شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در پاکدشت

خبر خوب دیگر برای شما مردم استان تهران به ویژه جنوب تهران و منطقه پاکدشت، شهر کاغذ دیواری در پاکدشت رسما افتتاح شد.

نصاب کاغذ دیواری پاکدشت

شهر کاغذ دیواری در پاکدشت به شما مردم فهیم استان تهران این اطمینان را می دهد تا به راحتی و در اسرع وقت بعد از خرید، با همکاری تیم نصابان خوبان هماهنگی را برای نصب کاغذ دیواری انجام و با دقت بسیار بالا کاغذ دیواری را نصب نمایند.

محصولات شهر کاغذ دیواری در پاکدشت

  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی جذاب
  • کاغذ دیواری های رولی با متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری های خوش آب و رنگ
  • آینه دکوراتیو های درخشان
  • پارکت و لمینت های با کیفت

فروش انواع مدل کاغذ دیواری در شهر پاکدشت

همه مدل کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری پوستری سه بعدی؛ کاغذ دیواری رولی با متنوع ترین رنگ و طرح همه و همه در شهر کاغذ دیواری در پاکدشت.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در پاکدشت همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در پاکدشت لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در پاکدشت


شماره تماس :

آدرس :


تاثبر کاغذ دیواری در دیزاین

تا به حال برایتان پیش آمده که به دیوارهایتان نگاه کنید و کمبود چیزی را حس کنید؟ منظور ما چیزی شبیه به یک تابلوی نقاشی نیست! چیزی فراتر از آن که به کل شخصیت خانه ی شما را تغییر دهد. در حال حاضر دیوارهایتان با چه چیزی پوشانده شده؟ اگر پاسختان رنگ یا گچ است ، به احتمال زیاد نقاط خط و خش و جای ضربه ، در حد زیادی روی دیوارهایتان دیده میشود. حال اگر بخواهید آن ها را رفع کنید به کمک یک گچ کار و نقاش نیاز دارید و این پروسه مدت زمان زیادی به طول می انجامد. تازه بعد از اتمام رنگ آمیزی و نقاشی ، شما باید مدت زمانی را صرف تمیزکاری لکه های رنگ از روی زمین کنید و مدتی هم از بوی رنگ کلافه شوید. البته یک راه جایگزین برای تمام این مشکلات وجود دارد و آن هم کاغذ دیواری است. برخی تصور میکنند که نصب کاغذ دیواری ایده ای قدیمیست و بعد از مدتی شما را دلزده میکند. اما این عقیده درست نیست و اگر شما اصولی ، و طبق دانش روز دکوراسیون داخلی انتخاب کنید ، نه تنها از انتخاب کاغذ دیواری پشیمان نخواهید شد ، بلکه هر بار بعد از دیدن ظاهر مرتب و منظم خانه ، به انتخاب خود آفرین خواهید گفت. در ادامه ی مطلب اشاره های بیشتری به مزایای کاغذ دیواری خواهیم داشت و به شما خواهیم گفت از کدام فروشگاه کاغذ دیواری در پاکدشت میتوانید طرح و جنس دلخواهتان را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید.

نصب کاغذ دیواری در پاکدشت

قبل از نصب کاغذ دیواری باید نکاتی را مورد توجه قرار داد. هم دیوارها و هم کاغذ دیواری ها باید قبل از نصب توسط نصاب کاغذ دیواری مورد بررسی قرار بگیرند. تمام رول هایی که خریداری کرده اید باید به دقت با یکدیگر تطبیق داده شوند . کاغذ دیواری ها به وسیله ی دستگاه چاپ میشوند و از آنجایی که به وجود آمدن نقص توسط دستگاه امری دور از ذهن نیست ، بهتر است طرح های کاغذ دیواری را به دقت بررسی کنید. نصاب کاغذ دیواری قبل از نصب باید الگوی صحیح آن را بیابد و طرح ها را طبق نقشه ی آن روی دیوار پیاده کند. برخی از کاغذ دیواری ها چسب دارند و به حالت برچسب هستند. نصب این نوع کاغذ دیواری ها چندان مشکل نیست . برخی از کاغذ دیواری ها برای نصب نیاز به استفاده از چسب به طور جداگانه دارند که مرغوب بودن چسب و میزان چسب پذیری کاغذ دیواری مورد نظر در نتیجه دخیل هستند. یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای طوری عمل میکند که حباب های هوا زیر کاغذ دیواری جمع نشوند. در واقع بعد برخورد چسب با کاغذ دیواری ، به علت وجود رطوبت در چسب ، اندازه ی کاغذ دیواری کمی افزایش پیدا میکند که همین سبب میشود حباب های هوا زیر کاغذ دیواری جمع شوند . اگر فاصله ی بین چسب زدن تا نصب کافی باشد ، این اتفاق نخواهد افتاد و نتیجه بی نقص خواهد بود. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در پاکدشت با حرفه ای ترین و با تجربه ترین نصابان کاغذ دیواری همکاری دارد و نتیجه ای بی نقص ، نصبی آسان با قیمتی مناسب به شما تقدیم میکند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در پاکدشت

