شماره تماس :

شماره تلگرام :

آدرس :

برای گفتگو با نمایندگی سنندج شهر کاغذ دیواری در تلگرام کلیک کنید ⬅️  @

کاغذ دیواری در سنندج

با توجه به استقبال بینظیر شما هم وطنان گرامی شعبه دوم شهر کاغذ دیواری برای هم وطنان کرد زبانمان اینبار در شهر سنندج افتتاح شد.

از همین رو از شما هم میهنان ساکن در شهر سنندج دعوت می شود در صورت تمایل به داشتن محیطی زیبا با مراجعه به نمایندگی شهر کاغذ دیواری در سنندج برای مشاهده و بازدید از محصولات این مجموعه در حوزه دیزاین اقدام فرمایید.

محصولات نمایندگی :

انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها

انواع کاغذ دیواری های سه بعدی با تمامی طرح ها

برای پوشش دهی برای انواع فضاهای تجاری،مسکونی با انوع سبک های اسپرت و کلاسیک همچون پشت میزTV،اتاق خواب،سالن پذیرایی و…

کاغذ دیواری های سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در سنندج

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در سنندج شوید.

شماره تماس :

شماره تلگرام :

آدرس :

کمی در رابطه با کاغذ دیواری بدانیم

هدف ما از ارائه ی این مطلب تنها ترغیب شما به خرید کاغذ دیواری نیست . در این مطلب محاسن و ویژگی های مثبت کاغذ دیواری را همراه با هم بر میشماریم و در نهایت شما خودتان قضاوت میکنید که آیا خرید و نصب کاغذ دیواری ، کاری مقرون به صرفه و هوشمندانه است یا نه ؟! البته کاغذ دیواری یک نوع از قدیمی ترین پوشش های دیواری است که سالهاست مورد استفاده قرار میگیرد و ویژگی های مثبت آن بر کسی پوشیده نیست اما با توجه به قابلیت هایی که هر روز به کاغذ دیواری های جدید اضافه میشود ، بهتر است با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید. از طرفی ممکن است هر دلیلی که بخاطر آن در خرید کاغذ دیواری شک و تردید دارید ، در کاغذ دیواری های جدید رفع شده باشد ! از آنجایی که مطمئنیم بعد از خواندن این ویژگی ها و قابلیت ها به وجد خواهید آمد و تصمیم به خرید کاغذ دیواری خواهید گرفت ، نکاتی کاربردی و مفید هم برای خرید کاغذ دیواری ذکر خواهیم کرد. مابین تمام این مطالب ، شما با یک فروشگاه کاغذ دیواری در سنندج هم آشنا خواهید شد و این فروشگاه کاغذ دیواری در سنندج ، تجربه ی یک خرید لذت بخش را به شما هدیه خواهد کرد.

قیمت کاغذ دیواری در سنندج

تا به الان در قسمت های مختلف این مطلب به ویژگی ها و قابلیت های یک کاغذ دیواری اشاره کردیم. هر کدام از این قابلیت ها ممکن است در تعیین قیمت یک کاغذ دیواری موثر باشند. کاغذ دیواری های خاص و باکیفیت معمولا خارجی هستند و مانند تمام محصولات خارجی دیگر با نوسانات شدید قیمت رو به رو میباشند. البته در سال های اخیر ، کاغذ دیواری های داخلی با افزایش کیفیت قابل توجهی رو به رو بوده اند ؛ اما همچنان مشتریان به کاغذ دیواری های خارجی رغبت بیشتری نشان میدهند. از آنجایی که کاغذ دیواری کالایی مصرفی نیست و سال های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد ، مشتریان کیفیت خوب و قیمت بالا را به قیمت کم و کیفیت کمتر ترجیح میدهند. ما هم با توجه به سابقه و پیشینه ی خود ، همین پیشنهاد را داریم. البته ، ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سنندج ، شما را با هر بودجه و شرایطی راهنمایی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بخاطر قیمت های بالا ، قید خرید کاغذ دیواری را بزنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در سنندج

