کاغذ دیواری آمل

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در آمل

مژده مژده

شهر کاغذ دیواری این بار برای دومین بار در خطه شمال ایران و در شهر آمل اقدام به تاسیس نمایندگی خود نمود.

خرسند هستیم که  میزبان شما هم وطنان خوب آملی هستیم .

شما هم وطنان گرامی میتوانید از این پس کاغذ دیواری در آمل را با مراجعه به شعبه شهر کاغذ دیواری در آمل بیابید.

کاغذ دیواری های سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در آمل

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در آمل شوید.

کاغذ دیواری در آمل

در راستای یکپارچه سازی صنعت دکوراسیون داخلی و جلوگیری از چند نرخی شدن و تخلف عده از دوستان شهر کاغذ دیواری در تمامی استانهای ایران اقدام به تاسیس نمایندگی نموده است

اینبار در شهر آمل در استان مازندران میزبان شما هستیم

شما می توانید با خیال راحت از استانداردهای خرید خدمات دکوراسیون داخلی با استانداردهای واحد مرکزی در تهران استفاده نمایید.

شماره تماس :

آدرس :


مزایای کاغذ دیواری

در این مطلب قصد داریم در رابطه با محصولی صحبت کنیم که قطعا همه ی شما با آن آشنایی دارید. این کالای ساختمانی معجزه میکند و خانه ی شما را از یک فضای بی روح ، نامرتب و دیوارهای پر از خط و خش راحت میکند. کاغذ دیواری که یک نوع پوشش دیواری بسیار قدیمی است ، از دیوارهایتان به خوبی محافظت میکند. کاغذ دیواری های اولیه بسیار ابتدایی و ساده بودند و چندان جنبه ی محافظتی نداشتند و بیشتر از منظر زیباسازی به آن ها نگاه میشد‌. اما امروز در تولید کاغذ دیواری ها متریالی مورد استفاده قرار میگیرد که آن ها را در برابر آسیب ها مقاوم میسازد. در حال حاضر به ساخت کاغذ دیواری ها تنها به عنوان یک هنر نگاه نمیشود و تولید کاغذ دیواری یک نوع صنعت به شمار میرود. حال اگر شما هم مدتیست میخواهید فکری به حال لکه ها و خط و خش های روی دیوار بکنید یا رنگ و رویی به خانه بیاورید ، از قدرت کاغذ دیواری ها غافل نشوید. در این مطلب یک فروشگاه کاغذ دیواری معتبر در آمل هم به شما معرفی خواهیم کرد تا پروسه ی خرید کاغذ دیواری را بدون کوچکترین عیب و نقصی طی کنید. پس حتما در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

فروشگاه کاغذ دیواری در آمل

چه فاکتورهایی را برای انتخاب یک فروشگاه کاغذ دیواری مورد بررسی قرار میدهید؟ همینکه طرح موردنظرتان را پیدا کنید کفایت میکند؟ یا اینکه عوامل دیگری هم مهم هستند؟ عواملی مانند برخورد خوب و صبورانه با مشتری ، فضای شیک و منظم ، ضمانت معتبر ، مدیریت حرفه ای ، نصب کاغذ دیواری توسط با تجربه ترین ها و… همه و همه عواملی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در آمل میتوانید مجموعه ای از تمام این عوامل را داشته باشید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در آمل

