شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی شهرکرد شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️

کاغذ دیواری در شهرکرد

مژده به مردم خوب و غیور استان چهار محال و بختیاری

خرسندیم که به اطلاع شما برسانیم نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در شهرکرد رسما افتتاح شد.

شما اهالی مهربان این استان می توانید با مراجعه به نمایندگی شهر کاغذ دیواری تمامی محصولات در حوزه دیزاین من جمله کاغذ دیواری های رولی با بهترین تنوع رنگ،کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با تمامی موضوعات را بصورت یکجا و با قیمت های مصوب از این نمایندگی دریافت نمایید.علاوه بر آن می توانید با بهره گیری از دانش مشاوران ما در این زمینه بهترین رنگ بندی و دیزاین را متناسب با فضای خود رقم زنید.

«منتظر حضور سبزتان هستیم»

کاغذ دیواری های سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در شهرکرد

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در شهرکرد شوید.

شماره تماس :

آدرس :

اهمیت کاغذ دیواری

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا افراد به زیبایی دکوراسیون محیط اطرافشان اهمیت میدهند؟ چرا همه بودجه ای را ، هرچند کم یا زیاد ، به این کار اختصاص میدهند؟ فضای خانه ی شما از دو بعد در شخصیت شما موثر خواهد بود. اول اینکه فضای خانه ی شما نمایانگر شخصیت شماست و دوم ، جایی که در آن وقت میگذرانید یقینا در روحیات شما موثر خواهد بود. حال به نظر شما چه چیزی میتواند سال ها در هر خانه ای به کار برود و همچنان جذابیتش را از دست ندهد؟ فرض کنید یک المان حتی با وجود موجود بودن در تمام خانه ها ، باز هم متفاوت باشد! قطعا همچین وسیله پرکاربردی باید خیلی شگفت انگیز باشد! این ابزار جادویی کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها سالهاست که مورد توجه طراحان دکوراسیون هستند و طراحان کاغذ دیواری هر سال سعی در ارائه ی طرح های جدیدتر و متفاوت تر دارند. اما موضوعی که ما قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم این است که چطور کاغذ دیواری خریداری کنید و به کجا برای خرید و نصب کاغذ دیواری اطمینان کنید. فروشگاه کاغذ دیواری که قصد معرفی آن را داریم فروشگاه شهر کاغذ دیواری در شهرکرد است که از هر لحاظ بی رقیب است و شما هیچ بهانه ای برای خرید نکردن از این فروشگاه کاغذ دیواری در شهرکرد ندارید. در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا بیشتر از این فروشگاه کاغذ دیواری فوق العاده در شهرکرد صحبت کنیم.

فروشگاه کاغذ دیواری در شهرکرد

قبل از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری باید یک تصور از فضایی که در نظر دارید در ذهنتان داشته باشید ؛ چون در غیر این صورت کاغذ دیواری که خریداری میکنید طبق سلیقه تان نخواهد بود و فروشنده ناخودآگاه شما را به سمت سلیقه و ایده آل خود سوق خواهد داد.البته کسب اطلاعات از فردی با تجربه در این امر بد نیست ؛ اما کافی هم نیست ! اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت ، تنها گوشه ای از اصول و قواعد انتخاب کاغذ دیواری بود. اما اگر میخواهید یک انتخاب بی عیب و نقص داشته باشید و اطلاعاتتان را کامل نمیدانید ، جای هیچ نگرانی نیست ! در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در شهرکرد میتوانید هر اطلاعاتی که نیاز دارید از یک تیم حرفه ای و کارشناس در این امر دریافت کنید. بعد از مطمئن شدن از انتخابتان ، نصب کاغذ دیواری شما در کمترین زمان و توسط بهترین نصابان کاغذ دیواری در شهرکرد انجام خواهد شد‌.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در شهرکرد

