جناب آقای …

مدیرت شعبه زاهدان

شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی زاهدان شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در زاهدان

به اطلاع مردم شریف شهر زاهدان می رسانیم نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در زاهدان افتتاح شد.

محصولات نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در زاهدان شامل انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها و کشورهای تولید کننده ،انواع کاغذ دیواری های سه بعدی از تمامی موضوعات و سبک ها و… می باشد.

شما هم وطنان غیور زاهدانی می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب با مراجعه به نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در زاهدان از محصولات با کیفیت این مجموعه به صورت حضوری بازدید نمایید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در زاهدان

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در زاهدان شوید.


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در زاهدان

اولین کسی که به این نتیجه رسید کاغذها را میتوان روی دیوار نصب کرد چه فکری در سر داشت؟ از تکراری بودن و ساده بودن دیوارها خسته شده بود یا هنرمندی بود که میخواست تمامی دیوارها را با کاغذ بپوشاند و روی آن ها نقاشی کند؟ این ایده از هر جا که آمده باشد ، به شدت دوست داشتنیست. کاغذ دیواری ها دنیا جذابی از طرح و رنگ هستند و میتوانند ساعت ها ما را در خود غرق کنند. وقتی وارد یک فروشگاه کاغذ دیواری میشوید ، با صدها کاتالوگ و هزاران طرح و رنگ مواجه میشوید ، تا حدی که اگر راهنمای مناسب نداشته باشید در انتخاب ناکام میمانید. شاید همین الان بعد از تماشای دیوارهای ساده و سفیدتان تصمیم به نصب کاغذ دیواری گرفته باشید‌ . شاید هم مدت هاست که نیاز به ایجاد یک تغییر اساسی دارید ، اما یک سری از مسائل باعث میشوند تردید کنید. در ادامه به یک مقایسه ی اساسی بین کاغذ دیواری و رنگ خواهیم پرداخت تا به کل شک و تردیدتان را برای نصب کاغذ دیواری از بین ببریم . اگر دلیل تردیدتان قیمت های سرسام آور است ، چند پیشنهاد مقرون به صرفه هم ارائه خواهیم کرد. البته اگر از تمام این مسائل بگذریم به فروشگاهی میرسیم که باید از آن کاغذ دیواریتان را تهیه کنید . که در این قسمت هم بیکار ننشسته ایم و در این مطلب ، یک فروشگاه کاغذ دیواری بی نظیر در زاهدان را با هم خواهیم شناخت.

نصب کاغذ دیواری در زاهدان

قبل از خرید کاغذ دیواری به این نکته توجه کنید که آیا دیوارهایتان آمادگی نصب کاغذ دیواری را دارند یا نه ؟! زخم ها و ناهمواری های روی سطح دیوار صحنه هایی هستند که همیشه ناخوشایند بوده اند. اگر این عیوب بسیار گسترده هستند سعی نکنید با نصب کاغذ دیواری رفعشان کنید. اما اگر سطحی هستند ، کاغذ دیواری ها میتوانند یک راه سریع و آسان برای حلشان باشند. کاغذ دیواری ها روی دیوارهای مختلف ، به طور متفاوت پیاده میشوند. به عنوان مثال دیوارهای گچی ، بهترین نوع دیوار برای نصب کاغذ دیواری محسوب میشوند. البته عوامل دیگری هم در نصب بی نقص کاغذ دیواری دخیل هستند. به عنوان مثال اگر دیواری از خانه ی شما به دلیل یک مشکل از لوله کشی آب ، رطوبت دارد ، نباید سعی کنید که با نصب کاغذ دیواری آن را حل کنید . کاغذ دیواری ها هر چقدر هم مقاوم و ضد رطوبت باشند ، در مقابل رطوبت زیاد کنده خواهند شد. اگر یکی از دلایل دیگری که به علت آن از نصب کاغذ دیواری صرف نظر میکنید ، کندن دشوار کاغذ دیواری و یا تعمیر آن است ، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. کاغذ دیواری ها معمولا به سه روش کنده میشوند. روش اول که بیشتر برای کاغذ دیواری های غیرقابل شستشو و معمولی تر به کار میرود ، اسپری آب است. روش دوم یک نوع ماده شیمیایی است که مخلوط آن با سرکه و آب روی دیوار اسپری میشود و کاغذ دیواری به مرور زمان از روی دیوار بلند میشود. روش سوم هم استفاده از دستگاه بخار است. دستگاه بخار برای چسب های قوی به کار میرود و عملکرد آن به شکلیست که دستگاه بخار ، چسب زیر کاغذ دیواری را به آرامی آب میکند و کاغذ دیواری به راحتی از روی دیوار کنده میشود. حال که به این نتیجه رسیدید نصب و کندن کاغذ دیواری چقدر راحت است برای نصب آن عجله کنید و تردید به دلتان راه ندهید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در زاهدان