برای محاسبه ی رول های مورد نیاز ، حتما از یک نصاب کاغذ دیواری کمک بگیرید تا پسماند و ضایعات اضافه نماند یا اینکه کمتر از مقدار موردنیازتان کاغذ دیواری تهیه نکنید. اگر دیوارهایتان سالم هستند و تنها هدفتان از نصب کاغذ دیواری تغییر دکوراسیون است اما بودجه تان برای خرید کاغذ کل دیوارها کافی نیست ، میتوانید روی نقاط کانونی خانه تمرکز کنید. به عنوان مثال میتوانید با نصب کاغذ دیواری روی سقف ، فضای خاص و متفاوتی را داشته باشید. یا اینکه با نصب کاغذ دیواری روی دیوار پشت تلوزیون ، از توجه بیننده به آن قسمت استفاده کنید و نتیجه ای فوق العاده دریافت کنید. کاغذ دیواری ها گرم های مختلفی دارند و وزن آن ها عاملی موثر در قیمتشان است ، چرا که ضخامت کاغذ دیواری ها ارتباط مستقیمی با دوام و مقاومتشان دارد. کاغذ دیواری های پی وی سی که با لایه ای به نام وینیل پوشانده شده اند این امکان را به شما میدهند تا در صورت لکه شدن و کثیفی دیوارها ، بدون اینکه نگران خراب شدن کاغذ دیواری باشید ، آن ها را بشویید. کاغذ دیواری های قدیمی این قابلیت را نداشتند و در نتیجه نصب کاغذ دیواری خیلی مقرون به صرفه نبود. اما امروز که کاغذ دیواری ها حتی عمرشان بیشتر از سایر دیوارپوش هاست ، شما هیچ بهانه ای برای نخریدنشان ندارید. اگر بخواهیم کاغذ دیواری ها را در دو دسته ی طرحدار و ساده دسته بندی کنیم ، کاغذ دیواری های طرحدار بیشتر مناسب محیط های بزرگ هستند ؛ اما اگر خیلی عاشق طرح ها هستید میتوانید کاغذ دیواری طرحدار را با یک کاغذ دیواری ساده در همان طیف رنگی ترکیب کنید. کاغذ دیواری های ساده صدفی میتوانند نور را بازتاب دهند و یک حالت طبیعی و جذاب را در عین سادگی پدید آورند. کاغذ دیواری های طرحدار سه بعدی که در دسته بندی های مختلف قرار میگیرند ، جزو جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند که در دو نوع به چاپ میرسند. نوع اول به شکلیست که بیننده فضا را بزرگتر تصور میکند. در واقع سایه سازی در آن ها به شکلیست که فضا بزرگتر به نظر برسد. نوع دوم هم در بیننده این تصور را ایجاد میکنند که جزئیات موجود در کاغذ دیواری واقعی هستند. به عنوان مثال یک طرح کاغذ دیواری سه بعدی از آسمان ، دقیقا توهم نگاه کردن به آسمان را در شما به وجود می آورد.

اهمیت دیوارها در دکوراسیون

فرض کنید بهترین اسباب و اثاثیه را در اختیار دارید . اما دیوارهای فضای مورد نظرتان رنگ و رو رفته و کدر است. در چنین فضایی لوکس ترین و درجه یک ترین اسباب و اثاثیه را هم بچینید نتیجه ای نخواهید گرفت! اساسی ترین و بنیانی ترین قسمت در دکوراسیون دیوارها هستند که باید ابتدا به آن ها سر و سامانی داد. کاغذ دیواری ها برای قسمت های مختلف خانه کاربرد دارند. شما میتوانید به وسیله کاغذ دیواری جو محیط را تغییر دهید‌ . به عنوان مثال به وسیله کاغذ دیواری های گلدار میتوان فضا را کمی از حالت رسمی خارج کرد و کمی به آن صمیمیت افزود. یا اینکه به وسیله کاغذ دیواری های لوکس کلاسیک ، فضای فاخرتر و لاکچری تری ساخت. اگر اتاق خوابی بی روح دارید و صبح ها بعد از بیدار شدن و دیدن فضای اتاق از شروع روز دلسرد میشوید ، میتوانید با نصب یک کاغذ دیواری شاد و زیبا حال و هوای اتاق را تغییر دهید. اگر حس میکنید فضای پذیرایی شور و حال و صمیمیت کافی برای میزبانی از میهمانانتان را ندارد میتوانید با نصب کاغذ دیواری های سه بعدی مخصوص پذیرایی فضای صمیمانه ای ایجاد کنید. در کل مطمئن باشید که کاغذ دیواری ها میتوانند معجزه کنند و محیط را صدوهشتاد درجه تغییر دهند.

بورس کاغذ دیواری در آمل

جدیدترین اجناس داخلی و خارجی ابتدا در شهر کاغذ دیواری موجود میشوند چرا که این فروشگاه کاغذ دیواری اصلی ترین نمایندگی در بورس کاغذ دیواری آمل میباشد. ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری آمل میتوانیم کیفیت و قیمت مناسب را با هم برای شما برآورده کنیم. پس به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در آمل اطمینان کنید تا با تجربه ای که سال ها در این حرفه کسب کرده ایم رضایت تام شما را جلب کنیم.

 

خانم موسویان نمایندگی شهر کاغذ دیواری در آمل

نماینده شهر کاغذ دیواری در آمل

کاغذ دیواری آمل اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب آمل

کاغذ دیواری اتاق خواب آمل

کاغذ دیواری اتاق خواب آمل