شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی اهواز شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @ahvazorder


کاغذ دیواری در اهواز
شهر کاغذ دیواری در راستای اعتماد سازی و یکسان سازی خدمات خود اقدام به تاسیس نمایندگی در مراکز استانها نموده است. بنابراین همطونان عزیز می توانند بسیاری از محصولات دکوری از جمله کاغذ دیواری، پارکت، لمینت و … را به قیمت سراسری کشور تهیه کرده و نگران تخلفات در این زمینه نباشند.
شهر کاغذ دیواری اهواز از جمله شعب فعال شهر کاغذ دیواری در استان خوزستان می باشد که دارای استانداردهای تعیین شده توسط شعبه مرکزی می باشد.


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در اهواز

اهمیت زیبایی دکوراسیون و فضای خانه یا محیط کار بر کسی پوشیده نیست. اما این امر ، تنها در صورت انتخاب های اصولی و صحیح محقق خواهد شد. حال اگر سودای تغییر دکوراسیون در سر دارید اما نمیدانید از کجا شروع کنید ، این مطلب را تا انتها بخوانید.نام فروشگاه شهر کاغذ دیواری احتمالا به گوشتان آشنا باشد! همه ی ما برای هر چیزی به دنبال با تجربه ترین و معتمدترین فروشنده هستیم و در زمینه ی کاغذ دیواری ، شهر کاغذ دیواری همان فروشنده ی با تجربه و معتمد است که شما میتوانید با چشم بسته به این فروشگاه اعتماد کنید. اگر بخواهیم یک به یک ویژگی های مثبت این فروشگاه را برشماریم ، تعداد انگشتان دست کفایت نخواهد کرد! این فروشگاه کاغذ دیواری در اهواز ، خرید بی عیب و نقصی برای شما تضمین میکند و فضایی شگفت انگیز رقم میزند. البته در این مطلب تنها قصد نداریم به صحبت از وجنات و سکنات فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اهواز بپردازیم ؛ بلکه قصد داریم نکات مهمی درباره خرید کاغذ دیواری ،نصب آن و البته مراقبت های بعد از خرید آن ذکر کنیم تا شما همیشه از اینکه کاغذ دیواری را برای دیوارهایتان انتخاب کردید رضایتمند و خشنود باشید .

قیمت کاغذ دیواری در اهواز

گران بودن یا ارزان بودن یک کاغذ دیواری تنها به ایرانی یا خارجی بودن آن برنمیگردد. کاغذ دیواری ها از لحاظ جنس کاغذ ، چسب پذیری کاغذ ، ضخامت ، وزن، قابل شستشو بودن ، قابلیت کنده شدن و استفاده ی دوباره و نانو بودن بررسی و قیمت گذاری میشوند. البته طراحی کاغذ دیواری و کشور تولید کننده آن هم در قیمت بی تاثیر نیست. حال باید دید که کدام یک از این ویژگی ها و قابلیت ها برای شما حیاتیست. به عنوان مثال اگر به تمیزی و نظافت دیوارها بسیار اهمیت میدهید ، حتما ویژگی قابل شستشو بودن را در راس قرار دهید. اگر میخواهید به مدت طولانی از کاغذ دیواریتان استفاده کنید ، حتما دوام و مقاومت بالا را در انتخابتان لحاظ کنید. هر کدام از این عوامل ممکن است قیمت کاغذ دیواریتان را افزایش دهند و شما باید ببینید کدامیک با توجه به متراژ مورد نیازتان برای شما اهمیت بیشتری دارد و اولویت بندی کنید تا انتخاب مقرون به صرفه ای داشته باشید. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری اهواز قیمت ها متنوع و متفاوت هستند و ما با هر بودجه ای که دارید ، میزبان شما خواهیم بود.

نصب کاغذ دیواری در اهواز

بعد از نصب کاغذ دیواری دقیقا برعکس رنگ ، شما از بوی بدی اذیت نمیشوید ، نیاز به اثاث کشی یا پوشاندن اسباب و اثاثیه نخواهید داشت. ،منتظر خشک شدن دیوارها نخواهید ماند و مواد شیمیایی هم شما را آزار نخواهند داد. علاوه بر تمامی این محاسن ، کاغذ دیواریتان با کوچکترین ضربه ای آسیب نخواهد دید. البته مراقبت های بعد از نصب هم به خودی خود موثر هستند. در شستشوی کاغذ دیواری ها افراط نکنید و از استفاده ی بیش از حد مواد شوینده خودداری کنید. بعد از نصب کاغذ دیواری هایی که در آن ها پلاستیک به کار رفته ، مراقب برخورد نکردن آن ها با حرارت و شعله ی آتش باشید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اهواز یک نصب سریع ، آسان و ارزان را برای شما تضمین میکند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در اهواز

