جزییات فروشگاه پرده در کرج

فروشگاه پرده در کرج، با عنوان شهر پرده شامل انواع پرده:

  • پرده زبرا
  • پرده شید
  • پرده هازان (چاپی)

با انواع جنس و کیفیتی خاصی که دارد در متنوع ترین طرح و رنگ مناسب برای انواع فضاهای اسپرت و مدرن است و در جهت دیزاین و دکوراسیون داخلی فضای اطراف شما مورد استفاده واقع میشود.

پرده یکی از المان های اساسی در دیزاین و بازسازی فضاهای اطراف همچون کاغذ دیواری محسوب میشود که میتوانید در مناسب ترین قیمت و تنوع از آن ها استفاده نمایید.

شهر پرده در کرج آماده میزبانی از شما هم وطنان گرامی است.

آدرس و شماره تماس : هاشمى رفسنجانى , ابتداى بلوار سرداران , ضلع جنوب شرقى پل پلیس , ساختمان پرشین (ساختمان فوقانى گوشتیران) پلاک١٠،طبقه ۴ , واحد ۱۸ _      ۰۲۶۳۴۹۹۰۸۲۵ – ۰۲۶۳۲۷۶۰۹۸۷

خرید پرده زبرا در کرج

این روزها در فضاهای اسپرت و مدرن یکی از انتخاب های اولویت دار برای پرده، پرده زبرا محسوب میشود. اینگونه پرده ها که از دو لایه موازی تشکیل شده اند نمایی از سایه و روشن را برای فضاهای شما به ارمغان میاورد. اینچنین پرده ها علاوه بر پوشش پنجره ها المانی در جهت تزیین فضاها محسوب میشود و به عنوان پرده تزیینی هم شناخته شده است. پرده های زبرا در فروشگاه پرده در کرج (شهر پرده) در طیف رنگی متنوع و طرح های متفاوت قابل ارائه به شما هم وطنان گرامی است تا بتوانید با آسودگی در فضایی مدرن هر گونه رنگ و طرحی که مد نظرتان است مطابق با سلیقه اتان انتخاب نمایید.