کاغذ دیواری ها بر خلاف اسمشان همیشه کاغذی نیستند! امروزه کاغذ دیواری هایی با الیاف های مختلف تولید میشوند که از لحاظ مقاومت ، دوام ، نما و زیبایی ، متفاوت هستند. کاغذ دیواری های پارچه ای ، فلزی ، پلاستیکی و … انواعی از کاغذ دیواری هستند که بعدها رواج یافتند. اما ماده ای که به کار رفتن آن در کاغذ دیواری ها ، تحولی عظیم محسوب میشود ، وینیل است . وینیل لایه ای محافظتی است که روی کاغذ دیواری قرار میگیرد و از آن در برابر خط و خش ، ضربه و آب محافظت میکند. البته مقدار وینیل به کار رفته در کاغذ دیواری ها ، با دوام آن ها ارتباط مستقیم دارد و در قیمت کاغذ دیواری هم موثر است. از این رو قبل از خرید کاغذ دیواری ، در رابطه با لایه های وینیل روی آن از فروشنده سوال کنید. برای چاپ برخی از کاغذ دیواری ها ، رنگ بی کیفیت و نامرغوب به کار میرود و همین مورد یک ضعف بزرگ محسوب میشود. معمولا رنگ های اکوسالونت بهترین نوع رنگ برای چاپ کاغذ دیواری هستند و بر اثر برخورد با اجسام تغییر رنگ نمیدهند. یکی دیگر از عیوب کاغذ دیواری با رنگ نامناسب تغییر و کدر شدن آن ها پس از مدتی است که معمولا بر اثر قرار گرفتن در مسیر مستقیم نور رخ میدهد. پس اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید ، حتما راجع به این مورد هم از فروشنده سوال کنید. اگر بخواهیم به ابتدایی ترین قابلیت های یک کاغذ دیواری اشاره کنیم ، از پوشاندن عیب و عیوب دیوار و زیباسازی آن نام میبریم. اما اگر بخواهیم به طور جزئی تر آن ها را بررسی کنیم متوجه میشویم که کاغذ دیواری های میتوانند یک عایق صدا باشند و از ورود و خروج سروصدا به فضا جلوگیری کنند. گاهی اوقات میتوانند به حالت یک بازتاب دهنده ی نور عمل کنند و اندک نور موجود در فضا را دو برابر سازند و حتی برخی از آن ها قابلیت بازیافت شدن دارند و به علت الیاف طبیعی موجود در آن ها ، میتوانند یک عنصر طبیعی و انرژی زا در فضا باشند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سنندج میتوانید تفاوت درکیفیت محصولات را از نزدیک نظاره گر باشید و با یک مقایسه ی مفصل تصمیم بگیرید. فروشندگان فروشگاه شهر کاغذ دیواری سنندج نیز در این مسیر راهنمای شما خواهند بود.

فروشگاه کاغذ دیواری در سنندج

پس از مراجعه به یک فروشگاه کاغذ دیواری ، حتما در رابطه با اولویت هایتان با فروشندگان صحبت کنید. به عنوان مثال اگر فرزندی کوچک دارید و احتمال کثیف شدن دیوارها و به وجود آمدن لکه و خط و خش روی سطح کاغذ دیواری ها بالاست ، حتما از فروشنده بخواهید که محصولاتی قابل شستشو با مقاومت بالا به شما معرفی کند. اگر خانه ای با متراژ کم دارید ، حتما این نکته را هنگام خرید ذکر کنید ، چرا که برای فضاهای کوچک باید حساسیت بیشتری در انتخاب به خرج داده شود و کوچکترین اشتباهی ممکن است فضا را کوچکتر نشان دهد.در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سنندج ما در رابطه با تمام عوامل موثر در انتخاب کاغذ دیواری با شما صحبت خواهیم کرد ؛ در نتیجه نگران فراموش کردن هیچ نکته ای نباشید.

