شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی ارومیه شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در ارومیه

در پی استقبال بی نظیر شا هم وطنان آذری زبان اینبار بر آن شدیم که با افتتاح دومین پل ارتباطی مجموعه و اینبار در شهر ارومیه با ایجاد بستری مناسب بهترین دیزاین را برای فضاهای شما به ارمغان آوریم.شما هم وطنان ساکن در شهر ارومیه می توانید با مراجعه به نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ارومیه و با انتخاب محصولات مورد دلخواه خود از این مجموعه زیباترین فضا را رقم بزنید.

محصولات نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ارومیه

انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها و کشورهای سازنده

اتواع کاغذ دیواری های سه بعدی با تمامی طرح ها

منتظر حضور سبزتان هستیم.

کاغذ دیواری های سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در ارومیه

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در ارومیه شوید.

شماره تماس :

آدرس :


ضرورت وجود کاغذ دیواری

قطعا همه ی ما به خانه ای زیبا نیاز داریم و ممکن است گاهی اوقات با دیدن عکس های خانه های زیبا و دکوراسیون های جذاب حسرت بخوریم و در نهایت سنگین بودن هزینه های تغییر دکوراسیون و کوچک بودن فضایمان را بهانه کنیم و قید انجام این کار را بزنیم و تصمیم به زندگی در یک فضای تکراری و دوست نداشتنی بگیریم ! اما شاید یک راه وجود داشته باشد که به کمک آن بتوانید تغییری چشمگیر در فضا ایجاد کنید و کوچک بودن فضایتان را به نحوی کمرنگ کنید. یک راه وجود دارد که برای هر بودجه ای به کار می آید و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تمام جوانب را قبل از انتخاب بسنجید. این راه آسان و گاهی اوقات ارزان ، نصب کاغذ دیواری است که شما میتوانید به وسیله آن در زمانی کوتاه ، حال و هوای خانه را عوض کنید . حال این سوال مطرح میشود کاغذ دیواری ها چطور باعث تغییر مثبت خواهند بود و منظور از سنجیدن تمام جوانب قبل از خرید کاغذ دیواری چیست؟! بازار رقابت میان تولیدکنندگان و طراحان کاغذ دیواری هر روز داغ تر میشود و همه به نحوی سعی در تولید محصولات جدید و خاص و البته جلب نظر مشتریان دارند. اما در نهایت برنده این رقابت کسی خواهد بود که بتواند دقیقا متناسب با نیاز هر مشتری ، کالایی را ارائه کند. به عنوان مثال بتواند کاغذ دیواری ارزان قیمت اما با کیفیت ، برای افرادی که بودجه کمی دارند تولید کند . یا اینکه یک نوع کاغذ دیواری کاملا ضد رطوبت و مقاوم برای خانه هایی تولید کند که در مناطق مرطوب قرار دارند. در ادامه برای داشتن خریدی بی عیب شما را راهنمایی میکنیم و یک فروشگاه کاغذ دیواری پر تنوع و معتمد به شما معرفی میکنیم . پس اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید ، مطالعه ی این مطلب مفید را از دست ندهید.

نصب کاغذ دیواری در ارومیه

اگر تصمیم به نصب کاغذ دیواری روی تمام دیوارها دارید ، بهتر است برای محاسبه متراژ و تعداد رول های مورد نیاز از یک شخص با تجربه کمک بگیرید و به طور تقریبی تخمین نزنید . در صورت وجود رطوبت روی دیوار ، آن را نادیده نگیرید و سعی نکنید با کاغذ دیواری آن را بپوشانید. بهتر است مشکل را از منشا حل کنید تا کاغذ دیواری روی یک دیوار سالم پیاده شود. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ارومیه، میتوانید حرفه ای ترین ها در این حوزه را بیابید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در ارومیه

