تاثیر کابینت سفید قهوه ای

کابینت ممبران یکی از انواع سبک های کلاسیک است که برای طراحی کابینت های آشپزخانه استفاده می شود. این نوع از کابینت ها طرح های حکاکی شده بر روی چوب MDF و یا چوب های دیگر ایجاد می کند. کابینت ها بیشتر در دو رنگ قهوه ای و سفید یا بصورت ترکیبی ساخته می شوند. کابینت  قهوه ای رنگی پر طرفدار و زیبا است. رنگ های تیره نشانه قدرت هستند و در دکوراسیون آشپزخانه شما حس جالبی را ایجاد میکنند. شاید در نگاه اول تصور کنید که استفاده از رنگ تیره فضای آشپزخانه را سنگین و دلگیر میکند. اما اینگونه فکر نکنید زیرا حکاکی های ایجاد شده بر این نوع از کابینت ها این مسئله را برطرف میکند. اگر شما برای فضای آشپزخانه ی کوچک خرید میکنید، پیشنهاد ما به شما سبکی ساده و شیک است مانند سبک مدرن و رنگی روشن مانند رنگ سفید که می تواند به بزرگتر به نظر رسیدن این فضای آشپزخانه کمک بزرگی بکند. همچنین کابینت قهوه ای سفید در آشپزخانه به بهتر به نظر رسیدن طرح ها و حکاکی ها نیز کمک بزرگی میکند.

کابینت قهوه ای رنگ

رنگ کابینت ها یکی از سخت ترین قسمت های خرید دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها می باشد چرا که باید با سبک کلاسیک یا مدرن دکوراسیون کلی منزل و فضای خانه مطابقت داشته باشد وگرنه در جو و احوالات منزل تاثیر خوبی نخواهد داشت حال کابینت ممبران قهوه ای با دارا بودن همه ی طیف ها از روشن تا تیره انتخاب بی نظیری است و از آنجا که به رنگ و طرح چوب است هم برای سبک مدرن و هم برای سبک کلاسیک مناسب است. این رنگ بهتر از هر رنگ دیگری طرح و نقش های کابینت ممبران را به نمایش می گذارد و در طرح کابینت ممبران بهترین انتخاب کابینت ممبران قهوه ای است رنگ روشن قهوی در آشپزخانه های کوچک و رنگ نسبتا تیره ی آن برای آشپزخانه های بزرگ جذابیت بیشتری دارد. همچنین رنگ تیره این رنگ رنگی نسبتا کابینت ممبران قهوه ای لوکس و مدرن به شمار می آید.

کابینت سفید رنگ

رنگ سفید برای کابینت های ممبران می تواند بر طبق سلیقه شما با رنگ های طلایی و یا دیگر رنگ ها ترکیب زیبایی ایجاد نمایند. رنگ سفید برای انواع کابینت ها و دکوراسیون جایگاه ویژه ای دارد. این رنگ برای استفاده در کابینت های ممبران بسیار پر کاربرد است و در آشپزخانه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب رنگ سفید و رنگ طلایی در فضای آشپزخانه شما می تواند به این صورت باشد که بدنه و اسکلت اصلی کابینت ها به رنگ سفید باشد و ابزار آلات به کار رفته بر روی آن ها، مانند دستگیره ها، شیرآلات و سایر تزﺋینات نیز به رنگ طلایی باشد. البته تمام این موارد و میزان استفاده از رنگ طلایی کاملا وابسته به سلیقه و نظر مشتری است و می تواند تغییر کند.

کابینت با رنگ تیره

یکی از رنگ های جذاب برای انتخاب رنگ کابینت ها رنگ های تیره است. البته زمانی استفاده از رنگ های تیره برای کابینت های آشپزخانه شما مناسب است که فضای آشپزخانه بزرگ باشد و همچنین نور کافی نیز به درون آن بتابد. رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای به دلیل بازتاب نور بسیار پایین، فضای آشپزخانه شما را کوچک و دلگیر جلوه می دهد. بنابراین حتما به این نکته توجه نمایید که رنگ های تیره برای کابینت ها، اصلا مناسب فضاهای کوچک نمی باشند. میزان نور دهی آشپزخانه شما، عامل موثری در زیبایی و ایجاد جذابیت در کابینت های سیاه رنگ شما دارد. بنابراین اگر طرفدار رنگ مشکی هستید و می خواهید حتما از آن در آشپزخانه خود استفاده نمایید، سیستم نوردهی قوی در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

تاریخچه کابینت ممبران

کابینت ممبران نسل جدیدی از کابینت های امروزی است و از متریال و مواد جدیدی ساخته و تولید می شود. سه مورد از مهمترین مزایای کابینت ممبران، شامل موارد زیر است:
قیمت فوق العاده ارزان این کابینت ها
شبیه بودن آن ها به کابینت های تمام چوب
متنوع بودن طرح و رنگ این نوع از کابینت ها
کابینت های ممبران از نظر تنوع رنگ و محصول بسیار متنوع هستند و برای افراد سخت پسند نیز بسیار محبوب می باشند. ترکیب رنگ و رنگبندی برای کابینت های شما نکته اساسی است زیرا اگر رنگ، طرح و مدل آن ها در دکوراسیون شما دارای هارمونی لازم نباشد، بد قواره و بد فرم به نظر بیننده می آیند و زیبایی و شیک بودن آن ها به چشم نمی خورد.

خصوصیات کابینت ممبران

کابینت ممبران ویژگی ها و خصوصیات قابل توجهی دارد و باعث این شده است که این مدل جایگاه خاصی در آشپزخانه داشته باشد. این نوع از کابینت ها مزایا و معایب ویژه خود را دارد، از جمله:
دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی می باشد و سلیقه های متنوعی از افراد را تحت پوشش قرار می دهد. کابینت های ممبران از جمله کابینت هایی است که بعد از استفاده شدن تجدید ناپذیر است و به محیط زیست آسیب می رساند. قیمت و هزینه ساخت و تولید این کابینت ها به صرفه است و از نظر اقتصادی مناسب می باشد. اگر طرح های کلاسیک زده شده بر کابینت ها پر کار تر و شلوغ تر باشد قیمت آن نیز گران تر می شود. رنگبندی این نوع از کابینت ها اگر در سبک مدرن باشد، تنوع زیادی دارد اما در سبک کلاسیک تنوع آن محدودتر می شود. کابینت ممبران ضد رطوبت و ضد آب است و دلیل آن این است که با روکش PVC وکیوم می شود، بنابراین از دوام بالایی برخوردار است.

قوانین رنگبندی کابینت ممبران

رنگبندی کابینت ممبران را باید بنا به دو مورد انتخاب نمایید. یکی از آن موارد سبک مدرن یا کلاسیک بودن کابینت ها است و دیگری به نوع روکش به کار رفته برای آن ها بستگی دارد و می تواند شاد و متنوع باشد. برای سبک مدل کلاسیک یا مدرن این کابینت ها از رنگ های ویژه ای استفاده می نمایند. به بیانی دیگر رنگ های شاد و پر انرژی برای سبک کابینت های کلاسیک استفاده نمی شود و این رنگ ها برای سبک مدرن بیشتر کارایی دارند. شما نیز اگر از طرفداران رنگ های سنگین و تیره نیستید پس باید سبک زیبای مدرن را برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب نمایید و با رنگ های تیره آشپزخانه سبک مدرن خود را بیافرینید.