جناب آقای …

مدیریت شعبه کاشان

شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی کاشان شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در کاشان

خبر خوش برای اهالی استان اصفهان و به ویژه مردم شریف شهر کاشان می رساند شهر کاغذ دیواری در کاشان افتتاح شد.

دعوتنامه شهر کاغذ دیواری در کاشان 

ما اهالی مجموعه شهر کاغذ دیواری از شما مردم مهربان شهر کاشان دعوت می کنیم تا با مراجعه به شهر کاغذ دیواری در کاشان از منحصر به فرد ترین محصولات در زمینه دیزاین با مناسب ترین قیمت و با بالاترین سطح کیفیت زیباترین دکور را برای فضاهای مسکونی، تجاری و اداری خود رقم زنید.

محصولات شهر کاغذ دیواری در کاشان

  • کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها و کشورهای معتبر دنیا
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با متفاوت ترین طرح ها
  • آسمان های مجازی
  • پارکت و لمینت
  • پرده های شید و زبرا
  • آینه های دکوراتیو

برای مشاهده کاغذ دیواری سه بعدی در شهر کاغذ دیواری در کاشان لطفا کلیک نمایید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کاشان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کاشان

شماره تماس :

آدرس :

ضرورت استفاده از کاغذ دیواری

تا به حال شده به اطرافتان نگاه کنید و کمبود چیزی را احساس کنید؟! یک رنگ ! یک تغییر که به فضای خانه جان بدهد و حالتان را عوض کند؟! این تغییر میتواند نصب چند تابلو ، گذاشتن چند گلدان در گوشه های خانه و یا استفاده از چند مجسمه باشد. ولی این تغییرات جزئی هستند و چندان تغییری در حالتان ایجاد نخواهند کرد. شما به تغییری اساسی تر احتیاج دارید ؛ مثل نصب کاغذ دیواری. کاغذ دیواری میتواند به خانه ی شما شخصیت ببخشد و جو خانه ی شما را به کل تغییر دهد . کاغذ دیواری میتواند یک جنبه متفاوت و منحصر به فرد به خانه ی شما بدهد و همه خانه ی شما را با آن ویژگی ها به یاد بیاورند. پس اگر تصمیم به ایجاد یک تغییر اساسی گرفته اید نصب کاغذ دیواری میتواند ایده ی جذابی باشد. حال به این نکته میرسیم که کاغذ دیواریتان را از کجا تهیه کنید ؟! نصب کاغذ دیواری تصمیمی است که چندان جایی برای پشیمانی ندارد چون کندن و یا تغییر آن هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت. پس تمام دقت خود را به کار بگیرید و به هر فروشگاهی برای خرید و نصب کاغذ دیواری اعتماد نکنید . در این مطلب به شما یاد خواهیم داد که چگونه کاغذ دیواری تهیه کنید و به هیچ عنوان پشیمان نشوید . علاوه بر این نکات یک فروشگاه کاغذ دیواری حرفه ای و درجه یک در کاشان هم به شما معرفی خواهیم کرد تا دیگر هیچ نگرانی از بابت خرید کاغذ دیواری نداشته باشید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در کاشان

ابتدا فضای هدف خود را در ذهنتان ترسیم کنید.در رابطه با نور محیط ، متراژ آن ، طول دیوارها ، جزئیات خانه و کاربری فضا به یک شناخت کامل برسید . تشخیص میزان نوری که وارد فضا میشود ، شما را کمک خواهد کرد که بدانید چه رنگ کاغذ دیواری تهیه کنید تا نور خانه را تنظیم کند. به عنوان مثال اگر فضای مورد نظر تاریک است ، از انتخاب رنگ های تیره امتناع خواهید کرد. متراژ فضا هم یکی از نکاتی است که در انتخاب رنگ و طرح نقش دارد . به عنوان مثال اگر اتاق هدف فضایی کوچک است ، باید از طرح های شلوغ و رنگ های تیره دوری کنید چون کاغذ دیواری هایی با این ویژگی های فضای شما را کوچکتر نشان میدهند . کاغذ دیواری های با خط عمودی دیوارها را طویل تر و کاغذ دیواری های با خط افقی دیوارها را عریض تر نشان میدهند . از این جهت ما برای سقف های کوتاه دسته ی اول و برای متراژهای کم دسته ی دوم را پیشنهاد میکنیم. جزئیات خانه هم در انتخاب رنگ و سبک کاغذ دیواری شما دخیل هستند. رعایت هارمونی رنگ ها نکته بسیار مهمی است که باید رعایت شود. شما نباید لزوما رنگ کاغذ دیواری را با رنگ مبلمان و یا پرده ها و کفپوش ها ست کنید ؛ بلکه میتوانید به دنبال کاغذ دیواری باشید که در رنگ های مکمل سایر المان های موجود در فضا باشند. یقین داشته باشید که با رعایت تمام این نکات یک انتخاب بی نقص و فوق العاده خواهید داشت. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کاشان به طور مفصل به صحبت در رابطه با این نکات مهم خواهیم پرداخت تا شما بهترین خرید عمرتان را داشته باشید.

