جناب آقای …

مدیریت شعبه بابل

کاغذ دیواری در بابل

شماره تماس : 01132365247

موبایل : 09903919782

واتساپ : 09903919782

آدرس : بابل-چهارراه شهاب نیا-خیابان استادیوم(تختی)-حر۳-دفتر نمایندگی شهرکاغذ دیواری بابل

برای گفتگو با نمایندگی بابل شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @babolorder

کاغذ دیواری در بابل

خرسند هستیم به اطلاع شما مردم فهیم استان مازندران برسانیم شعبه دیگر از شهر کاغذ دیواری اینبار در شهر بابل  افتتاح شد.

شهر کاغذ دیواری در بابل 

فروشگاه کاغذ دیواری در بابل 

شهر کاغذ دیواری در بابل یکی از بزرگترین مجموعه های دکوراسیون داخلی در شمال ایران می باشد از هم وطنان گرامی در شهر بابل که به دنبال دیزانی شیک برای فضاهای اداری و مسکونی خود هستند دعوت می کنیم تا با مراجعه به این مجموعه عظیم از محصولات آن بازدید و با کمک از مشاوران ما بهترین خالق زیبایی برای فضای اطراف خود باشند.

محصولات شهر کاغذ دیواری در بابل

  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی مناسب برای اتاق خواب کودک و بزرگسال،سالن پذیرایی و پشت میز Tv
  • کاغذ دیواری های رولی با متنوع ترین رنگ ها و از تمامی کشورها

آشنایی شما با دیگر محصولات شهر کاغذ دیواری بابل

  • کلیه محصولات چاپی ( پرده پانچی و زبرا، استیکر کاشی،استیکر شیشه، ست اتاق کودک و بزرکسال و … )
  • پارکت و لمینیت، کفپوش
  • آیینه های دکوراتیو در طرح های متنوع و زیبا
  • چمن مصنوعی
  • سقف کاذب ( سقف کشسان، آسمان مجازی، تایل معرق و … )
  • کاشی استیل بین کابینتی
  • سنگ مصنوعی

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بابل »» شنبه تا پنج شنبه : صبح 9الی 13 ، عصر 15الی 21:30


شهر کاغذ دیواری در بابل

شهر کاغذ دیواری بابل جدیدترین و محبوب ترین کاغذ دیواری ها یا دیوار پوش ها (Wall coverings) را متناسب با دکوراسیون منزل شما ارائه می دهد. یکی از مهمترین عناصر برای تکمیل نمودن زیبایی پذیرایی کاغذ دیواری می باشد. امروزه انواع کاغذ دیواری ها در مدل های متنوع برای تزیین و پوشش دیوارهای سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که اگر کاغذ دیواری پذیرایی به درستی انتخاب شود می تواند چشم اندازی زیبا به دیوارهای سالن پذیرایی ببخشد.

شهر کاغذ دیواری در بابل انواع مدل های کاغذ دیواری پذیرایی را اعم از طرح دار یا ساده به مشتریان عزیز خود ارائه داده و شما می توانید انتخاب گسترده ای در این زمینه داشته باشید. یک نکته مهم در این راستا این است که مدل کاغذ دیواری پذیرایی را مطابق با کفپوش منزل خود انتخاب نمایید. این دو عنصر می توانند مکمل یکدیگر باشند. بدین ترتیب که اگر کفپوش پذیرایی طرح دار است برای جذابیت بیشتر سالن بهتر است از کاغذ دیواری های ساده بهره گیرید و بالعکس اگر کفپوش ساده است کاغذ دیواری های گل دار و طرح دار می توانند انتخابی مناسب و ایده آل برای دیوارهای سالن پذیرایی باشند.

برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

  • اندازه اتاق پذیرایی: یکی از مهمترین مسائل در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی، اندازه اتاق می باشد. در واقع کوچکی و بزرگی فضا در انتخاب نوع کاغذ دیواری پذیرایی نقش مهمی را ایفا می نمایند. اگر فضای اتاق پذیرایی شما بزرگ است می توانید با بهره گیری از کاغذ دیواری سه بعدی جذابیت فضای اتاق پذیرایی را بیشتر نمایید. اما اگر با محدودیت فضا روبرو هستید می توانید با بهره گیری از رنگ های روشن یا طرح های ساده فضا را دلبازتر نشان دهید. با مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری در بابل می توانید از انواع مدل های ساده و یا سه بعدی دیدن فرمایید.
  • بهره گیری از کاغذ دیواری بافت دار: در صورتی که دیوارهای شما دارای نقص یا ایرادی هستند می توانید با استفاده از کاغذ دیواری بافت دار آنها را پنهان نمایید. زمینه این نوع کاغذ دیواری ها از جنس پارچه یا PVC بوده و زیبایی خاصی را به منزل می بخشند. طرح های کاغذ دیواری بافت دار معمولا کلاسیک بوده و رنگ های تیره ای دارند. این نوع کاغذ دیواری ها برای افرادی که خواهان سبک کلاسیک و لوکس هستند گزینه ای ایده آل به شمار می رود زیرا به دلیل طرحی که دارند به سادگی می توانند با مبلمان شما ست شوند. انواع کاغذ دیواری های بافت دار را می توانید در بورس کاغذ دیواری در بابل مشاهده نمایید.
  • نور اتاق پذیرایی: یکی از مسائل مهم دیگر در انتخاب کاغذ دیواری اتاق پذیرایی در نظر گرفتن نور است. در صورتی که اتاق پذیرایی دارای نور مناسبی نمی باشد باید از کاغذ دیواری های طرح دار یا رنگی استفاده کنید که نور در اطراف اتاق منعکس شود. در صورت استفاده  از رنگ های تیره، نور اتاق جذب شده، دیوارها به یکدیگر نزدیک تر نشان داده شده و در نتیجه فضا کوچکتر جلوه می نماید. از این رو بهتر است از کاغذ دیواری هایی با رنگ های روشن و یا آنهایی که الگوهایی با سطوح صاف دارند بهره بگیرید. کارشناسان کاغذ دیواری بابل می توانند در انتخاب کاغذ دیواری جهت فضاهایی که از نور کاثی برخوردار نیستند شما را راهنمایی کنند.
  • رنگ کاغذ دیواری اتاق پذیرایی: رنگ کاغذ دیواری اتاق پذیرایی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن توجه نمایید. در واقع رنگ آن باید به گونه ای باشد که با سایر اجزای دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر دکوراسیون پذیرایی شما مدرن است می توانید کاغذ دیواری مدرن را انتخاب کنید. با انتخاب نامناسب رنگ ممکن است فضای منزل شما آشفته به نظر برسد. برای اطلاع از نوع رنگ مناسب برای پذیرایی می توانید با کارشناسان شهر کاغذ دیواری بابل تماس بگیرید.
  • هماهنگی کاغذ دیواری پذیرایی با کفپوش: تناسب و هماهنگی کاغذ دیواری با کفپوش نیز یکی از مهمترین موارد برای زیبایی اتاق پذیرایی است. طرح و رنگ کفپوش باید با کاغذ دیواری پذیرایی هماهنگی مناسبی داشته باشد زیرا این دو عنصر در طراحی داخلی منزل بسیار تأثیرگذار هستند. از این رو اگر کفپوش اتاق پذیرایی ساده است کاغذ دیواری طرح دار قطعا مکمل خوبی برای آن خواهد بود و در مقابل اگر کفپوش طرح دار است از کاغذ دیواری های ساده بهره گیرید. شهر کاغذ دیواری در بابل انواع کاغذ دیواری های طرح دار و ساده را متناسب با کفپوش منزل به شما عزیزان ارائه می دهد.
  • بهره گیری از طرح های مکمل کاغذ دیواری: طرح های مکمل کاغذ دیواری می توانند انتخاب مناسبی جهت خلق فضایی زیبا برای پذیرایی باشند. مثلا در مکانی از پذیرایی که وسایل زیادی در آنجا قرار دارد می توانید از کاغذ دیواری ساده استفاده نمایید و یا برعکس. همچنین می توانید برای پشت تلویزیون خود از کاغذ دیواری متفاوت با سایر جاهای منزل بهره گیرید. در هر صورت در این مورد باید دقت بیشتری به خرج دهید و هنگام خرید از شهر کاغذ دیواری در بابل می توانید در این خصوص از کارشناسان مشورت بگیرید.

در مجموع برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید هماهنگی کلی آن فضا را در نظر داشته باشید. همه اجزا از جمله دکوراسیون، کفپوش، وسایل، فرش و … باید با کاغذ دیواری هارمونی لازم را داشته باشند. در واقع مدلی که انتخاب می نمایید باید با دکوراسیون کلی سازگار و هماهنگی مناسب را داشته باشد. مثلا اگر دیوارهای منزل کوتاه هستند می توانید برای بلندتر نشان دادن ارتفاع دیوارها از کاغذ دیواری بهره گیرید که دارای خطوط عمودی باشند و یا اگر می خواهید فضا وسیع تر به نظر برسد می توانید از کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های اثقی استفاده  کنید. اگر دوست دارید که فضایی آرام را در محیط پذیرایی به ارمغان بیاورید می توانید از کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ های ملایم هستند استفاده  نمایید. شهر کاغذ دیواری در بابل با ارائه انواع طرح ها و مدل های کاغذ دیواری می تواند شما را در انتخاب مناسب و صحیح کاغذ دیواری پذیرایی راهنمایی نماید؛ تنها کافی است که با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 01132365247

موبایل : 09903919782

واتساپ : 09903919782

آدرس : بابل-چهارراه شهاب نیا-خیابان استادیوم(تختی)-حر۳-دفتر نمایندگی شهرکاغذ دیواری بابل


کاغذ دیواری اتاق خواب بابل

کاغذ دیواری بابل اتاق خواب

کاغذ دیواری بابل اتاق خواب

کاغذ دیواری بابل اتاق خواب

کاغذ دیواری بابل اتاق خواب

کاغذ دیواری بابل اتاق خواب

کاغذ دیواری بابل اتاق خواب