شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در پیرانشهر

مردم شریف استان آذربایجان غربی، خرسندیم تا به عرضتان برسانیم دیگر نمایندگی ما در این استان و در شهرستان پیرانشهر رسما افتتاح شد.

شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر ارائه دهنده انواع محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت سعی در خدمات رسانی هر چه بهتر برای شما مردم شریف این استان را دارد.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری پیرانشهر

  • انواع کاغذ دیواری رولی از معتبرترین برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • پارکت و لمینت های با کیفیت
  • انواع پرده های شید، زبرا و هازان
  • آسمان مجازی های زیبا
  • آینه دکوراتیو های درخشان

نصاب کاغذ دیواری در پیرانشهر

 در فروشگاه شهر کاغذ دیواری پیرانشهر نه تنها هنگام خرید ، بلکه  هنگام نصب هم نواقص شناسایی میشوند تا نتیجه ای دلپذیر و فوق العاده حاصل گردد. اگر دیوارها شکستگی یا رطوبت داشته باشند در صورت پیاده سازی کاغذ دیواری بدون زیرسازی ، نتیجه رضایت بخش نخواهد بود و بعد از گذشت مدتی ، نیاز به ترمیم و تعویض احساس خواهد شد. اما پس از مراجعه به شهر کاغذ دیواری پیرانشهر نگران بروز از این دست مشکلات نباشید و با منصفانه ترین قیمت کاغذ دیواری خود را تهیه کرده و به حرفه ای ترین نصابان کاغذ دیواری بسپارید تا دقیقا همان نتیجه ی ایده آل و فوق العاده را تحویل بگیرید.

نصب کاغذ دیواری از جمله خدماتی است که مجموعه شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر به خوبی آن را پوشش داده، شما می توانید با نصابان حرفه ای این مجموعه، نصب محصول خود را در نهایت دقت و ظرافت انجام دهید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر

فضای هر خانه به یاد آورنده ی یک حس و حال و خاطره است و این که خانه ی ما چه حسی به بیننده القا کند به سلیقه ی خودمان بستگی دارد. اگر همیشه خواسته اید که یک نکته ی منحصر به فرد و متفاوت در خانه تان نظر دیگران را جلب کند مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید. کاغذ دیواری یا همان والپیپر اختراعیست که شاید بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد. اما در حقیقت تحول بزرگی در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی محسوب میشود. اولین کاغذ دیواری ها توسط ژاپنی ها مطرح شدند اما به قدری محبوب شدند که دست به دست چرخیده و به دست ما رسیدند‌. تا جایی که امروزه از فرمت اولیه خود فاصله گرفته و از یک کاغذ معمولی تبدیل به یک نوع پوشش دیواری مقاوم و بادوام شده اند.

 نکته ای که باید مورد توجه قرار داد این است که فروشگاه مورد نظر انواع مختلفی از کاغذ دیواری را موجود داشته باشد و شما را مطابق با آن ها راهنمایی کند و در نهایت شما به صرفه ترین و مناسبترین گزینه را برگزینید. شما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر اطلاعات صحیح و کاملی درباره محصولات از فروشندگان ما دریافت میکنید و جدیدترین و متنوع ترین کاتالوگ های ایرانی و خارجی را از نزدیک مشاهده مینمایید. توانایی مقایسه هنگام خرید باعث خواهد شد شما رضایت بیشتری از نتیجه خریدتان داشته باشید. شهر کاغذ دیواری یک مجموعه مورد اعتماد و با سابقه در حوزه طراحی دکوراسیون میباشد که همواره سعی کرده است در کنار بهترین و مرغوب ترین محصولات ، شایسته ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در پیرانشهر

