طراحی دکوراسیون جشن تولد کودک

دکوراسیون جشن تولد کودک:

یکی از موارد پرکاربرد در طراحی دکوراسیون جشن­‌ها، طراحی دکوراسیون برای جشن تولد کودک است. از آنجائیکه کودکان علاقه بیشتری نسبت به برگزاری جشن تولد دارند بیشتر جشن‌­های تولد مربوط به کودکان است.

دکوراسیون مربوط به جشن تولد کودکان باید فضایی بسیار شادتر نسبت به تولد بزرگسالان داشته باشد. برای طراحی دکوراسیون جشن تولد کودکتان لازم نیست حتماً به سراغ طراحان حرف‌ه­ای بروید یا هزینه­‌ی زیادی را متحمل شوید بلکه با کمی خلاقیت و استفاده از ایده­‌های موجود می­‌توان دکوراسیونی مطابق با سلیقه کودکتان طراحی نمایید و از آن لذت ببرید.

طراحی دکوراسیون جشن تولد کودک

نکات طراحی دکوراسیون برای جشن تولد کودک

در اولین گام به منظور طراحی دکوراسیون برای جشن تولد کودک بهتر است یک تم مشخص را در نظر بگیرید. انتخاب تم تولد باید با توجه به جنسیت کودک و شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه او انجام شود.

در این مرحله بهتر است با کودک خود مشورت نمایید و تم تولد را انتخاب کنید. در صورتیکه قصد ندارید هزینه زیادی برای تم تولد پرداخت نمایید می­‌توانید صرفاً یک رنگ را به عنوان تم در نظر بگیرید و لباس و وسایل پذیرایی را با آن رنگ هماهنگ کنید.

هم­چنین از سوی دیگر می­توانید بدون تم تولد را برگزار کنید و از وسایل با رنگ­‌های مختلف و شاد استفاده نمایید. اغلب کودکان نیز به وسایل رنگی رنگی بسیار علاقه دارند.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی برای جشن تولد کودک استفاده از بادکنک است. در واقع می‌­توان گفت بادکنک آرایی جزء غیرقابل حذف از دکوراسیون تولد کودکان است.

زیرا علاوه بر زیبایی که دارد پس از پایان جشن به عنوان یک وسیله بازی در دسترس کودکان قرار می­‌گیرد و باعث لذت و نشاط آن­‌ها خواهد شد.

همچنین برای کاهش هزینه‌­ها می­‌توانید وسایل پذیرایی را خودتان آماده نمایید. برای این کار می‌­توانید از کیک ساده و فینگرفودهای مختلف استفاده نمایید.