شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در چالوس

افتخار داریم تا باری دیگر میزبان شما مردم شریف استان مازندران به خصوص شهرستان چالوس باشیم.

شهر کاغذ دیواری در چالوس رسما افتتاح شد.

نصاب کاغذ دیواری چالوس

تیم نصابان شهر کاغذ دیواری در چالوس که از ماهرترین ها در این حوزه بشمار می روند با هدف دور کردن شما از هر گونه دغدغه ای بعد از خرید کاغذ دیواری، در کنار هم جمع شده اند تا تجربه یک خرید مناسب را برای شما به ارمغان آورند.

فروش انواع کاغذ دیواری در شهر چالوس

هر گونه کاغذ دیواری با هر نوع طرح و رنگی که در ذهن شما باشد می توانید به راحتی آن را در مجموعه شهر کاغذ دیواری در چالوس بیابید.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری چالوس

  • برترین برندهای کاغذ دیواری رولی
  • متنوع ترین طرح از کاغذ دیواری پوستری سه بعدی
  • خوش رنگ ترین پارچه دیواری
  • درخشان ترین آینه های دکوراتیو
  • با کیفیت ترین پارکت و لمینت
  • زیبا ترین پرده های شید و زبرا

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در چالوس همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های  کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در چالوس لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در چالوس

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در چالوس


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در چالوس

بعد از مطالعه این مطلب شما بهترین و معروف ترین فروشگاه کاغذ دیواری در چالوس را خواهید شناخت.در این مطلب ریز نکاتی در رابطه با خرید کاغذ دیواری خدمتتان ارائه خواهیم داد. شهر کاغذ دیواری در چالوس یکی از شعب فروشگاه زنجیره ای شهر کاغذ دیواری است که سال هاست در بورس کاغذ دیواری کشور حرف اول را میزند. تمام شعب شهر کاغذ دیواری تحت نظارت شعبه اصلی هستند و همه از اصول و قواعد خاصی در خدمات به مشتری پیروی میکنند.البته فروشگاه شهر کاغذ دیواری در چالوس هم از این قاعده مستثنی نیست و ما همیسه سعی داریم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم. در شهر کاغذ دیواری چالوس شما یک بار به ما اعتماد خواهید کرد و هربار بعد از تماشای کاغذ دیواری خانه تان لذت خواهید برد. با ما همراه باشید تا سایر ویژگی های مثبت شهر کاغذ دیواری در چالوس را با هم برشماریم.

به خانه ی شما مثل یک اثر هنری نگاه میکنیم!

خانه ی هر مشتری برای ما حکم یک اثر هنری را دارد.افراد زیادی به خانه ی شما خواهند آمد و اگر کاغذ دیواریتان زیبا و خاص ، و نصب آن تمیز باشد از شما خواهند پرسید که کار کدام فروشگاه کاغذ دیواری است؟! در آن لحظه باعث افتخار ما خواهد بود که شما بگویید شهر کاغذ دیواری در چالوس. در واقع کار ما شناسنامه ماست و به هر خانه مانند یک اثر هنری نگاه میکنیم تا بهترین کار را ارائه دهیم. ما سعی خواهیم کرد که ظریف ترین نکات مربوط به رنگ ها و طرح ها را رعایت کنیم تا شما نهایت رضایت را از ما داشته باشید.

جسارت تغییر داشته باشید!

ما میدانیم خیلی از شما به دلیل اینکه به نظریه (زیبایی در سادگی) اعتقاد دارید به سمت کاغذ دیواری نمیروید و معتقد هستید رنگ که پوشش ساده تری است انتخاب قابل اعتماد تری است. نظر شما قابل احترام است ولی شما حتی میتوانید طوری کاغذ دیواریتان را انتخاب کنید که سال ها مد باشد و از آن خسته نشوید. معمولا کاغذ دیواری های طرح  ساده یا طرح هایی که در آن ها عناصر طبیعت به کار رفته است مثل طرح سنگ یا چوب ، همیشه روی بورس هستند و شما را دلزده نمیکنند. برخی نیز معتقد هستند ممکن است بعد ها تصمیم به تغییر رنگ مبلمان یا فرش ها و پرده ها بگیریم و در این صورت دیگر هماهنگی میان کاغذ دیواری ها و اجزای خانه وجود نخواهد داشت؛ پس بهتر است از رنگ سفید ساده استفاده کنیم تا همیشه هماهنگی وجود داشته باشد. پاسخ ما در این مواقع این است که انتخاب اگر به طور اصولی صورت بگیرد مشکلی پیش نخواهد آمد.شما در انتخاب رنگ میتوانید از رنگ های خنثی استفاده کنید تا بعدها مشکلی پیش نیاید.حتی میتوانید به جای کاغذ دیواری از پوسترها استفاده کنید که کندن آن ها فقط چند دقیقه طول میکشد و هزینه زیادی هم برایتان نخواهد داشت. تمام این ریزنکات مسائلی هستند که در شهر کاغذ دیواری چالوس مفصلا به صحبت راجع به آن ها خواهیم پرداخت.

