شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در لاهیجان

به اطلاع شما مردم شریف خطه شمال ایران به خصوص شهر لاهیجان می رساند شهر کاغذ دیواری در لاهیجان افتتاح شد.

شهر کاغذ دیواری در لاهیجان دارای انواع محصولات متنوع در زمینه دیزاین و با داشتن کادری مجرب میزبان شما مردم شریف شمال ایران به خصوص لاهیجان می باشد.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در لاهیجان

  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی در متنوع ترین طرح
  • کاغذ دیواری های رولی از معتبر ترین برندهای روز دنیا
  • آسمان های مجازی
  • پارچه دیواری
  • پارکت و لمینت
  • آینه های دکوراتیو

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در لاهیجان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده کاغذ دیواری سه بعدی در شهر کاغذ دیواری در لاهیجان لطفا کلیک نمایید.

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در لاهیجان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در لاهیجان


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در لاهیجان

این بار در خدمتتان هستیم با معرفی یکی دیگر از شعب شهر کاغذ دیواری در شهر زیبای لاهیجان. شاید فروشگاه های زیادی را در چالوس بشناسید که در بورس کاغذ دیواری فعال هستند ولی ما یقین داریم که هیچکدام به اندازه فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لاهیجان به رضایت مشتری اهمیت نمیدهند. با هر سلیقه، معیار و بودجه ای که دارید شما را راهنمایی میکنیم. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری لاهیجان شما را با انبوهی از تنوع رو به رو خواهیم کرد.در فروشگاه شهر کاغذ دیواری حرفه ای ترین کارشناسان و فروشندگان ما ، شما را در رابطه با تمام محصولات راهنمایی خواهند کرد. هر مشتری معیار خاصی برای خرید کاغذ دیواری دارد و ما درشهر کاغذ دیواری در لاهیجان سعی داریم تمامی توقعات را برآورده کنیم.اگر سابقه ی شهر کاغذ دیواری را بررسی کنید چیزی جز رضایت مشتری ها نخواهید یافت. پس این صفحه را نبندید و این مطلب تا انتها مطالعه کنید و یقین داشته باشید که پشیمان نخواهید شد.

قیمت های شهر کاغذ دیواری لاهیجان مناسب تر از همه جا

خب ابتدای مطلب ذکر کنیم ما ادعا نداریم که در شهر کاغذ دیواری در لاهیجان ، کاغذ دیواری های ارزان و بی کیفیت میفروشیم. کالای بی کیفیت در فروشگاه شهر کاغذ دیواری لاهیجان هیچ جایی ندارد. کاغذ دیواری هایی که حکم کاغذ رنگی را دارند و بعد از مدتی ظاهر خانه ی شما را تبدیل به یک فاجعه کنند در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لاهیجان به فروش نمیرسند و در درجه ی اول کیفیت برای ما حرف اول را میزند. در این فروشگاه شما تنها کالای با کیفیت خواهید یافت اما آن را با قیمتی مناسب تر از همه جا خریداری خواهید کرد. کاغذ دیواری کالایی نیست که هر ماه بخواهید آن را تغییر دهید. یک بار، اما برای مدت زمان طولانی از آن استفاده خواهید کرد. پس سعی نکنید با خرید کاغذ رنگی های ارزان بی کیفیت به جیب خودتان ضرر بزنید چون در این صورت بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه مجبور به تعویض آن ها خواهید شد.

چطور به کمک کاغذ دیواری نواقص را از بین ببریم و نقاط قوت را پر رنگ کنیم؟

یکی از تفاوت های کاغذ دیواری نسبت به رنگ این است که رنگ یک نتیجه یک نواخت به شما تحویل نمیدهد و نمیتواند نواقص را بپوشاند و نقاط قوت خانه را پر رنگ کند؛ در حالیکه به کمک کاغذ دیواری میتوان در تغییر فضای خانه بسیار مانور داد! فرض کنید خانه ای دارید با متراژ بالا اما سقف کوتاه! در اینجا کاغذ دیواری های با خطوط عمودی به داد شما خواهند رسید.کاغذ دیواری های با خطوط عمودی خطای دید ایجاد میکنند و سقف خانه شما را طویل تر نشان میدهند. یا اینکه فرض کنید قسمتی از دیوار سالن پذیرایی نورگیر نیست. در چنین موقعیتی میتوانید با رنگ ها و طرح ها بازی کنید و با انتخاب کاغذ دیواری مناسب، آن دیوار را به نقطه قوت خانه تان تبدیل کنید. همیشه بهتر است که قبل از نصب کاغذ دیواری نواقص و نا همواری های سطح دیوار را از بین ببرید و یا حتی اگر رطوبتی وجود دارد آن را رفع کنید و بعد از آن کاغذ دیواری نصب کنید. ولی در هر صورت کاغذ دیواری میتواند نواقص دیوار و عیوب خانه را خیلی بهتر از رنگ نا پدید کند .در شهر کاغذ دیواری در لاهیجان صدها نمونه از قبل و بعد های نصب کاغذ دیواری را خواهید دید و نه تنها از نصب کاغذ دیواری مطمئن خواهید شد ، بلکه با خیال راحت نصب کاغذ دیواری منزل خود را به فروشگاه شهر کاغذ دیواری لاهیجان خواهید سپرد.

