استیکر دیواری

استیکر دیواری

از محصولات جدیدی که شهر کاغذ دیواری آماده معرفی آن می باشد استیکر دیواری است . این محصولات جز ان دسته از محصولاتی هستند که از جنس کاغذ دیواری  و بر روی دیوار چسبیده می شوند. این اشکال شامل اشکالی از گل و گیاه ، شخصیتهای کارتونی ، ماه و ستاره و بسیاری دیگر از طرح ها می باشند. این محصول بیشتر برای اتاق کودکان استفاده می شوند. در کودکستانها ها و مدارس کودکان کاربرد زیادی دارند.استیکرهای دیواری بصورت پک هایی هستند که در آنها این اشکال قرار گرفته است. پشت این محصولات چسب داشته که با جدا کردن کاغذ زیر آنها می توان آنها را روی دیوار چسباند.

مزیت های استیکر دیواری

نصب آسان استیکر دیواری :

از مزیت های استیکر دیواری می توان به نصب آسان و بی دردسر آنها اشاره کرد. این محصول خاص را خود مشتری می تواند به آسانی نصب نماید. همچنین می توان به سلیقه خود این تصاویر را روی دیوار به هر صورت که خواست چید. بنابراین محدودیتی در اندازه دیوار وجود ندارد.

قابلیت نصب چند باره :

از دیگر قابلیت های استیکرهای دیواری می توان به قابلیت چندین باره نصب اشاره نمود.این محصولات معمولاً دارای چسب هایی هستند که می توان بعد از چسباندن آنها دوباره آنها را از سطح جدا کرد و در جای دیگری چسباند. این محصول را در لیست محصولات ما با توضیحات در صفحه می بینید.

نصب تمیز بدون کثیف کاری :

به دلیل این که این محصولات نیازی به چسباندن با چسب دست ساز ندارند ، هیچگونه کثیف کاری در هنگام نصب ندارند.

تنوع در طرح استیکر دیواری :

استیکر دیواری بسیار متنوع بوده و برای همه نوع سلیقه طرح هایی دارد.

قیمت پایین :

از نظر قیمت استفاده از این طرح ها بسیار به صرفه تر از نقاشی های دیواری ، کاغذ دیواری پوستری خواهد بود. البته محدودیتهای خود را نیز نسبت به این محصولات دارد.

استیکر دیواری

استیکر دیواری

استیکر دیواری

استیکر دیواری