هیچکس از تنوع و تغییر بدش نمی آید! اما همیشه قیمت های سرسام آور و هزینه های سنگین ما را از این تغییرات دور میکنند. گاهی اوقات هم فکر میکنیم خانه ی ما ظرفیت زیبا شدن را ندارد و در نتیجه بیخیال تغییر دکوراسیون میشویم. قبل از مطالعه ی این مطلب ، تمام این افکار را کنار بگذارید. قبل از نصب کاغذ دیواری ، ویژگی های اجناس مختلف را بشناسید. امروزه تنوع در جنس هم دیده میشود و حتی کاغذ دیواریهای گیاهی هم در بازار موجود هستند . ارزان ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار ، کاغذ دیواری های کاغذی هستند که البته کیفیتی از آن ها انتظار نداشته باشید. بافت خاص و جذابی در آن ها دیده نمیشود و تنها حسنشان همان قیمت ارزان است. نوع بعدی کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری های با روکش وینیل اند که کمی جان سخت تر از کاغذ دیواری های کاغذی هستند و اگر عمر کاغذ دیواری های کاغذی یک الی دو سال باشد ، عمر کاغذ دیواری های وینیل دار پنج تا شش سال است که ضخامت روکش وینیل روی آن ها این دوام را کاهش یا افزایش میدهد. در برخی از کاغذ دیواری ها ممکن است شاهد کدر شدن یا تغییر رنگ در برابر نور باشید و یکی از کاغذ دیواری هایی که چنین اشکالاتی ندارد ، کاغذ دیواری نانو است که به علت تکنولوژی به کار رفته در آن نه تنها تغییر رنگ نمیدهد ، بلکه قابل شستشو هم هست . کاغذ دیواری وینیل فابریک بک ، کاغذ دیواری است که تمام ویژگی های مثبت را داراست و مقاومت بالای آن از کینیل سخت و جامدی که رویش پیاده شده نشات میگیرد .در نتیجه قیمت بالاتری دارد .یک جایگزین ارزان برای کاغذ دیواری ، پوسترها هستند. پوسترها در ابعاد مختلف و حتی مطابق با طرح دلخواه شما چاپ میشوند و حالت برچسب دارند. البته در آن ها به دنبال کیفیت کاغذ دیواری های گران قیمت نگردید و در مراقبت از آن ها بسیار دقت کنید.

فروشگاه کاغذ دیواری در زاهدان

کارشناسان ما همانند یک نقاش چیره دست ، طرح و رنگ ها را به خانه ی شما می آورند. باعث افتخار ماست که شما هربار بعد از تماشای نقش و نگارهای دیوارهای خانه از ما یاد کنید . فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زاهدان خدماتی به شما ارائه خواهد داد که نظیر آن را در هیچ جا نبینید.

بورس کاغذ دیواری در زاهدان

همراه با شما از تمامی دشواری ها گذر کردیم و امروز بزرگترین مجموعه فروش کاغذ دیواری در کشور به شمار میرویم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زاهدان ، در بورس کاغذ دیواری زاهدان پیشتاز است و در جهت رفاه حال مشتریان ، بهترین خدمات و محصولات را ارائه میکند. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در زاهدان اطمینان کنید.

کاغذ دیواری زاهدان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب زاهدان

کاغذ دیواری اتاق خواب زاهدان

کاغذ دیواری اتاق خواب زاهدان