شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در گنبد کاووس

خرسندیم تا به حضور شما مردم شریف استان گلستان اعلام داریم دیگر نمایندگی ما در این استان با عنوان شهر کاغذ دیواری در گنبد کاووس رسما افتتاح شد.

شاید وقتی که این مطلب را مطالعه میکنید نزدیک عید باشد و به تکاپو افتاده باشید تا سروسامانی به خانه بدهید و تغییری در دکوراسیون ایجاد نمایید. شاید هم با دیدن ترک های روی دیوار ، دوده های اطراف پنجره ها و بی رنگ و روح بودن خانه عزمتان را جزم کرده باشید تا فضا را عوض کنید. در هر صورت به احتمال زیاد راه حل مشکل شما همینجاست ! در این مقاله در رابطه با یکی از دوست داشتنی ترین عناصر طراحی داخلی صحبت خواهیم کرد که از قضا یکی از محبوب ترین ها طی سال های اخیر محسوب میشود. کاغذ دیواری یک نوع پوشش دیواریست که سالهای زیادی از مطرح شدن آن میگذرد اما کاغذ دیواری های جدید چندان شباهتی به اولین کاغذ دیواری ها ندارند. ضد رطوبت بودن، ضد زلزله بودن، داشتن قابلیت عایق صدا ، افزایش مقاومت دیوارها و … تنها چند مورد از ویژگی های شگفت انگیز کاغذ دیواری ها محسوب میشوند. اما مهم ترین نکته در مورد آن ها تنوع بی نظیرشان است که دست مشتری را برای انتخاب باز میکند. پس با هر میزان بودجه، هر نوع سلیقه و هر گونه محیطی که مدنظر دارید به مطالعه ی این مطلب ادامه دهید. در ادامه توضیح دقیقی در رابطه با انواع طرح های کاغذ دیواری و تاثیر آن ها بر محیط ، پوستر و تفاوت های آن با کاغذ دیواری و پروسه نصب کاغذ دیواری ارائه خواهیم کرد. اما مهم ترین نکته ای که در این مطلب ذکر خواهد شد ، معرفی یک فروشگاه کاغذ دیواری در گنبد کاووس میباشد که انتخابی بی نظیر را برای شما رقم میزند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری گنبد کاووس بدون شک باسابقه ترین و معتمدترین فروشگاهیست که شما میتوانید برای خرید و نصب کاغذ دیواری خانه یا محل کارتان به آن اعتماد کنید.

محصولات شهر کاغذ دیواری در گنبد کاووس

  • انواع کاغذ دیواری رولی از معتبر ترین برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • آینه های دکوراتیو درخشان
  • آسمان مجازی های زیبا
  • پرده های شید، زبرا و هازان
  • پارکت و لمینت های با کیفیت