بورس کاغذ دیواری در سنندج

شعب بی شمار ما در سطح کشور ، نشان اعتماد شما و تضمین کننده ی کیفیت ماست. از این رو قصد داریم به عنوان اصلی ترین فروشنده ی کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری سنندج در خدمت شما باشیم. اعتماد شما ، منجر به افتخار و موفقیت بیشتر ما خواهد بود . در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سنندج چشم به راهتان هستیم.

شماره تماس :

شماره تلگرام :

آدرس :

تاثیرات کاغذ دیواری در کردستان

ترسیم نقوش خیال انگیز روی دیوار ، اضافه کردن رنگ ها به فضا بدون استفاده از رنگ ، پیاده کردن یک لایه محافظتی روی دیوار ، فقط و فقط به وسیله کاغذ دیواری ! تمام این تغییرات مثبت تنها با یک بار هزینه کردن اتفاق می افتد. کاغذ دیواری پوششی شایسته و دوست داشتنی برای خانه یا محل کار شماست و به وسیله این محصول شگفت انگیز ، میتوان فضای خانه را از این رو به آن رو کرد. هر کاغذ دیواری با رنگ ، طرح و بافت ی متفاوت داری شخصیتی خاص است و جو خانه را تعییر میدهد. از آنجایی که اولین کاغذ دیواری صد ها سال پیش ساخته شد ، تکنیک و روش خاصی برای چاپ یا طراحی آن ها به کار نمیرفت و در واقع همان کاغذ های معمولی به عنوان کاغذ دیواری استفاده میشدند. اما امروز ، شیوه های مختلفی برای چاپ کاغذ دیواری وجود دارد . از این مطلب اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع کاغذ دیواری دریافت خواهید کرد . تمام نکات مهم موجود در این مطلب برای رضایت شما از خرید کاغذ دیواری جمع آوری شده است ، پس مطالعه ی آن را از دست ندهید ، چرا که علاوه بر تمام این نکات مهم ، با یک فروشگاه کاغذ دیواری در کردستان هم آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در کردستان