برای حاصل آمدن یک نقش زیبا عناصر زیادی دخیل هستند. رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد، بافتی که طرح روی آن پیاده میشود ، نقاش ، طرح موردنظر و… عواملی هستند که یک طرح زیبا به ارمغان می آورند. در واقع عناصر زیادی با هم ترکیب میشوند تا یک طرح زیبا پدید آید. اما یک راه آسان تر وجود دارد که به طریق آن یک نقاشی هنرمندانه در متراژ بالا به چاپ میرسد و آماده پیاده شدن روی دیوار شما میشود. کاغذ دیواری ها در طرح های متنوع مدرن ، کلاسیک ، اسپرت ، سه بعدی و… موجود هستند و شما باید تشخیص دهید کدامیک از آن ها با فضای شما هماهنگ خواهد بود. کاغذ دیواری تضمینیست برای طول عمر دیوارهای شما که این گزینه با رنگ آمیزی امکان پذیر نیست. اگر به دلیل بودجه ی محدود رنگ را به کاغذ دیواری ترجیح میدهید باید بگوییم که کاغذ دیواری برای سال های طولانی قابل استفاده است .در حالیکه هیچ دوام و طول عمر خاصی برای رنگ قابل پیشبینی نیست. کاغذ دیواری یکی از ابزارهای پرکاربرد و موردعلاقه ی طراحان داخلی در سطح دنیاست و دخالت تکنولوژی و صنعت در آن سبب شده روز به روز محصولات پیشرفته تری تولید شوند. امروزه حتی این امکان وجود دارد که شما طرح موردنظر خودتان را در قالب کاغذ دیواری به چاپ برسانید. امکان چاپ هر طرحی چه در قالب کاغذ دیواری و چه در قالب پوستر وجود دارد . اگر طراحی اتاق خواب ها ، اتاق نشیمن ، پذیرایی و حتی آشپرخانه شما را خسته کرده ، کافیست با انتخاب یک کاغذ دیواری زیبا و جذاب فضا را تغییر دهید و حال و هوای آن را عوض کنید. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخاطر آن رنگ را به کاغذ دیواری ترجیح دهید ، جلا و براق بودن رنگ است. اما از این نکته غافل نشوید که رنگ هم بعد از چند بار شستشو جلای اولیه ی خود را از دست میدهد و شما را مجبور به تکرار رنگ آمیزی میکند. کاغذ دیواری ها در دو نوع براق و مات موجود هستند و شما بسته به سلیقه تان میتوانید انتخاب کنید و نگران ذره ای تغییر پس از شستشو نباشید.

بورس کاغذ دیواری در پاکدشت

اگر سابقه و تجربه ی مجموعه شهر کاغذ دیواری را بررسی کنید ، متوجه اعتبار این مجموعه نزد مشتری و حرفه ای بودن این مجموعه خواهید شد. در مجموعه ی شهر کاغذ دیواری در پاکدشت ، افتخار این را داریم که متنوع ترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. شهر کاغذ دیواری پاکشت به عنوان نماینده ی مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری ، در تلاش است به اصلی ترین فعال بورس کاغذ دیواری پاکدشت مبدل گردد و دستیابی به این امر مهم ، جز با همراهی شما امکان پذیر نخواهد بود.

کاغذ دیواری پاکدشت اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب پاکدشت

کاغذ دیواری اتاق خواب پاکدشت

کاغذ دیواری اتاق خواب پاکدشت