راهنمای خرید و نصب کاغذ دیواری در لاهیجان

انتخاب کاغذ دیواری حتی گاهی اوقات به آب و هوا هم بستگی دارد.دیوار خانه هایی که در مناطق دارای آب و هوای مرطوب واقع شده اند ممکن است دچار رطوبت بشوند. خب در این وضعیت شما نباید سعی کنید که با نصب کاغذ دیواری ، رطوبت دیوار را بپوشانید . در صورت انجام این کار نه تنها چسب کاغذ دیواری درست عمل نمیکند بلکه بعد از مدتی کاغذ دیواری از روی دیوار بلند میشود و شما هم خسارت زیادی متحمل میشوید. پس بهتر است از همان ابتدا رطوبت دیوار را از بین ببرید،سطح دیوار را صاف کنید و بعد کاغذ دیواری نصب کنید. حال این نکته مطرح میشود که کدام نوع از کاغذ دیواری ها مناسب شهرهایی با آب و هوای مرطوب هستند؟! در این مرحله قطعا کاغذ دیواری های پارچه ای یا کاغذی رد میشوند چون در صورت برخورد با آب خراب خواهند شد. پس انتخاب کاغذ دیواری های مخمل یا کاغذی کاملا اشتباه است‌.در چنین مواقعی، کاغذ دیواری های با پوشش وینیل که ضدآب هستند ،بهترین گزینه محسوب میشوند. البته ما تمام این نکات را در شهر کاغذ دیواری لاهیجان لحاظ خواهیم کرد و راهنمایی های لازم را خدمتتان ارائه خواهیم داد.پس بدون اینکه نگران چیزی باشید به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لاهیجان مراجعه کنید.

تنوع کاغذ دیواری در لاهیجان

وقتی مشتریان ما بعد از مراجعه به چند فروشگاه به شهر کاغذ دیواری لاهیجان مراجعه میکنند از تنوع ما حیرت زده میشوند‌. متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ها خیلی از فروشندگان و پخش کنندگان کاغذ دیواری ترجیح میدهند کاغذ دیواری های درجه سه یا چهار تحویل مشتری دهند به قیمت کاغذ دیواری درجه یک! در شهر کاغذ دیواری ذز لاهیجان تمامی محصولات درجه یک و از بهترین کیفیت برخوردار هستند . جدای از کیفیت ، شما شاهد تنوعی بی نظیر در شهر کاغذ دیواری لاهیجان خواهید بود. شهر کاغذ دیواری در لاهیجان میتواند دور ترین رویاهای شما را نزدیک کند.شما میتوانید از جدید ترین و به روزترین مجله ی های مد اروپا طرحی را انتخاب کنید و ما در کمترین زمان آن کاغذ دیواری را به دست شما برسانیم.

در لاهیجان از کجا کاغذ دیواری تهیه کنیم؟

تا اینجا از مزایا و برتری های فروشگاه شهر کاغذ دیواری لاهیجان سخن گفتیم.بیشترین تنوع،بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و صد البته سال ها تجربه در این زمینه همه و همه دلیل بر صحت ادعای ماست. در شهر کاغذ دیواری در لاهیجان ما به رویای شما رنگ واقعیت میبخشیم و دقیقا فضایی مطابق با سلیقه تان میسازیم. مهمان ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لاهیجان باشید .‌

کاغذ دیواری لاهیجان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب لاهیجان

کاغذ دیواری اتاق خواب لاهیجان

کاغذ دیواری اتاق خواب لاهیجان

کاغذ دیواری اتاق خواب لاهیجان

کاغذ دیواری اتاق خواب لاهیجان

کاغذ دیواری اتاق خواب لاهیجان