شماره تماس :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی دزفول شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️ @

کاغذ دیواری در دزفول

شهر کاغذ دیواری از امروز مورخ 98/4/23 با افتخار رسما اعلام میدارد نمایندگی رسمی این مجموعه در شهر دزفول افتتاح شد.

شما مردم خونگرم جنوب ایران برای خردید کاغذ دیواری در دزفول می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در این شهر از بروز ترین کاغذ دیواری های روز دنیا با طرح ها و رنگ های متنوع و در انواع و اقسام آن (کاغذ دیواری رولی،کاغذ دیواری پوستری سه بعدی) بازدید و متناسب با فضای خود از آن ها انتخاب نمایید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در دزفول همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در دزفول لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در دزفول

شماره تماس :

آدرس :

مزایای کاغذ دیواری

شاید مدتهاست به فکر این هستید که دستی به سر و گوش خانه بکشید. اما متاسفانه کوچکترین حرکت ، هزینه های سنگینی به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل از تصمیمتان عقب میکشید و همچنان با غصه به دیوارها نگاه میکنید. خط و خش های روی دیوار، رنگ پریدگی ها ، کدر شدن دیوارها ، بی روح بودن خانه و هزاران دلیل دیگر شما را از فضای خانه دلسرد میکند. در صورتیکه خانه باید فرحبخش ترین و دوست داشتنی ترین قسمت برای هر شخص باشد. پس آستین هایتان را بالا بزنید که ما یک راه حل کم هزینه تر و آسان تر سراغ داریم ! کاغذ دیواری ! قطعا نام کاغذ به گوشتان آشناست. کاغذ دیواری ها نوعی پوشش دیواری هستند اما برخلاف اسمشان همیشه کاغذی نیستند. شاید شما آن ها را با توجه به طرح و رنگشان انتخاب کنید ، اما وظیفه آن ها تنها زیبایی بخشیدن به خانه نیست. کاغذ دیواری ها میتوانند به قدری زخیم باشند که از دیوارهایتان در برابر ضربه محافظت کنند. طراحیشان به شکلی باشد که از ورود سرو صدا به فضا جلوگیری کند. کاغذ دیواری ها حتی میتوانند کمی دیوارهایتان را هل بدهند و فضا را بزرگتر کنند! در ادامه بیشتر به صحبت از ویژگی های شگفت انگیز کاغذ دیواری ها خواهیم پرداخت. مفصلا هم به شما خواهیم گفت که چطور ، چگونه و از کجا کاغذ دیواری خریداری کنید.

فروشگاه کاغذ دیواری در دزفول

فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول دنیای عظیمی از طرح و رنگ است که اگر بخواهیم یک ویژگی خاص برای آن نام ببریم به تنوع تمام نشدنی این فروشگاه اشاره میکنیم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول انتخابی برای تمام سلایق و تمام بودجه هاست.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در دزفول