هر خانه باید روایتگر یک قصه باشد. در واقع هر قسمت از خانه نمایانگر یک روح و جلوه است و این هنر شماست که بتوانید روحیات و هنر خود را در خانه نمایان ، و نظر بیننده را جلب کنید. هر کاغذ دیواری با جلوه ای متفاوت ، جنبه ی متفاوتی به خانه میبخشد. کاغذ دیواری های گلدار در کنجی از خانه ی شما ، میتوانند یک گوشه دنج و دوست داشتنی بسازند. کاغذ دیواری های سه بعدی طرح منظره و طبیعت ، میتوانند روح ماجراجو و طبیعت گرای شما را ارضا کنند. کاغذ دیواری های اسپرت ، روحیه ی شاد و پویای یک نوجوان را نمایان ، و حس انرژی را در او بیدار میکنند. کاغذ دیواری های رنگ روشن ، القا کننده ی حس زندگی ، سادگی و  شروعی دوباره هستند و تابیدن نور در یک صبح زیبا به دیوارهای سفید و صدفی شما ، جلوه ای بی نظیر خواهد داشت. به وسیله ی کاغذ دیواری های کلاسیک میتوانید یک روح تجمل گرا ، را به نمایش بگذارید و با پاشیدن رنگ طلایی به فضای خانه ، یک جنبه ی اشرافی به آن ببخشید. حتما فروشنده ی کاغذ دیواری را در رابطه با رنگ اجزای خانه و سبک چیدمان راهنمایی کنید تا گزینه هایی متناسب با رنگ و سبک مورد نظر پیش رویتان بگذارد . اگر فضایتان کوچک و کم نور است ، از کاغذ دیواری های طرح دار و تیره دوری کنید و از مشتری بخواهید طرح هایی متناسب با همین فضا پیشنهاد دهد ؛ که اغلب برای چنین فضاهایی ، طرح های روشن ، ساده و براق به کار میرود . پس به این نکته توجه کنید که کاغذ دیواری خود را با فضا هماهنگ کنید . احتمالا تا به الان به این نتیجه رسیده اید که کاغذ دیواری تنها دیوارهایتان را نمیپوشاند بلکه در بزرگ و کوچک شدن متراژ خانه هم موثر واقع میشود . البته تحقق تمام این تغییرات مثبت در شرایطی رخ خواهد داد که شما یک پروسه ی صحیح و اصولی از خرید تا نصب را رعایت کنید. در ادامه ی مطلب به شما خواهیم گفت که کدام فروشگاه کاغذ دیواری در ارومیه میتواند شما را در این پروسه به خوبی همراهی کند.

فروشگاه کاغذ دیواری در ارومیه

فضایی که در آن خریدتان را انجام میدهید بسیار مهم است . به هر حال شما میخواهید چند کاتالوگ با صدها طرح را ببینید و نیاز به فضایی آرام و منظم دارید. در صورتی که از یک فروشگاه کاغذ دیواری شلوغ و بی نظم خرید کنید ، به خوبی تمرکز نخواهید کرد و فقط به فکر انتخاب یک طرح و ترک هر چه سریع تر فروشگاه خواهید بود. از طرفی یک فروشگاه کاغذ دیواری که خود در زمینه ی دکوراسیون فعالیت میکند ، باید فضایی شیک و جذاب داشته باشد تا اعتماد مشتری را جلب کند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ارومیه ، دقیقا مجموعه ای از تمام این ویژگی های مثبت است. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ارومیه با فضایی شیک و شکیل ، پرسنلی کارآزموده و مشتری مدار ، اجناسی با کیفیت و جدید ، آماده است تا نهایت رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

بورس کاغذ دیواری در ارومیه

کیفیت یک فروشگاه کاغذ دیواری ، تنها به اجناس آن بر نمیگردد . در واقع یک فروشگاه کاغذ دیواری قابل اعتماد ، حاصل مجموعه ای از عواملیست که در نهایت منجر به رضایت مشتری میشود. فروشگاه شهر کاغذ دیواری سالهاست که در بورس کاغذ دیواری ارومیه فعالیت میکند‌ و امروز ما تمام واسطه ها را از میان برداشته ایم و شما میتوانید کاغذ دیواری زیبا و مرغوب خود را با مناسب ترین قیمت ، از فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ارومیه خریداری کنید. افتخار همراهیتان را به فروشگاه شهر کاغذ دیواری ارومیه هدیه کنید.

کاغذ دیواری ارومیه اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب ارومیه

کاغذ دیواری اتاق خواب ارومیه

کاغذ دیواری اتاق خواب ارومیه