پوستر ديواري پاپيروس

پوستر ديواري پاپيروس یکی دیگر از کاغذ دیواری های قابل شستشو و مناسب برای پوشش دهی انواع فضاهایی اسپرت و کلاسیک می باشد و ساخت کشور ترکیه.

پوستر ديواري اسپرت

پوستر ديواري اسپرت همان طور که از نامش پیداس برای فضاهای اسپرتی همجون اتاق خواب کافی شاپ مزون سالن ارایشی رستوران و... بکار برده میشود.

پوستر دیواری خاص

پوستر دیواری خاص را از طرح های خاصی همچون عکس سلبریتی ها و... و کلا طرح های کمتر رایج شده می تواند استفاده شود تا در نهایت بر روی کاغذ به چاپ برسد.

کاغذ ديواري سه بعدي سقف

کاغذ ديواري سه بعدي سقف به دلیل نو بودن طرح در حال حاظر بیشترین استقبال را از سوی مشتریان خود به همراه دارد به نحوی که گوی رقابت را از سایرین روبوده است.

کاغذ ديواري سه بعدي طرح چهره

کاغذ ديواري سه بعدي طرح چهره را می توان مناسب برای انواع مزون های لباس،سالن های آرایشی،کافی شاپ ها،اتاق خواب وکلا هر زمینه شغلی در رابطه با مد دانست.

کاغذ ديواري طرح چهره

کاغذ ديواري طرح چهره که اغلب برای فضاهای اسپرتی همچون اتاق خواب ، سالن های آرایشی،مزون و کافی شاپ و... استفاده می شود از کاغذ دیواری پوستری تهیه می شود.

کاغذديواري سه بعدي راهرو

کاغذ ديواري سه بعدي راهرو را اغلب با استفاده از انواع طرح های هندسی اعم از دایره،لوزی،مستطیل،و... می توان ساخت به نحوی که دارای خطوط عمودی باشند.

کاغذ ديواري تاريخي

کاغذ ديواري تاريخي را می توان ابزاری جهت یاداوری تمدن و فرهنگ یک کشور دانست.در ایران این ابزار میتواند جهت نمایش ابنیه تاریخی همچون پرسپولیس و... باشد.

کاغذ ديواري دريا

کاغذ ديواري دريا یکی از پر انتخاب ترین طرح های کاغذ دیواری از دسته طبیعت و از طرف مشتریان معرفی شده .این طرح درکاغذ دیواری های رولی و پوستری یافت می شود.

کاغذ ديواري و پوستر سه بعدي

کاغذ ديواري و پوستر سه بعدي را می توان پر مخاطب ترین و مدرن ترین اعضا از پوشش دیوار فضاهای اداری، تجاری ، مکسونی و.. دانست .

کاغذ ديواري پرسپکتيو

کاغذ ديواري پرسپکتيو که عمدتا از هر نوعی (رولی،پوسترِی) که باشد دارای طرح هایی با عمق زیاد و دورنمایی بسیار مناسب می باشد.

تابلو کاغذ ديواري

تابلو کاغذ ديواري را می توان با استفاده از همان کاغذ دیواری های پوستری یا سه بعدی تهیه نمود.تنها تفاوت می تواند در اندازه ابعاد این دو باشد.

کاغذ ديواري سه بعدي طرح شهر

کاغذ ديواري سه بعدي طرح شهر یکی از اولین انتخاب ها برای پوشش دیوار های فضاهای اداری و تجاری و در کل فضاهای اسپرت می باشد.

کاغذ ديواري فوتبال

یکی از طرح هایی که پسر بچه ها به آن علاقه مند هستند برای دیزاین اتاق خوابشان کاغذ ديواري فوتبال زیرا ورزش فوتبال مهیج ترین ورزش و تفریح برای پسران میباشد.

کاغذ ديواري طرح گل رز

کاغذ ديواري طرح گل رز یکی از پرمخاطب ترین طرح های کاغذ دیواری از دسته و با موضوع طبیعت می باشد که مناسب برای انواع فضای مسکونی و...میباشد.

پوستر ديواري هنري

پوستر ديواري هنري تشکیل شده از طرح های هنری اعم از طرح طبعت،چهره،وسابل قدیمی و... که بر روی کاغذ چاپ می شود و تبدیل به پوستر دیواری می شود.