندگی و تبدیل خانه ‌نشینی به آپارتمان نشینی باعث حذف بسیاری از این عناصر شده است. استفاده از سایبان جای خود را به استفاده از پرده‌ های مناسب داده؛ و دست طراحان داخلی را در طرح‌ ها خود بازکرده با مزین کردن دیوارها به کاغذ دیواری و پوشاندن پرده‌ های مناسب با طرح مورد نظر در زیبا سازی محیط اقدام کنند. استفاده از کاغذ دیواری می‌تواند به ‌عنوان عایق حرارتی گرمایی و سرمایی عمل کند انتخاب کاغذ دیواری با تنوع رنگی در شهر کاغذ دیواری در زابل تسهیل کار را موجب کرده است.

بافت شهری مناطق گرم و خشک:

فشرده و متراکم بودن بافت شهری موجب تعدیل آب‌ و هوا و موجب کاهش شرایط حاد محیط بیرون می‌شود. پلان ‌های به هم فشرده میزان تبادل حرارتی در تابستان و زمستان را به حداقل می‌رساندند و همچنین موجب به حداکثر رسیدن سایه و ایجاد خنکی در سازه‌ ها می‌گشتند. معابر عمومی نیز تا حد امکان با دیوار های بلند برای ممانعت از ورود اشعه آفتاب، پیچ ‌در پیچ و باریک ساخته می‌شدند. اکنون وجود مصالح ساختمانی متنوع با رنگ ‌های روشن و صیقلی برای بازتاباندن نور آفتاب و جذب نکردن گرما سبب شده مسائل سرمایشی کارآمدتر باشند. ولی هرقدر در ریزه کاری ‌های طراحی داخلی و خارجی دقت بیشتری شود نیل به هدف که دور کردن گرمای روز و سرمای شب در این مناطق است فراهم می‌آید. توجه به هر نکته ریز از اقلیم زندگی باعث دست‌ یابی به این مهم را فراهم می‌آورد؛ مثل توجه به انتخاب رنگ‌ های روشن در دکوراسیون داخلی اعم از انتخاب کاغذ دیواری پرده و اثاثیه منزل. طراحان هم به فکر زیبایی کار هم کارآمدی کار هستند. مژده به مردم عزیز زابل که شهر کاغذ دیواری در زابل از این‌پس با طرح ‌ها، جنس ‌ها، برند های گوناگون، تأمین‌ کننده نیاز های کاغذ دیواری مردم شریف این شهر هست.

کاغذ دیواری زابل اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب زابل

کاغذ دیواری اتاق خواب زابل

کاغذ دیواری اتاق خواب زابل