شماره تماس :
آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی اردبیل شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در اردبیل

مفتخریم تا به عرضتان برسانیم سومین پل ارتباطی مجموعه برای آذری زبانان گرامی و در شهر اردبیل افتتاح شد.

شما هم وطنان گرامی در استان اردبیل می توانید به راحتی با مراجعه به نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در اردبیل از کاغذ دیواری های رولی و پوستری سه بعدی این مجموعه بازدید و در صورت تمایل اقدام به سفارش نمایید.محصولات این مجموعه شامل بهترین متریال روز دنیا در بهترین سطح از تنوع و مناسب برای انواع اقشار است.

ساعات بازدید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

کانال تلگرام کاغذ دیواری در اردبیل

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در اردبیل شوید.

شماره تماس :

آدرس :

اهمیت استفاده از کاغذ دیواری

اگر به یاد داشته باشید در دوران مدرسه ، کتابهایمان را جلد میکردیم تا در طول سال تحصیلی سالم بمانند و آسیب نبینند. حال به نظر شما دیوارها نیاز به جلد کردن ندارند؟ فضایی که در آن روزتان را شب میکنید ، اتاقی که در آن درس میخوانید ، استراحت میکنید و کارهایتان را انجام میدهید ، اتاق پذیرایی که بعد از یک روز کاری سنگین همراه با خانواده دور هم جمع میشوید و از روزی که گذراندید حرف میزنید. قطعا همچین محیطی با اهمیت ترین فضای متعلق به هر شخص است. پس دیوارهای خانه تان را با کاغذ دیواری جلد کنید ! کاغذ دیواری ها نه تنها از دیوارهای خانه در برابر ضربه و آلودگی محافظت میکنند ، بلکه یک راه موثر و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون هستند. البته مقرون به صرفه بودن کاغذ دیواری بستگی به بودجه ، متراژ و توقعات شما دارد و ما در این مطلب نکاتی در رابطه با قیمت کاغذ دیواری ها و کاغذ دیواری مناسب برای هر فضا عرض خواهیم کرد که قطعا همه ی این نکات در پروسه ی خرید کاغذ دیواری شما موثر خواهد بود . تا انتهای این مطلب هرچیزی که برای خرید کاغذ دیواری نیاز دارید را فرا میگیرید. پنجاه درصد یک خرید موفق هم به فروشگاهی برمیگردد که از آن خرید میکنید که ما در این مطلب ، یکی از بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری در اردبیل را خواهید شناخت.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در اردبیل

اگر به خانه به عنوان یک نقشه نگاه کنیم که به یک راهنما نیاز دارد ، برای هر قسمت باید یک رنگ به خصوص در نظر بگیریم. معمولا اکثر مشتری ها میخواهند فضای پذیرایی را رسمی تر شکل بدهند . البته کاغذ دیواری این قسمت ، به نوع چیدمان پذیرایی برمیگردد. اغلب اینطور تصور میشود که انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی های کوچک اشتباه محض است ! ما این تصور را رد میکنیم چرا که نصب اصولی کاغذ دیواری نه تنها باعث کوچکتر دیده شدن فضا نمیشود ، بلکه اگر درست انتخاب کنید میتوانید تعادلی در فضا به وجود بیاورید و از تمرکز بیننده روی متراژ فضا بکاهید . در واقع بخشی از دانش طراحی دکوراسیون و انتخاب کاغذ دیواری به هنر سایه سازی و بازی با ابعاد میپردازد که به وسیله کاغذ دیواری ها امکان پذیر است . به عنوان مثال برای پذیرایی کوچک ، از انتخاب کاغذ دیواری عمودی پرهیز کنید ؛ چرا که فضا را کوچکتر نشان خواهد داد. اگر پذیرایی کوچک است میتوانید کاغذ دیواری های ساده و رنگ روشن به کار ببرید . یا اینکه از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید که به علت نوع چاپشان ، در ابعاد تغییر ایجاد میکنند و فضا را بزرگتر از ابعاد واقعی نشان میدهند. اما اگر در پذیرایی از لحاظ متراژ ، محدودیت ندارید ، ترکیب یک کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلوزیون و یک کاغذ دیواری ساده برای سایر قسمت ها فوق العاده خواهد شد. اتاق خواب ها محل استراحت هستند پس عاقلانه است که از به کار بردن کاغذ دیواری های شلوغ که ممکن است در ذهنتان تنش ایجاد کنند بپرهیزید. شاید با خود بگویید که اگر مجبور شویم کل خانه را کاغذ دیواری ساده بزنیم ، چرا از کاغذ دیواری استفاده کنیم ؟ میتوانیم با نقاشی دیوارها با یک رنگ ، همان نتیجه را داشته باشیم ! پاسخ این سوال این است که کاغذ دیواری ها میتوانند خیلی بهتر عیوب دیوار را بپوشانند و اگر نواقص دیوارها زیاد باشد ، به وسیله رنگ پوشانده نخواهد شد. حتی اگر دیوار سالم و بی عیبی هم داشته باشید ، کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش با دوام محافظتی عمل خواهد کرد. البته برخی از کاغذ دیواری های ساده به علت الیاف و رنگ خاصی که دارند ، به اتاق خوابتان جلوه ای خاص و جذاب میبخشند ؛ پس نگران این نباشید که در ازای هزینه ای که پرداخت میکنید ، شاهد تغییری نباشید.اگر اطلاعاتی که درباره انتخاب کاغذ دیواری در اختیارتان قرار گرفت کافی نبود میتوانید به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اردبیل مراجعه کنید و از اطلاعات تیم حرفه ای شهر کاغذ دیواری در اردبیل استفاده کنید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری اردبیل با سالها سابقه و تجربه در این حرفه یک راهنمای مورد اعتماد و درجه یک برای خرید کاغذ دیواری است.