راهنمای خرید کاغذ دیواری در گنبد کاووس

فرض کنید وارد فروشگاه کاغذ دیواری شدید، صد کاتالوگ هم دیدید ، و در نهایت یک نمونه هم پسند کردید. اما بعد از نصب متوجه شدید که ظاهرا یک چیزی درست نیست! طرح کاغذ دیواری با سبک خانه همخوانی ندارد و تغییر دادن هم مشکل است و هزینه دارد. پس چه بهتر که از همان ابتدا برای خرید کاغذ دیواری اطلاعات کسب کنید و از فروشنده بخواهید به طور کامل شما را راهنمایی کند. کاغذ دیواری های قدیمی یک یک مسیر تکاملی را طی کرده اند و به کاغذ دیواری های امروزی رسیده اند. قابلیت هایی نظیر ضد آب بودن ، جلوگیری از ورود و خروج صدا ، ضد زلزله بودن ، نصب آسان و سریع و استفاده برای چندبار در کاغذ دیواری های ابتدایی وجود نداشتند. از طرفی امروزه طرح هایی در کاغذ دیواری ها موجود است که توسط هیچ نقاشی قابل اجرا نیست و در صورت اجرا هم هزینه سنگینی دارد. پس چرا باید قید یک همچین پوشش دیواری را زد و یک راه پر هزینه ،پر زحمت و زمان بر مثل نقاشی ساختمان را انتخاب کرد. با نصب کاغذ دیواری میتوان در کوتاهترین زمان ، هر نتیجه ی ایده آلی که در ذهن ترسیم کرده اید را پدید آورد.اگر ایده ای هم درباره نتیجه نهایی ندارید کافیست سری به سایت های طراحی دکوراسیون بزنید یا حتی به شهر کاغذ دیواری گنبد کاووس مراجعه کنید چرا که انتخاب و اعتماد برای شما با وجود مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط تیم شهر کاغذ دیواری گنبد کاووس راحت تر خواهد بود. امروزه کاربرد کاغذ دیواری ها بسیار متفاوت است و هر کدام از آن ها یک نقطه قوت خاص دارند که باعث برتری آن ها نسبت به سایر کاغذ دیواری ها میشود. به عنوان مثال کاغذ دیواری های سیسمیک یا ضد زلزله که توسط آلمانی ها ابداع شدند اولین نوع کاغذ دیواری بودند که قابلیت نگهداری دیوارها هنگام زلزله را داشتند. متریال اصلی کاغذ دیواری های ضد زلزله رشته های نازک و ظریف شیشه میباشد که با افزایش مقاومت دیوار مانع آسیب دیدن آن به هنگام زلزله میشود. کاغذ دیواری های ضد زلزله با روشی کاملا متفاوت از کاغذ دیواری های معمولی نصب میشوند و چسب های عادی برای نصب آن ها کاربردی ندارند. عده ای دیگر از افراد که از طرفداران محیط زیست هستند و به انتخاب یک کاغذ دیواری سازگار با طبیعت تمایل دارند میتوانند از کاغذ دیواری های ابداع شده جدید نان وون استفاده کنند. کاغذ دیواری های نان وون که به وسیله ی الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته میشوند به علت وجود منافذشان ، مسیری برای ورود و خروج هوا دارند و مانع کپک زدن دیوار و رشد قارچ در زیر کاغذ دیواری میشوند. نکته ی منفی در رابطه با کاغذ دیواری های نان وون قیمت بالای آن هاست . نصب کاغذ دیواری های نان وون بسیار راحت است و از عهده ی هر کسی برمی آید! حتی امکان جدا کردن و چسباندن برای بار چندم هم وجود دارد. به علت خاص بودن بافت کاغذ دیواری های نان وون ، در صورت آسیب دیدن یک نقطه از آن ، شما میتوانید به وسیله قسمتی از همان کاغذ دیواری محل آسیب را ترمیم کنید. کاغذ دیواری هایی که معرفی شدند شاید برای تمام افراد، قابل خرید و برای تمام مکان ها کاربردی نباشند. اما کاغذ دیواری های پی وی سی پرکاربردتربن کاغذ دیواری های موجود در بازار هستند. کاغذ دیواری های پی وی سی قابلیت شستشو دارند و در برابر خط و خش مقاوم هستند. اما نکته ی مثبت آن ها این است که با وجود داشتن این ویژگی های مثبت از قیمت مناسبی برخوردارند.

بورس کاغذ دیواری در گنبد کاووس

هرجایی که بورس یک محصول باشد مناسب ترین قیمت ها را دارد ، با کیفیت ترین کارها را به فروش میرساند و بیشترین تنوع را دارد. حال اگر شما جایی که بورس کاغذ دیواری در گنبد کاووس است را بشناسید از جای دیگری خرید میکنید؟ قطعا نه! پس در اولین فرصت به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در گنبد کاووس مراجعه کرده و از محصولات فوق العاده ،مشاوره ی قبل از خرید ، کیفیت بالا و تنوع این فروشگاه بهره مند شوید. در شهر کاغذ دیواری گنبد کاووس ،ما واسطه ها را از میان برداشتیم تا شما با مناسب ترین قیمت صاحب بالاترین کیفیت شوید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در گنبد کاووس همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در گنبد کاووس لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در گنبد کاووس

کاغذ دیواری گنبد کاووس اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب گنبد کاووس

کاغذ دیواری اتاق خواب گنبد کاووس

کاغذ دیواری اتاق خواب گنبد کاووس