شاید با خود فکر کنید که برای خرید کاغذ دیواری چه احتیاجی به راهنمایی است؟ شناختن رنگ و پسند کردن طرح کفایت میکند ! اما باید بگوییم که امروزه ، صنعت و هنر کاغذ دیواری را خیلی بیشتر جدی بگیرید. بیایید قدم به قدم در خانه ی شما پیش برویم و چند نکته در رابطه با نصب کاغذ دیواری برای هر قسمت یادآور شویم. فرض کنید که بعد از ورودی خانه با یک راهرو مواجه میشویم . برخی تصور میکنند که راهرو چه نیازی به دیزاین و نصب کاغذ دیواری دارد؟! یک فضای بدون کاربرد است که در دید هم نیست ، پس چرا باید برای زیبایی آن هزینه کنیم؟! اما این نظر به هیچ عنوان درست نیست! هر فردی که وارد خانه ی شما میشود ابتدا از راهرو عبور میکند ؛ پس در همان نگاه اولیه برانداز کردن خانه ی شما شروع میشود! راهروها معمولا منبع نور ندارند ، پس از انتخاب کاغذ دیواری های تیره رنگ اجتناب کنید. از طرفی راهروها معمولا مسیرهای باریکی هستند ، پس به طرح های شلوغ هم فکر نکنید ؛ چون استفاده از یک طرح شلوغ در یک مسیر باریک ، بیننده یا مهمان را سردرگم و مضطرب میکند. برای این قسمت با نصب یک کاغذ دیواری خوش آب و رنگ و کمی ساده ، راهرویی جذاب و زیبا تحویل بگیرید. حال تصور کنید که بعد از عبور از راهرو وارد قسمت پذیرایی میشویم. طبق تجربه ما اکثر ایرانی ها ، فضای پذیرایی را محیطی صمیمانه و گرم تصور میکنند. پس شما هم باید سعی کنید که انتخابتان ، فضا را به همین سمت سوق دهد. به نظر ما کاغذ دیواری های سه بعدی برای پذیرایی فوق العاده هستند. این کاغذ دیواری ها به علت واقعی بودنشان جذابیت فضا را صدچندان میکنند. به عنوان مثال کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ یا تیره های چوبی را تصور کنید که در کنار شومینه خانه ی شما ترکیبی فوق العاده خواهند شد . اگر فضای بعدی اشپزخانه باشد باید حتما به قابل شستشو بودن و ضداشتعال بودن کاغذ دیواری توجه کنید. انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب بستگی به صاحب اتاق دارد. برای اتاق خواب کودکان طرح های کارتنی و کودکانه ی شاد ، برای اتاق نوجوانان طرح های هندسی و اسپرت که انرژی و پویایی ذهن آن ها را فعال میکند و برای اتاق خواب بزرگسالان هم از طرح هایی که باعث آرامش میشوند و بعد از یک روز کاری سخت ، لذت یک استراحت دلچسب را به شما تقدیم میکنند‌ استفاده کنید. از طرفی بهتر است برای فضای اتاق خواب ها از کاغذ دیواری آکوستیک یا عایق صدا استفاده کنید که سر و صداهای بیرون از اتاق ، مخل آسایش و استراحت شما نشود.البته روحیات و شخصیت صاحب اتاق هم تا حدی در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب موثر است و نکاتی که ذکر کردیم بیشتر از جنبه ی کاربری اتاق بود. برای فضای حمام و سرویس بهداشتی هم کاغذ دیواری انتخاب مناسبی نیست ؛ چرا که رطوبت بعد از مدتی باعث کنده شدن کاغذ دیواری میشود ؛ حتی اگر از سخت ترین و ضخیم ترین کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

بورس کاغذ دیواری در شهرکرد

امروز که با شما صحبت میکنیم از تمامی سختی ها گذر کردیم و بعد از سال ها کسب تجربه ، تبدیل به بزرگترین و موفق ترین فعال در عرصه کاغذ دیواری کشور شده ایم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در شهرکرد بی شک در بورس کاغذ دیواری شهرکرد بی رقیب است و هدف تمامی اعضای مجموعه شهر کاغذ دیواری ، چیزی جز جلب رضایت و خشنودی مشتریان نیست و ما با همراهی و اعتماد شما این ادعا را اثبات خواهیم کرد.

کاغذ دیواری شهرکرد اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب شهرکرد

کاغذ دیواری اتاق خواب شهرکرد

کاغذ دیواری اتاق خواب شهرکرد