 اگر شما بخواهید برای دیوارهایتان کاغذ دیواری تهیه کنید کدام فروشگاه را انتخاب میکنید؟ چه عواملی را برای انتخاب یک فروشگاه کاغذ دیواری مورد توجه قرار میدهید؟ صرفا نزدیک بودن آن مغازه کاغذ دیواری به خانه تان کفایت میکند یا حساسیت بیشتری به خرج میدهید؟ در ادامه ی این مطلب میخواهیم نکات مهم در رابطه با خرید کاغذ دیواری ، ویژگی های یک فروشگاه کاغذ دیواری درجه یک و همچنین یکی از بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری در پیرانشهر صحبت کنیم.همانطور که قبلا هم اشاره کردیم امروزه ساختار کاغذ دیواری ها بسیار پیشرفت کرده است. کاغذ دیواری های کاغذی معمولی با پوششی به نام وینیل تبدیل به یک نوع کاغذ دیواری مقاوم ، با دوام و قابل شستشو شده اند. پس اگر بهانه تان برای نخریدن کاغذ دیواری عمر کم است آن بهانه را کنار بگذارید و سری به فروشگاه های کاغذ دیواری بزنید تا با محصولات جدید آشنا شوید. با توجه به تنوعی که در دنیای کاغذ دیواری ها وجود دارد نمیتوان تنها یکی از آن ها را به عنوان بهترین نوع کاغذ دیواری انتخاب کرد. در واقع بهترین بودن برای هر مشتری تعریف متفاوتی دارد و باید دید از نظر شما مهمترین عامل در یک کاغذ دیواری با کیفیت چیست؟به عنوان مثال اگر بودجه تان محدود است باید دید مقرون به صرفه ترین انتخاب چیست؟ امروزه کاغذ دیواری های قابل شستشوی با کیفیت اما قیمت مناسبی در بازار موجود هستند که اتفاقا تنوع زیادی هم دارند. دسته ی دیگری از مشتریان به علت اینکه فرزند کوچک دارند به این توجه میکنند که کاغذ دیواری خریداری شده مواد شیمیایی نداشته باشد و به سلامت کودکشان آسیب نرساند؛ مانند کاغذ دیواری های گیاهی که الیاف طبیعی دارند و در نوع قابل شستشو هم تولید میشوند. عده ای دیگر از مشتریان صرفا لاکچری بودن یک کاغذ دیواری را دلیل بر مرغوب بودن آن میدانند و همیشه به دنبال گران قیمت ترین ها هستند‌. حال اگر شما هم قصد خرید و نصب کاغذ دیواری دارید باید دید مهم ترین معیارتان چیست؟!

خرید کاغذ دیواری در پیرانشهر

علاوه بر لذتبخش بودن پروسه خرید کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری پیرانشهر ، مراحل نصب کاغذ دیواری هم در این فروشگاه بسیار حرفه ای و تخصصی است. اگر به تازگی خانه یا محل کارتان حس و حال خوبی به شما القا نمیکند و همواره کمبود چیزی را در فضا احساس میکنید کافیست به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در پیرانشهر مراجعه کنید و با انتخاب یک کاغذ دیواری زیبا به کمک کادری حرفه ای حال و هوای آن را تغییر دهید. بسیاری از نواقص در دکوراسیون و طراحی داخلی تا حدودی قابل پوشش و تغییرند و تنها کاری که شما باید انجام دهید اصولی خرید کردن است. اگر دیوارهای کوتاه دارید این مشکل به وسیله کاغذ دیواری های با خطوط عمودی حل خواهد شد. اگر نور خانه تان کم است و دیوارهای کدر فضای خانه را خسته کننده تر جلوه میدهند با نصب یک کاغذ دیواری رنگ روشن صدفی میتوان تا حد زیادی این مشکل را حل کرد. اگر فضای پذیرایی کمی خسته کننده و تکراری شده و به یک تغییر کاملا منحصر به فرد و خاص در آن نقطه نیاز دارید کافیست با نصب یک کاغذ دیواری سه بعدی جذاب به کل فضا را تغییر دهید. اگر اتاق خوابی که باید محل آرامش شما باشد به دلیل وجود رنگ های نامناسب در دیوارها ، چنین حسی به شما القا نمیکند ، میتوانید با نصب کاغذ دیواری های طیف روشن از رنگ های سرد مانند آبی و سبز آن را تغییر دهید. در واقع تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کمک فروشندگان نواقص را شناسایی کنید و با نصب کاغذ دیواری سعی در رفع آن ها داشته باشید.

بورس کاغذ دیواری در پیرانشهر

 شعار ما در شهر کاغذ دیواری پیرانشهر همیشه ارائه بیشترین تنوع ، بهترین خدمات و حفظ حقوق مشتریان بوده است. پس با اعتماد به معتمدترین فروشگاه در بورس کاغذ دیواری پیرانشهر بهترین خرید را تجربه کنید.

کاغذ دیواری پیرانشهر اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب پیرانشهر

کاغذ دیواری اتاق خواب پیرانشهر

کاغذ دیواری اتاق خواب پیرانشهر