شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی تبریز شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @


کاغذ دیواری در تبریز
هموطنان عزیز آذری زبان در شهر تبریز می توانند میهمان شهر کاغذ دیواری در شهر زیبای تبریز باشند. یاشاسین آذربایجان
شهر کاغذ دیواری به منظور راحتی خرید عزیزان در استان آذرباییجان شرقی جهت خرید محصولات دکوری اقدام به تاسیس نمایندگی در تبریز نموده است.
آدرس :
تلفن :

مدیریت :

به دنبال استقبال زیاد و پر شور همطونان از شهر کاغذ دیواری در تهران، این مجموعه تصمیم به ایجاد نمایندگی در همه مراکز استانها نموده است .
مردم عزیز تبریز و آذری های دوست داشتنی ، دیگر نیاز نیست برای خرید کاغذ دیواری و دیگر متریالهای معماری و ساختمانی نظیر پارکت و پرده ، چندین مغازه را جستجو و بازدید کنید.


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در تبریز

تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی وارد محیط خانه تان میشوید چه حسی به شما دست میدهد؟ خب این جمله درست است و هیچ جا خانه ی خود آدم نیست! ولی خانه هم گاهی میتواند تبدیل به محیطی کلافه کننده و کسالت آور بشود. مخصوصا الان که خانه ها اکثرا آپارتمان های کوچک و بدون نور شده اند. شما هم این مشکل را دارید؟! تا به حال فکری برای حل آن کرده اید؟! ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که خانه تان تبدیل به فضایی شود که عاشقش هستید.پس همراه ما باشید. یکی از عواملی که بسیار زیاد در زیبایی خانه ی شما موثر است دیوارها هستند. دیوارها در خانه بیشتر از هر قسمت دیگری در دید قرار دارند و یکی از مهم ترین قسمت هایی هستند که در طراحی دکوراسیون باید مورد توجه قرار بگیرند. حال سوال اینجاست که چطور میتوان یک تغییر چشم گیر و اساسی در زیبایی آن ایجاد کرد؟ قطعا نصب چند تابلو روی دیوار چندان کارساز نخواهد بود و تاثیر زیادی نخواهد داشت! ما راه بهتری برای شما سراغ داریم ؛ نصب کاغذ دیواری! بله درست شنیدید کاغذ دیواری! کاغذ دیواری ها یکی از ابزارهای تغییر دکوراسیون هستند که بیشترین تنوع و بالاترین دوام را دارند. عده ای معتقد هستند که در میان دیوارپوش ها رنگ نسبت به کاغذ دیواری برتری دارد ؛ چون رنگ پوشش ساده تری است و در نتیجه همیشه مُد خواهد بود. اما ، ما این نظر را کاملا رد میکنیم! مدت زمان بسیار زیادی از ابداع اولین کاغذ دیواری میگذرد اما کاغذ دیواری ها همچنان طرفداران خود را دارند و این صنعت همواره در حال پیشرفت و ارائه ی محصولات بیشتر است. در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر از مزایای کاغذ دیواری صحبت کنیم و یک فروشگاه فوق العاده ی کاغذ دیواری در تبریز هم به شما معرفی کنیم.

فروشگاه کاغذ دیواری در تبریز

فروشگاه کاغذ دیواری که تصمیم داریم به شما معرفی کنیم یک فروشگاه کاغذ دیواری معمولی نیست. فروشگاه شهر کاغذ دیواری بزرگترین مجموعه فروشگاه کاغذ دیواری در کشور است و با صدها شعب در تمام کشور ، سال هاست که در این حرفه ، حرف اول را میزند. شعبه شهر کاغذ دیواری در تبریز با فضایی بسیار شیک و شکیل و پرسنلی حرفه ای و متخصص در این امر، آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریان است. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در تبریز از بیشترین تنوع در طرح و رنگ برخوردار است و شما میتوانید با هر بودجه و هر سلیقه ای که دارید خریدتان را در این فروشگاه کاغذ دیواری انجام دهید. این فروشگاه کاغذ دیواری در تبریز ، بی شک در بورس کاغذ دیواری تبریز بی رقیب است و با کیفیت ترین و بهترین خدمات را به مردم عزیز تبریز ارائه میکند. در این فروشگاه کاغذ دیواری در تبریز ، شما طبق آخرین متد طراحی دکوراسیون راهنمایی خواهید شد و خریدی بی نقص خواهید داشت.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در تبریز

