جزییاتی از نمایندگی های کفپوش

شهر پارکت، یکی از زیر مجموعه های عظیم هلدینگ آرین آرایه و ارائه دهنده برند شهر کاغذ دیواری است که با فروش انواع پارکت و لمینت در انواع برندها و رنگبندی های متفاوت برای پوشش دهی ‌تمامی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری سعی بر آن دارد تا خدمات مناسب دیگری را در زمینه دکوراسیون داخلی برای شما به ارمغان آورد.
تنوع بی نظیری از محصولات در این مجموعه این امکان را مهیا داشته تا شما هم وطنان گرامی با هر گونه سلیقه و سطح بودجه ای بتوانید بهترین انتخاب را فراهم نمایید.
شما مشتریان محترم در فضای آرام در نمایندگی های کفپوش شهر پارکت میتوانید در صورت تمایل براحتی با کمک گرفتن از نظرات مشاوران متبحر در زمینه دیزاین، مناسب ترین محصول را متناسب با شرایط، مد نظر قرار دهید.
ارتباط با کارشناسان شهر پارکت:
۰۹۰۲۷۰۰۰۹۸۵  – wallpapercity@

معرفی نمایندگی های شهر پارکت

شهر پارکت با داشتن سه شعبه در شهر تهران و یک شعبه در کرج سعی بر آن دارد تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و متنوع و حضور کارشناسان متبحر در زمینه دیزاین مسیر همواری را برای شما در جهت داشتن بهترین انتخاب فراهم نمایند.

اطلاعات تماس نمایندگی های کفپوش در شهر پارکت به شرح زیر میباشد:

شهر پارکت در یافت آباد »» تهران،بازار مبل یافت آباد _   ۰۲۱۶۵۸۱۲۳۵۰

شهر پارکت در غرب تهران »» تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی _ ۰۲۱۲۶۷۶۷۲۲۵

شهر پارکت در شرق تهران »» تهران، میدان هروی خیابان موسوی  _   ۰۲۱۲۲۹۳۱۲۵۷

شهر پارکت در کرج »» هاشمى رفسنجانى , ابتداى بلوار سرداران  _   ۰۲۶۳۴۹۹۰۸۲۵

کمک و رضایت خاطر شما افتخار ما است.

اطلاعاتی از کفپوش ها

کفپوش ها یک از پایه ترین المان در دیزاین محسوب میشوند. افراد میتوانند با نوع پوشش در نظر گرفته شده برای کف و ویژگی های آن اعم از رنگ و… انتخاب را خود برای سایر وسایل اعم از کابینت ها، مبل و… راحتتر نمایند.
انتخاب یک کفپوش مناسب جدا از زیبایی که برای محیط فراهم میکند میتواند القا کننده حس آرامش برای افراد باشد.
جدا کردن و کندن کفپوش ها و به طور کل بازسازی فرایندی سخت است و تمامی نظم و انسجام محیط زندگی را از بین میبرد و از طرفی میتواند برای شما هزینه بالایی را در پی داشته باشد. از این رو پیشنهاد میکنیم برای انتخاب این محصول از نمایندگی های کفپوش کاملا کیفیت و ویژگی های ظاهری از تمامی ابعاد را مورد ارزیابی قرار دهید و بعد انتخاب خود را قطعی نمایید.

عوامل موثر در قیمت کفپوش

این روزها از بین‌ انواع کفپوش ها، پارکت و به خصوص لمینت ها طرفداران زیادی دارند. بین پارکت و لمینت ها، پارکت ها چون به طور خاص از چوب طبیعی تهیه میشوند به طور قطع به نسبت لمینت ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و جز کفپوش های لوکس به شمار میایند اما اگر شما هم جز آن دسته از طرفداران پارکت هستید که قیمت آن کمی ذهن شما را درگیر کرده است میتوانیم بگوییم چوب بلوط به نسبت سایر چوب ها برای تهیه این نوع از کفپوش هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم قیمت مناسب تری دارد.
به طور کل معمولا به صورت قطعی به سبب نوسانات رنج ارز نمیتوان رنج قیمت پارکت و لمینت ها را مشخص کرد‌، اما با یک جمع بندی میتوان گفت عواملی چون:
– نوع چوب
– میزان مقاومت محصول و متریال آن در مقابل گرما، آب و خط و خش
– کشور سازنده و برند آن
– دستمزد نصاب و هزینه نصب
در هزینه نهایی پارکت و لمینت ها در نمایندگی های کفپوش موثرترین المان ها هستند.

انواع کفپوش ها

همان گونه که از قبل عنوان داشتیم کفپوش ها پایه ترین المان های دکوراسیون محسوب میشوند. نوع های متفاوتی از این محصول در نمایندگی های کفپوش را میخواهیم در ادامه برای شما معرفی داشته باشیم:
– پارکت
تولید شده از چوب طبیعی‌ است و کیفیت بالایی دارد. این کفپوش جز محصولات لوکس و گران قیمت به حساب میاید و از طرفی در برابر آب مقاوم نیستند و موجب تورم در تایل ها میشود.
– لمینت
ساخته شده از فراورده های چوبی است. به نسبت پارکت ها مراحل نصب راحتتری دارند و به سبب داشتن کلیک براحتی تایل ها به هم چفت میشوند.
– کفپوش های pvc
ساخته شده از نوعی پلاستیک هستند و شباهت زیادی به پارکت و لمینت ها دارند اما بر خلاف آن ها در برابر آب مقاوم و دارای قیمت مناسب تری هستند.
البته این کفپوش ها در برابر لمینت ها مقاومت سایشی کمتری دارند.
– کفپوش های رولی
همان گونه که از نام آن ها مشخص است به صورت رول رول تولید میشوند و از یک طرف کاملا به چسب آغشته شده و به کف زمین میچسبند. این کفپوش ها قیمت ارزانی به نسبت سایر رقبای خود دارند و به تبع آن از کیفیت پایین تری برخوردار اند. این محصول بیشتر به طور موقت مورد استفاده واقع میشود.
– کفپوش های تهیه شده از سنگ طبیعی
این کفپوش ها از سنگ هایی چون مرمر و گرانیت تولید میشوند و بیشتر برای فضاهای خارجی مورد استقبال قرار میگیرند. از آنجایی که ذات سنگ سرد است در صورتی که برای فضاهای داخلی استفاده شود بایستی بدانید که موجب سرد شدن بیشتر فضا خواهد شد.
– سرامیک
ابن کفپوش ها به سبب آنکه در برابر آب و گرما مقاوم هستند بهترین نوع کفپوش برای فضاهایی با رطوبت بالا همچون حمام، سرویس بهداشتی‌ و آشپزخانه محسوب میشود.
– کفپوش اپوکسی
– موزاییک