نصب کاغذ دیواری در کاشان

فرایند نصب کاغذ دیواری را ساده نگیرید و به هر کسی نسپارید. مرحله آخر ، یعنی نصب کاغذ دیواری تخصص و دقت زیادی میطلبد. یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای به درستی تعداد رول های موردنیاز شما را تشخیص خواهد داد تا شما متحمل ضرر نشوید. قبل از نصب تمام دیوارها بررسی خواهند شد تا اثری از تو رفتگی ، رطوبت و یا برآمدگی در سطح دیوار نباشد. در صورت وجود هر کدام از این مشکلات ، نصاب کاغذ دیواری باید قبل از قبل از نصب، آن ها را رفع کند و یک زیرسازی اصولی انجام دهد. در صورت عدم انجام زیرسازی ، نتیجه کار تمیز و مرتب نخواهد بود و کاغذ دیواری به طور زیبایی روی دیوار پیاده نخواهد شد. استفاده از چسب مناسب هم در نتیجه کار بسیار موثر است. در هر صورت مطمئن باشید که نصب کاغذ دیواری از اجرای سایر دیوارپوش ها مثل رنگ بسیار راحت تر و سریع تر انجام میشود در صورتیکه بعد از رنگ آمیزی دیوارها شما تا مدت ها از بوی بد رنگ در امام نخواهید بود. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کاشان صفر تا صد فرایند نصب را به خوبی به انجام میرساند و نتیجه کار فوق العاده خواهد بود.

فروشگاه کاغذ دیواری در کاشان

شما هرسال اقدام به خرید کاغذ دیواری نخواهید کرد. کاغذ دیواری برای یک مدت طولانی استفاده خواهد شد ؛ پس چه بهتر که کاغذ دیواری با کیفیت را از یک فروشگاه کاغذ دیواری با سابقه و با تجربه تهیه کنید. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری کاشان ما با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان ارائه میکنیم. تمامی اجناس اعم از کاغذ دیواری کاغذی ، کاغذ دیواری با پوشش وینیل ، کاغذ دیواری نان وون (بافته نشده) و کاغذ دیواری های پارچه ای و فلزی در فروشگاه شهر کاغذ دیواری کاشان موجود است. در این فروشگاه کاغذ دیواری جدیدترین و جذاب ترین آلبوم های اروپایی ، آمریکایی و چینی را خواهید یافت . در این فروشگاه کاغذ دیواری در کاشان تنوع به قدری بالاست که تمام مشتریان با هر بودجه ای میتوانند یک خرید با کیفیت داشته باشند. در این فروشگاه ما کیفیت و قیمت مناسب را با هم به شما ارائه خواهیم کرد.

بورس کاغذ دیواری در کاشان

قطعا هر تردید و سوالی که تا به الان در رابطه با نصب کاغذ دیواری برایتان مطرح شده بود رفع شد. در صورت وجود هر سوالی همکاران ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کاشان شما را راهنمایی خواهند کرد. بی شک فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کاشان ، بورس کاغذ دیواری در کاشان را در اختیار دارد و دلیل ادعای ما سال ها سابقه در این عرصه است.ما خریدی سرشار از حس رضایت به شما هدیه خواهیم کرد. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کاشان منتظرتان هستیم .

کاغذ دیواری در کاشان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب کاشان

کاغذ دیواری اتاق خواب کاشان

کاغذ دیواری اتاق خواب کاشان

کاغذ دیواری اتاق خواب کاشان

کاغذ دیواری اتاق خواب کاشان

کاغذ دیواری اتاق خواب کاشان