فروشگاه کاغذ دیواری در اردبیل

چه ملاک هایی در انتخاب یک فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری دارید؟ قیمت مناسب؟ کیفیت بالا؟ ارائه به روز ترین و جدیدترین کاغذ دیواری ها؟ تنوع بالا؟ شیک بودن و شکیل بودن فضای فروشگاه؟ برخورد خوب پرسنل با مشتری ؟ مجموعه ای از همه ی این موارد ؟! خب اگر اینطور است باید بگوییم که در فروشگاه شهر کاغذ دیواری اردبیل تمامی این عوامل وجود دارد و اگر باور نمیکنید میتوانید در اولین فرصت به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اردبیل مراجعه کنید تا ادعایمان را ثابت کنیم. پرسنل فروشگاه شهر کاغذ دیواری اردبیل خدماتی مطابق با دانش روز طراحی دکوراسیون و محصولاتی از جدیدترین آلبوم های ایرانی ، اروپایی ، آمریکایی و چینی به مشتریان ارائه میکنند. ضمانت فروشگاه شهر کاغذ دیواری اردبیل ، سالها فعالیت در این حرفه است و شما متفاوت بودن این فروشگاه کاغذ دیواری با سایر گزینه ها را در برخورد اول حس خواهید کرد‌.

نصب کاغذ دیواری در اردبیل

نصب کاغذ دیواری را آسان نگیرید و به هرکسی برای نصب کاغذ دیواریتان اطمینان نکنید. حتی نصب کاغذ دیواری های خودچسب هم دقت و تجربه نیاز دارند. قطعا تا به حال با صحنه هایی از قبیل جمع شدن هوا زیر کاغذ دیواری و یا چروک چسبانده شدن کاغذ دیواری مواجه شده اید. اینها تنها دو مورد از نتایج کار یک نصاب غیر حرفه ای هستند . پس نصب کاغذ دیواری را به یک نصاب حرفه ای بسپارید و به خاطر صرفه جویی در هزینه ی نصب ، خودتان را متحمل ضرر نکنید.

بورس کاغذ دیواری در اردبیل

همیشه برای انجام هر کاری از قابل اعتماد ترین و عالم ترین شخص در آن زمینه مشورت میگیریم. اگر به دنبال یک فروشگاه کاغذ دیواری معتمد و با تجربه در اردبیل هستید ، ما کیفیت فروشگاه شهر کاغذ دیواری را تضمین میکنیم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری ، یک فروشگاه درجه یک در بورس کاغذ دیواری اردبیل محسوب میشود و شایسته همراهی شما در این مسیر است.

کاغذ دیواری اردبیل اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب اردبیل

کاغذ دیواری اتاق خواب اردبیل

کاغذ دیواری اتاق خواب اردبیل