 

برای خانه ی شما نقشه میکشیم!

نصب کاغذ دیواری یک کار ساده و پیش پا افتاده نیست! در گذشته که استفاده از کاغذ دیواری خیلی رواج نداشت ، شاید چندان به اصول و قواعد خاصی توجه نمیشد. ولی امروزه نصب کاغذ دیواری باید از قواعد خاصی پیروی کند که از هنر دکوراسیون داخلی نشات میگیرد. برخی از رنگ ها نور را جذب میکنند و برعکس برخی از رنگ ها نور را ساطع میکنند . برخی از خانه ها که نورگیر هستند بهتر است از کاغذ دیواری هایی با رنگ های سرد مثل آبی یا سبز استفاده کنند تا تعادلی در فضا ایجاد شود. یا اینکه اگر قصد دارید کل فضای خانه را با کاغذ دیواری نپوشانید و تنها به قسمت هایی از خانه جلوه ببخشید ، بهتر است برخی از دیوارهای خانه که بیشتر در مرکز توجه هستند را با کاغذ دیواری های طرح دار بپوشانید. اکثر مشتری ها پشت تلوزیون و یا گاهی اوقات ستون ها را برای این کار انتخاب میکنند.مطمئن باشید که در شهر کاغذ دیواری چالوس ما به هر قسمت از خانه ی شما اهمیت میدهیم.

فروشگاهی مخصوص خارجی پسندها

در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در چالوس انواع طرح های خارجی را میتوانید پیدا کنید. طرح های چینی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی ، ترکیه ای و … . هر کدام از این کاغذ دیواری ها ویژگی های خاصی دارند. اما اینکه شما کدامیک را انتخاب کنید بستگی به معیارها و سلیقه تان دارد. در ادامه مطلب به توضیح مخصتری از هرکدام از آن ها خواهیم پرداخت. طبق تجربه ی ما اکثر مشتری ها تمایلی به خرید کاغذ دیواری های چینی ندارند و فکر میکنند که کاغذ دیواری های چینی بی کیفیت هستند. اما باید بگوییم که استثنائاً در این یک نمونه اینطور نیست! چینی ها اولین کسانی بودند که کاغذ دیواری را ابداع کردند و رواج دادند. از این رو خیلی دور از ذهن نیست که کاغذ دیواری های چینی با کیفیت باشند! کاغذ دیواری های چینی به نسبت قیمتشان ، کیفیت مناسبی دارند.پس اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستید کاغذ دیواری های چینی گزینه بدی نیستند.بعد از چینی ها ، فرانسوی ها از کاغذ دیواری استفاده کردند. کاغذ دیواری های فرانسوی هم در رده ی کاغذ دیواری های لاکچری و گران قیمت قرار میگیرند و بسیار با کیفیت هستند و تنوع بالایی هم دارند.اگر قیمت برایتان مطرح نیست گزینه ی مناسبی محسوب میشوند.سایر برندهای کاغذ دیواری های اروپایی ، همه در شهر کاغذ دیواری چالوس موجود هستند‌.در فروشگاه شهر کاغذ دیواری مفصلا به توضیح در رابطه با انواع کاغذ دیواری ها و ویژگی های هر کدام خواهیم پرداخت. پس وقت را تلف نکنید و هر چه سریع تر به شهر کاغذ دیواری چالوس بیایید.

کیفیت اتفاقی نیست!

شرکت شهر کاغذ دیواری سال هاست که در بورس کاغذ دیواری اکثر استان ها حرف اول را میزند و این اعتماد از کیفیت نشات میگیرد ، و کیفیت هم اتفاقی نیست! تصمیم داریم که با همراهی شما زیباترین فضا را برایتان رقم بزنیم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در چالوس حرفه ای ترین در بورس کاغذ دیواری چالوس است و اطمینان داشته باشید که از انتخاب ما پشیمان نخواهید شد.

کاغذ دیواری چالوس اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب چالوس

کاغذ دیواری اتاق خواب چالوس

کاغذ دیواری اتاق خواب چالوس