فرض کنید وارد فروشگاه کاغذ دیواری شدید و وقتی فروشنده بیش از ده مدل کاتالوگ با صدها طرح رو به روی شما میچیند ، مات و مبهوت میمانید و تازه میفهمید هیچی از کاغذ دیواری موردنظر و ایده آلتان نمیدانید. اگر بخواهید تمامی طرح ها را یک به یک ببینید احتمالا باید یک سالی را در فروشگاه کاغذ دیواری اقامت کنید! تنوع در این محصول بسیار بالاست و زمان شما کفایت نمیکند. پس یک پیش زمینه از نتیجه ای که میخواهید تصور کنید. میتوانید قبل از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری سری به سایت های طراحی دکوراسیون بزنید تا چند ایده داشته باشید. اما برخی نکات را باید خودتان تشخیص دهید. نور فضا ، متراژ آن ، طول دیوارها ، کاربری محیط و اینکه چقدر در معرض آلودگی خواهد بود فاکتورهاییست که باید مورد توجه قرار دهید. کیفیت یک کاغذ دیواری را عوامل متعددی تعیین میکند‌. پایه یا کاغذی که برای چاپ آن به کار میرود ، قابلیت چسب پذیری آن ، رنگ به کار رفته برای چاپ آن ، الیاف به کار رفته در آن و ضخامت و وزن لایه ی محافظتی روی کاغذ دیواری از مهم ترین عواملی هستند که کیفیت یک کاغذ دیواری را تعیین میکنند. اما به طور کلی نمیتوان گفت که کدام کاغذ دیواری بهترین و کدام کاغذ دیواری بدترین است!همه چیز به شرایط خریدار بستگی دارد و ابتدا باید نیاز مشتری را شناسایی کرد. به عنوان مثال کاغذ دیواری های پارچه ای بسیار زیبا و فاخر هستند. اکثرا از برندهای ایتالیایی و فرانسوی هستند و قیمت بالایی هم دارند. برخی از آن ها آکوستیک هستند و قابلیت عایق صدا هم دارند. اما شاید از لحاظ شستشو کار شما را سخت کنند و لکه پذیریشان بالا باشد. پس شما باید ببینید که کدام یک از این قابلیت ها برای شما اهمیت بیشتری دارد؟! کاغذ دیواری های سه بعدی شاید خاص ترین و جدیدترین گزینه ی شما باشند. اما به این نکته توجه کنید که کاغذ دیواری های سه بعدی معمولا طرح های شلوغی دارند و طرح های شلوغ فضا را محدودتر میکنند. پس در چنین مواقعی باید از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید که در دید بیننده توهم بزرگ بینی ایجاد میکنند. قطعا تا به حال متوجه شده اید که انتخاب کاغذ دیواری کمی پیچیده تر از چیزیست که تصور میکردید. پس حتما فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که پرسنلی با حوصله ، خوش برخورد و با اطلاعات بالا داشته باشد که بتوانند شما را در امر انتخاب همراهی کنند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول معتبرترین و نمونه ترین فروشگاه در دزفول میباشد و جای تعجب ندارد که با حرفه ای ترین و با تجربه ترین عوامل از فروشندگان گرفته تا نصابان کاغذ دیواری همکاری کند. پس اگر به دنبال فروشگاهی هستید که هنگام مراجعه به خرید یک مرجع خوش برخورد و کارشناس برای پرسیدن سوالاتتان داشته باشید و هنگام نصب هم با خیال راحت منتظر نتیجه باشید ، به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول اعتماد کنید.

چرا کاغذ دیواری بخریم؟

همه ی ما به داشتن خانه ای مرتب با ظاهری زیبا علاقه مند هستیم. پس باید از اصلی ترین قسمت های خانه یعنی دیوارها شروع کنیم. کاغذ دیواری میتواند منطقی ترین انتخابی باشد که شما میتوانید داشته باشید. دیوارها در کمترین زمان ممکن با یک پوشش مقاوم و با دوام پوشیده میشوند و شما از هر گونه بوی رنگ ، لکه های رنگ و حتی جمع کردن اثاث ها برای رنگ آمیزی رهایی می یابید. تنها باید یک فروشگاه کاغذ دیواری خوب و مطمئن پیدا کنید تا شما را در مسیر انتخاب همراهی کنند‌. شهر کاغذ دیواری یکی از گزینه هاییست که در انتخابش نمیتوانید تردید کنید ؛ چرا که هر چه از یک فروشگاه کاغذ دیواری انتظار دارید ، در این فروشگاه فراهم است.فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول یکی از شعب این مجموعه میباشد و از سیز تا پیاز این پروسه را به خوبی مدیریت میکند!

بورس کاغذ دیواری در دزفول

بورس هر محصول جاییست که میتوانید هر نوع از محصول موردنظر را در آنجا را مناسب ترین قیمت پیدا کنید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول هم بورس کاغذ دیواری در دزفول را در اختیار دارد. شهر کاغذ دیواری یک خانواده ی بزرگ و گسترده است و چه چیزی بهتر از اینکه مشتریان ما یک پشتوانه ی محکم برای خرید دارند و آن هم مدیریتی مطمئن و مشتری مدار است. پس وقتتان را هدر ندهید و در اسرع وقت مهمان فروشگاه شهر کاغذ دیواری در دزفول شوید.

 

کاغذ دیواری دزفول اتاق خواب

کاغذ دیواری دزفول اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب دزفول

کاغذ دیواری اتاق خواب دزفول

کاغذ دیواری دزفول اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب دزفول