اکثر ما عاشق نقاشی ها و طرح های مختلف هستیم . اما پیاده کردن این طرح ها کاری دشوار است و تخصص میخواهد. جدا از سخت بودن آن ، بسیار زمان بر است و هزینه ی زیادی هم میطلبد . حالا که یک راه میانبر وجود دارد به نام کاغذ دیواری چرا از آن استفاده نکنید؟! در کاغذ دیواری تنوع طرح ها بی نهایت است و مراقب باشید که همین تنوع شما را در انتخاب به اشتباه نیندازد.کاغذ دیواری با طرح های مختلف ، خانه ی شما را از حالت بی روحی و سادگی خارج ، و فضا را به یک تابلوی نقاشی تبدیل  میکنند. البته باید طوری در فضای خانه هماهنگی ایجاد کنید که شلوغی یا سادگی بیش از حد ، چشم را نزند! به عنوان مثال اگر پرده هایی با گل های درشت دارید ، انتخاب کاغذ دیواری گل درشت را اصلا پیشنهاد نمیکنیم. در واقع ست کردن همیشه به کارتان نمی آید! شلوغی بیش از حد در محیط سرسام آور است و شما باید از این اتفاق جلوگیری کنید؛ پس کاغذ دیواری ساده تری انتخاب کنید که با رنگ پرده یا سایر قسمت ها همخوانی داشته باشد. کاغذ دیواری های براق و اکلیلی را برای دیوارهایی انتخاب کنید که در معرض تابش مستقیم نور قرار دارند زیرا در این صورت کاغذ دیواری های براق نور را بازتاب میدهند و کاغذ دیواری های اکلیلی جلوه شان صدچندان میشود‌. یک کارشناس کاغذ دیواری ، بعد از بررسی خانه ی شما بهتر خواهد توانست شما را راهنمایی کند. یک کارشناس کاغذ دیواری بعد از بررسی متراژ خانه به شما خواهد گفت که کاغذ دیواری رنگ تیره یا روشن انتخاب کنید یا اینکه کاغذ دیواری طرحدار انتخاب کنید یا ساده! اگر تصمیم به نصب کاغذ دیواری راه راه داشته باشید ، یک فرد با تجربه بعد از اندازه گیری طول و عرض دیوارها به شما خواهد گفت که کاغذ دیواری با خطوط افقی بهتر است یا عمودی. چنین فردی جهت های تابش نور را بررسی خواهد کرد و به شما خواهد گفت که در کدام قسمت کاغذ دیواری تیره ، روشن ، براق یا مات نصب کنید. قطعا تا اینجای مطلب ، متوجه اهمیت دانش و تجربه ی فروشنده ای که از او خرید میکنید شده اید. اطمینان داشته باشید که در فروشگاه شهر کاغذ دیواری اهواز ، شما توسط حرفه ای ترین ها و باتجربه ترین ها راهنمایی خواهید شد .

بورس کاغذ دیواری در اهواز

در فروشگاه شهر کاغذ دیواری اهواز ما به هر مشتری مانند اولین مشتری خود نگاه میکنیم . با اینکه سال ها از سابقه ی مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری میگذرد و امروز صدها شعبه از این مجموعه در سطح کشور تاسیس شده ، ما همچنان برای رضایت مشتریان خود از کوچکترین تلاشی دریغ نمیکنیم و در جهت حفظ این سابقه ی درخشان قدم برمیداریم. به فروشگاه شهر کاغذ دیواری به عنوان بهترین در بورس کاغذ دیواری اهواز اطمینان کنید.

نمونه کار اجرایی از در شهر کاغذ دیواری اهواز

نمونه کار نصب شده درشهرکاغذدیواری اهواز

نمونه کار نصب شده درشهرکاغذدیواری اهواز

نمونه کار نصب شده درشهرکاغذدیواری اهواز

نمونه کار نصب شده درشهرکاغذدیواری اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اهواز اتاق خواب

کاغذ دیواری اهواز اتاق خواب

کاغذ دیواری اهواز اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

نمایندگی شهر کاغذ دیواری در قزوین

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز

کاغذ دیواری اتاق خواب اهواز