وقتی برای خرید مواد غذایی یا لباس به فروشگاه مراجعه میکنیم اطلاعاتی در رابطه با جنس و کیفیت محصول مورد نظر خود داریم و سعی میکنیم خریدی استاندارد داشته باشیم. ولی کاغذ دیواری محصولی مصرفی نیست که بخواهید هر روز آن را تهیه کنید و از این جهت اکثر افراد اطلاعات تخصصی در رابطه با کاغذ دیواری ها و جنس آن ها ندارند. کاغذ دیواری ها از اجناس مختلفی تشکیل میشوند. کاغذ دیواری های کاغذی ، کاغذ دیواری های با پوشش وینیل ، کاغذ دیواری های با الیاف طبیعی ،کاغذ دیواری های پارچه ای، کاغذ دیواری های با الیاف بافته نشده و حتی کاغذ دیواری های با الیاف فلزی. اما اینکه کدام یک از آن ها بهتر هستند ، به توقعات و ایده آل های شما برمیگردد. اگر قابل شستشو بودن و دوام کاغذ دیواری برایتان حائز اهمیت است ، در این مرحله کاغذ دیواری های کاغذی خط میخورند. اگر نصب آسان برایتان مهم است کاغذ دیواری های با الیاف نبافته بهتر هستند. اگر تنها شمایل و شکل جذاب و لاکچری برایتان اهمیت دارد کاغذ دیواری های پارچه ای مخمل بسیار زیبا و لاکچری هستند و نمایی فاخر به خانه ی شما میبخشند و از مقاومت بالایی هم برخوردار هستند اما قابل شستشو نیستند. پس نکته ی قابل توجه این است که توقعات و ملاک هایتان برای خرید کاغذ دیواری را لیست کنید و بعد برای خرید به فروشگاه کاغذ دیواری مراجعه کنید.ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در تبریز به شما کمک میکنیم که دقیقا مطابق با شرایط و ملاک هایتان خرید کنید ، تا در نهایت با حس خشنودی و رضایت فروشگاه را ترک نمایید.

 

قیمت نصب کاغذ دیواری در تبریز

نصب کاغذ دیواری و قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی است. اما تحت هر شرایطی مطمئن باشید که نصب کاغذ دیواری بسیار کم دردسرتر از اجرای سایر دیوارپوش هاست. کاغذ دیواری در مدت زمان کوتاهی نصب میشود و هیچ بوی آزاردهنده ای ندارد و از همه مهم تر نصب کاغذ دیواری کوچکترین کثیفی و نامرتبی در فضا ایجاد نمیکند ؛ برعکس رنگ که شما متحمل زحمت زیادی میشوید و بعد از رنگ آمیزی دیوارها شما به یک تمیزکاری اساسی در فضای خانه نیاز پیدا میکنید. البته زیر سازی اصولی و اصلاح دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری بسیار مهم است. اگر دیوار نم و رطوبت داشته باشد کاغذ دیواری به خوبی روی دیوار پیاده نمیشود. پس یک نصب بی نقص و عالی حاصل یک زیرسازی حرفه ای است‌. در شهر کاغذ دیواری در تبریز نصب کاغذ دیواری شما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت توسط کارآزموده ترین و حرفه ای ترین نصاب های کاغذ دیواری انجام میشود.

بورس کاغذ دیواری در تبریز

فروشگاه شهر کاغذ دیواری به قطع بهترین خدمات و جدیدترین و متنوع ترین محصولات را به شما ارائه میکند و ما یقین داریم که در بورس کاغذ دیواری در تبریز حرف اول را میزنیم. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری تبریز ما تمام خواسته های مشتریانمان را برآورده خواهیم کرد. وقت خود را با جستجو در فروشگاه های مختلف تلف نکنید و مطمئن باشید که ما در شهر کاغذ دیواری در تبریز تمام خواسته های شما را برآورده خواهیم کرد.

کاغذ دیواری اتاق خواب تبریز

کاغذ دیواری اتاق خواب تبریز

کاغذ دیواری اتاق خواب تبریز

کاغذ دیواری اتاق خواب تبریز