از آنجایی که بعد از نصب کاغذ دیواری ، نتیجه همیشه در مقابل دید شما خواهد بود ، دقت زیادی در خرید آن به خرج دهید. با وجود اینکه امروزه نصب کاغذ دیواری خیلی آسان تر از گذشته است ، اما با توجه به قابلیت ها و متریال به کار رفته در کاغذ دیواری های امروزی ، قیمت ها هم افزایش یافته اند و از آنجایی که ما ، هر ماه و حتی هر سال کاغذ دیواری نمیخریم ، طبیعیست هنگام خرید حساسیت زیادی داشته باشیم. قبل از خرید باید چند سوال از خودتان بپرسید. سوال اول این است که کاغذ دیواری برای چه محیطی خریداری میشود؟! آیا اصال خرید کاغذ دیواری برای آن محیط عاقالنه است یا نه؟! به عنوان مثال اگر در فکر پوشاندن دیوارهای یک سالن آرایشی هستید باید چند نکته را در نظر بگیرید. رفت و آمد به این محیط زیاد خواهد بود. احتمال برخورد وسایل با دیوارها و ایجاد خط و خطوط روی سطوح بالاست و زود به زود نیاز به شستشو و تمیز کردن دیوارها خواهید داشت. کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ ، بسیار با دوام تر است ؛ در نتیجه از این لحاظ برای فضایی مثل آرایشگاه گزینه بهتری به نظر میرسد.
ساختار برخی کاغذ دیواری ها به شکلیست که در برابر آب و شستشو مقاوم هستند و با هر بار شستشو تغییری در کیفیت یا زیبایی آن ها ایجاد نمیشود. پس میتوانید با یک کاغذ دیواری مقاوم و ضدآب ، زیبایی و سالم ماندن چنین محیطی را تضمین کنید. امکان استفاده از کاغذ دیواری ها ، هم به طور یک دست و هم به طور چند تکه وجود دارد. اگر عاشق سادگی هستید میتوانید با یک کاغذ دیواری ساده ، جلوه ی دیوارها را صد چندان کنید. در چنین انتخاب هایی ، بیشتر روی بافت کاغذ دیواری تمرکز میشود تا روی طرح.
ویژگی مثبت انتخاب کاغذ دیواری ساده این است که سادگی هیچوقت قدیمی و دُمده نمیشود و همیشه روی بورس است. حال اگر تصمیم دارید به طور چند تکه کاغذ دیواری تهیه کنید و چند طرح را روی دیوارها به کار ببرید ، چند نکته را در نظر بگیرید. اگر از یک کاغذ دیواری ساده و یک کاغذ دیواری طرحدار استفاده میکنید ، مراقب باشید که سبک ها و رنگ هایشان همخوانی داشته باشند. استفاده ی بیش از حد از کاغذ دیواری طرح دار ، منجر به ، به وجود آمدن شلوغی در فضا میشود و با کوچکترین بی نظمی در محیط ، فضا به هم ریخته و آشفته به نظر میرسد. پس اگر تصمیم دارید به طور چند تکه کاغذ دیواری تهیه کنید ، سعی در ایجاد هماهنگی و توازن در طرح ها داشته باشید. از بحث طرح که بگذریم به جنس کاغذ دیواری میرسیم. کاغذ دیواری ها معموال از دو الیه تشکیل میشوند که یک لایه همان زمینه ایست که طرح روی آن پیاده میشود و لایه ی دوم در نقش یک پوشش حفاظتی عمل میکند.برای لایه ی زیرین از جنس های مختلف استفاده میشود و اگر نام این محصول کاغذ دیواری است ، به این معنا نیست که برای چاپ آن، تنها کاغذ به کار برود! منسوجاتی مثل پارچه و یا لایه هایی مثل فلز و بامبو هم برای چاپ کاغذ دیواری استفاده میشوند که البته قیمت بالایی هم دارن د. مانند کاغذ دیواری های چرمی یا ابریشمی که همیشه جزء گرانترین ها بوده اند. برای لایه ی رویین کاغذ دیواری ها هم همیشه از وینیل استفاده میشود که ضخامت آن ارتباط مستقیمی با دوام کاغذ دیواری دارد. اگر هنوز سوالات شما برای خرید کاغذ دیواری رفع نشده ، فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کردستان ، در خدمت شما خواهد بود.

فروشگاه کاغذ دیواری در کردستان

شهر کاغذ دیواری مجموعه ایست با صدها شعبه در سطح کشور که یکی از این صدها شعب ، شهر کاغذ دیواری در کردستان است .
فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کردستان با محیطی آرام و دلپذیر ، کادری حرفه ای و خوش برخورد و محصوالتی با کیفیت و پر تنوع ، آماده است تا تجربه ای عالی از خرید کاغذ دیواری به شما تقدیم کند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کردستان، سالهاست در این زمینه تجربه دارد و همین نکته برگ برنده ایست برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز.

بورس کاغذ دیواری در کردستان

می توانید ساعت ها مجله های دکوراسیون و سایت ها طراحی داخلی را بررسی کنید ، به تک تک فروشگاه های کاغذ دیواری شهرتان سر بزنید و بعد از ساعت ها تحقیق ، خریدتان را انجام دهید. یا اینکه میتوانید به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کردستان مراجعه کنید تا ما کاملترین اطالعات را مطابق با مد و دانش روز در اختیارتان قرار دهیم و شما در کوتاهترین زمان انتخابی مطمئن داشته باشید . ادعا نمیکنیم که بهترین هستیم اما قطعا انتخاب بهترین ها هستیم. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کردستان به عنوان اصلی ترین فروشنده در بورس کاغذ دیواری کردستان ، خریدی لذتبخش و مطمئن را برای شما آرزومند است.

کاغذ دیواری سنندج اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج

کاغذ دیواری اتاق خواب سنندج